Teidän keiken mielestä seksi on seksiä, tunteet ja rakkaus/ihastuminen ihan muuta
Niin mitä siitä seksistä sitten saa jos se on mekaaninen suoritus? Eikö ole mielekkäämpää survoa itseensä isoa dildoa ja suristaa vibralla orkut? Mitä nainen saa siitä, että harrastaa tunteetonta penetraatiota vieraan miehen kanssa? Joka kerta on riskinsä saada tauti tai lapsi, se riski ihan oikeasti on joka kerta. Lisäksi orkut nainen saa harvoin.
Onko kyse useinkin itsetunnon pönkittämisestä? On ihanaa olla miehelle kelpaava?
Itse en näin miehenäkään ymmärrä mitä hienoa on seksissä tuntemattoman kanssa. Eihän siinä ikinä ole sellaista yhteyttä joka seksistä tekee mahtavan vs. pelkkä oma tyydytys.
Mitä ajattelette muuten miehestä joka kieltäytyy panemasta vaikka tarjotaan? Jos mies sanoo, että ei kiitos, ei kiinnosta koska ei ole tunnetta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selitys panemisesta ja rakastelusta jaksaa aina naurattaa..samaa kamaa ne molemmat on.
Sanoo tunne-elämältään häiriintynyt.
Ihan normaali olen kiitos vain. Tuo on vain monia kokeneen sepitys sille uudelle kumppanille jotta toinen tuntisi olevansa jotenkin spesiaali.
Ehkä säkin vielä jonain päivänä koet sen, mitä rakkausseksi on, niin tiedät mistä me muut puhutaan.
Kyllä mä olen ihan molemmat kokenut ja siksi osaankin tämä asian kertoa ja myöntää.
Mä olen harrastanut paljon seksiä, hyvää ja huonoa. Orgasmeja olen aina saanut suhteellisen helposti. Jonkinlaisia tunteita on aina liittynyt kumppaniin kenen kanssa olen ollut mutta varsinaista ”rakkauden tunnetta” tai romantiikkaa en ole ikinä tuntenut seksin aikana, aikaisemmilla kerroilla tosin luulin niin.
Olen pari kk tapaillut erästä miestä seksin ja muunkin romantiikan merkeissä ja voi luoja millaista seksi hänen kanssaan on! Ikinä en ole vastaavaa kokenut, rakastelu hänen kanssaan on ihaninta mitä tiedän! Onneksi sain tämänkin kokea..
Rakkausseksi on parasta.
Jos sitä ei elämässään saa, noh, hyvä seksi on kuitenkin hyvää seksiä. Sitä voi harrastaa vaikkapa panokaverin kanssa ilman tunteita.
Kieltämättä kun on kokenut rakkausseksin, kaikki muu tuntuu surullisesti huonommalta. Siitä puuttuu yksi ulottuvuus.
En silti ymmärrä, miksi ap ihmettelee, että ihmiset ovat erilaisia. Luulen, että nykyään on harvinaisempaa harrastaa seksiä vain rakkaudesta, yhden ja saman kanssa.
Sen puoleen dildo ("survoa isoa dildoa", yörgh) ei tunnun LÄHELLEKÄÄN niin hyvältä kuin k*lli. Joskus kaipaa orgasmia, joskus kunnon panoa, usein - aina - panoa ja rakastelua rakastettunsa kanssa. Dildo on surkea korvike.
Jos haen seksiä, haen sitä ihan itseni takia, en tullakseni hyväksytyksi tjmsp.
Kaikki samassa paketissa on parhautta. Rakastajatar, vaimo, perheen äiti, elämän kumppani, ystävä. Siitä se hyvä parisuhde koostuu, ja seksi on 10-0 irtosuhteisiin nähden. Tähän ei kaikki luonnollisestikaan pysty, vaan omat traumat saattavat rajoittaa, mm. avoimuutta kumppania kohtaan. Tai huoramadonna, jopa miehelläkin. Vaimoa rakastetaan, eikä uskalleta rietastella kuin irtosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että et ymmärrä koska oletuksesi ovat virheellisiä.
Harrastan seksiä seksin vuoksi. Se on kivaa ja nautinnollista. Rakastuminen tuo seksiin oman tasonsa, mutta tunteeton seksi ei ole huonompaa, se on vain erilaista.
Käytän sekä kierukkaa että kondomia, joten riski lapselle tai taudeille ei ole kovin suuri. Samat riskit ovat toki parisuhteessakin - sitähän ei ikinä tiedä pettääkö toinen.
En myöskään ymmärrä väitettä orgasmittomuudesta. Miksi ihmeessä en saisi orgasmia, en käsitä ajatuksenjuoksuasi? Totta kai minä saan!
