Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teidän keiken mielestä seksi on seksiä, tunteet ja rakkaus/ihastuminen ihan muuta

Vierailija
21.05.2019 |

Niin mitä siitä seksistä sitten saa jos se on mekaaninen suoritus? Eikö ole mielekkäämpää survoa itseensä isoa dildoa ja suristaa vibralla orkut? Mitä nainen saa siitä, että harrastaa tunteetonta penetraatiota vieraan miehen kanssa? Joka kerta on riskinsä saada tauti tai lapsi, se riski ihan oikeasti on joka kerta. Lisäksi orkut nainen saa harvoin.
Onko kyse useinkin itsetunnon pönkittämisestä? On ihanaa olla miehelle kelpaava?

Itse en näin miehenäkään ymmärrä mitä hienoa on seksissä tuntemattoman kanssa. Eihän siinä ikinä ole sellaista yhteyttä joka seksistä tekee mahtavan vs. pelkkä oma tyydytys.
Mitä ajattelette muuten miehestä joka kieltäytyy panemasta vaikka tarjotaan? Jos mies sanoo, että ei kiitos, ei kiinnosta koska ei ole tunnetta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

En minäkään näitä yhden yön panoja ymmärrä. Ekat kerrathan menee ihan toiseen tutustuessa, yleensä niissä vielä jännitysmomenttia.

Lisäksi jos minulla on tunteita ja ihastumista naista kohtaan niin kiinnostaa ottaa selvää mistä tämä tykkää, kiinnostaa nuolla pitkään ja hartaasti jos tästä pidetään ja kiinnostaa saada myös sukuelinkosketusta paljaalla.

Ei noista mikään kiinnosta jos henkilöön ei ole tunteita. Ei minua pahemmin kiinnosta vieraan nuoleminen tai se laukeanko liian varhain. Siksi en harrasta mitään yhden keikkoja koska ei siihen ole mitään motiivia. Ei tuntematon nainen ole millään tavalla näyttänyt, että "olisi sen arvoinen" että minä häntä erityisesti häntä alkaisin tyydyttämään.

Eli olet itsekäs, huono seksikumppani. Ei ehkä mainostamisen arvoinen asia. Onneksi useimmille miehille on ihan kunnia-asia saada kumppani nauttimaan.

Kumppani? Eihän tuntematon nainen ole minulle mikään kumppani. Mikä velvollisuus minulla on alkaa ottamaan selvää tuntemattoman nainen haluista ja tyydytyksistä JA kaupanpäälle saada riski taudeista ja raskaudesta? Minun kohdalla riskit ylittävät hyödyt. Nautin kyllä seksistä ja KUMPPANISTA, mutta en löydä syytä miksi minun pitäisi survoa munaani vieraaseen naiseen tai alkaa nuolemaan tuntematonta vakoa?

Kuule kun kukaan ei ole pakottamassa sinua harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Mutta jos sinulla ei ole sisäsyntyista halua miellyttää SEKSIkumppania, olet huono seksissä vaikka sen velvollisuudesta tutun kumppanin kanssa tekisitkin. Sama asia kuin kertoisi olevansa ystävällinen vain tutuille ihmisille, koska miksi ihmeessä olisi mukava tuntemattomille - se että pidättäydyt juttelemasta tuntemattomille ei muuta mitään, se vain piilottaa epäystävällisyytesi.

Sulla on nyt joku paha trauma tässä kun sua niin vaivaa miksi muut ihmiset tekevät jotain mistä nauttivat. Miksi sulla on hirveä tarve perustella itsellesi ettei kukaan muukaan nauti jostain mikä ei sinua kiinnosta?

Koitan tässä ketjussa selvittää miksi naiset niin kiivaasti harrastavat sukupuoliyhdyntää vieraiden miesten kanssa. ottaen huomioon riskit, sen että vain pieni osa naisista saa joka kerta orgasminsa jne.

Olkoot tämä viimeinen vastaukseni kun ei tämä tunnu menevän sulle perille: Minä harrastan seksiä myos uusien kumppanien kanssa koska nautin siitä suuresti. Saan orgasmin joka kerta ja joskus useammankin. En koe riskejä kovin isoiksi koska käytän aina ehkäisyä. 

Luulisi tämän olevan itsestäänselvä asia, mutta eeeiiii :D.

Vierailija
22/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ~120 kumppania. Nyt olen naimisissa ja seitsemättä vuotta saman ihmisen kanssa.

Seksi on osittain menettänyt rakkaussuhteessa merkitystään, mutta on tärkeä ja kaivattu juttu edelleen. Samaa jännitysmomenttia siinä ei enää ole. Ei se nyt huonompaa sinänsä ole, mutta ei niin intohimoista enää. 

Sinkkuna yhden illan jutuista ja vakipanoista sai ihmisen kuin ihmisen kaipaamaa ihokontaktia ja orgasmeja. Ei niillä mitään hyväksyntää haettu, mitä ihmettä? Satun vain nauttimaan seksistä paljon ja saan 99,5% kerroista orgasmin tai useita. Usein mies/nainen sai lähteä yöllä jo kotiinsa, ei niin pal kiinnostanut kaikki.

Viehätyn ihmisistä pelkän ulkonäönkin perusteella, jotkut ihmiset vaan saa hormonit hyrräämään ilman sen kummempaa keskustelua tai tutustumista.

Vai väittääkö AP, ettei ole koskaan nähnyt ihmistä, kuka saisi pelkällä olemuksellaan pöksyt märkiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

En minäkään näitä yhden yön panoja ymmärrä. Ekat kerrathan menee ihan toiseen tutustuessa, yleensä niissä vielä jännitysmomenttia.

Lisäksi jos minulla on tunteita ja ihastumista naista kohtaan niin kiinnostaa ottaa selvää mistä tämä tykkää, kiinnostaa nuolla pitkään ja hartaasti jos tästä pidetään ja kiinnostaa saada myös sukuelinkosketusta paljaalla.

Ei noista mikään kiinnosta jos henkilöön ei ole tunteita. Ei minua pahemmin kiinnosta vieraan nuoleminen tai se laukeanko liian varhain. Siksi en harrasta mitään yhden keikkoja koska ei siihen ole mitään motiivia. Ei tuntematon nainen ole millään tavalla näyttänyt, että "olisi sen arvoinen" että minä häntä erityisesti häntä alkaisin tyydyttämään.

Eli olet itsekäs, huono seksikumppani. Ei ehkä mainostamisen arvoinen asia. Onneksi useimmille miehille on ihan kunnia-asia saada kumppani nauttimaan.

Kumppani? Eihän tuntematon nainen ole minulle mikään kumppani. Mikä velvollisuus minulla on alkaa ottamaan selvää tuntemattoman nainen haluista ja tyydytyksistä JA kaupanpäälle saada riski taudeista ja raskaudesta? Minun kohdalla riskit ylittävät hyödyt. Nautin kyllä seksistä ja KUMPPANISTA, mutta en löydä syytä miksi minun pitäisi survoa munaani vieraaseen naiseen tai alkaa nuolemaan tuntematonta vakoa?

Sitten et harrasta yhden illan juttuja. Niin yksinkertaista se on.

Kukaan ei siinä häviä, varsinkaan ne naiset jotka välttyvät surkealta seksiltä kanssasi :)

Mistä sinä tiedät millaista seksiä kanssani saa silloin kun saa?

Taitaa naisia korventaa ajatus kuinka miestä kuin miestä ei pysty valjastamaan naisia palvelemaan, tässä tapauksessa tyydyttämään ja huomioimaan? Huomaa, että