Kelpaavuus taas ei liity asiaan mitenkään. Minä haluan seksiä, en hyväksyntää. Mitä ihmettä minä tekisin vieraan ihmisen tai panokaverin hyväksynnällä, en käsitä miten tämä edes liittyy asiaan? Kyllähän jokainen suht normaalin näköinen ihminen saa seksiä helposti, ei siihen tarvita mitään "hyväksyttävyyttä".
Ja vielä viimeinen kohta: jos mies ei halua seksiä ilman tunteita totean, että emme ole yhteensopiva pari. Itse haluan paljon estotonta seksiä, ja kovasti odottelevalla miehellä on alhaisempi libido kuin minulla. Siitä seuraisi vain ongelmia.
Muita kysymyksiä?[/quote
Hätiköity johtopäätös, että ihmisellä joka ei ole heti valmis hyppäämään petiin, olisi alhaisempi libido. Itse voin tietysti puhua vain naisennäkökulmasta, mutta tiedän että kaltaisiani miehiäkin on. Katsos, kun sitä saattaa kyllä tuntea himoa ja periaatteessa voisi nusaista vaikka heti, mutta silti tietää kokemuksesta että siitä jää jotain puuttumaan eikä se ole sen arvoista ennen kuin on tunteita ja luottamus.On se libido tuossa selvästi alhaisempi, jos kerran voi odottaa ja kokee että ilman tunteita seksi on vähempiarvoista.
Jos libido on korkea, haluaa seksiä paljon ja usein, eikä jää odottelemaan että tähdet ovat oikeassa asennossa. Mutta ei siinä ole mitään väärää, toiset haluavat seksiä vähemmän kuin toiset eivätkä pidä sitä niin merkityksellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ventovieraan kanssa ei minulle voi ikinä olla yhtä nautinnollista kuin rakkaan ihmisen kanssa. Tämän olen ihan kantapään kautta oppinut. Se syvä tunneyhteys tekee kaikesta niin paljon erityisempää. Lähes kenen hyvänsä silmää miellyttävän kanssa voi panna, mutta vain rakkaan kanssa voi rakastella.
Ei mua kiinnosta rakastella suurimmalla osalla kerroista sen rakkaankaan kanssa. Pidän reippaasta panemisesta, rakastelu on tunnetasolla upeaa mutta muuten laimeampi kokemus. Pelkkä vaniljainen rakastelu olisi mulle täysin epätyydyttävää seksiä. Onneksi omalta puolisolta saa kaikkea.
Samaa miettinyt.
Itse en saa ihokontaktista vieraan ihmisen kanssa yhtään mitään, lähinnä inhottaa. Jos joskus yhden illan juttuja harrastelenkin, on se lähinnä pikainen toimitus ihan vaan seksin vuoksi.
En halua imeä vieraan miehen munaa enkä tehdä muutenkaan mitään muuta tällaisen ihmisen kanssa kuin pelkän nopean aktin.
Ehkä olen sitten nk. demiseksuaali. Tarvitsen tunteet, jotta mulle tulee se aito halu olla toisen lähellä ja tehdä tämän tyydytyksen eteen ihan mitä tahansa. Jännä juttu sinällään, että olen erittäin seksuaalinen, pidän peppupanoista ja pepun nuolemisista ym. mutta vain sen kanssa, jota kohtaan tunnen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt.
Itse en saa ihokontaktista vieraan ihmisen kanssa yhtään mitään, lähinnä inhottaa. Jos joskus yhden illan juttuja harrastelenkin, on se lähinnä pikainen toimitus ihan vaan seksin vuoksi.
En halua imeä vieraan miehen munaa enkä tehdä muutenkaan mitään muuta tällaisen ihmisen kanssa kuin pelkän nopean aktin.
Ehkä olen sitten nk. demiseksuaali. Tarvitsen tunteet, jotta mulle tulee se aito halu olla toisen lähellä ja tehdä tämän tyydytyksen eteen ihan mitä tahansa. Jännä juttu sinällään, että olen erittäin seksuaalinen, pidän peppupanoista ja pepun nuolemisista ym. mutta vain sen kanssa, jota kohtaan tunnen jotain.
Lisään vielä, että libidosta tässä ei ole kyse. Tyydytän itseni joka päivä ja kärsin siitä, ettei ole seksiä päivittäin. Kuitenkaan vierasta miestä en halua joten mielummin näin.
Itse olin vuoden ilman seksiä ja parisuhdetta ja nyt friends with benefits -"suhteessa". Minulla on alle kouluikäinen lapsi ja hän menee kaiken edelle ja tavalliselle parisuhteelle ei nyt olisi aikaa. Seksiin painottuva suhde sopii elämäntilanteeseeni. Mies on omalla tavallaan ihana ja mukava, mutta ei sen tyyppinen, että alkaisin hänen kanssaan parisuhteeseen ja tunne on molemminpuolinen.
Ehkä säkin vielä jonain päivänä koet sen, mitä rakkausseksi on, niin tiedät mistä me muut puhutaan.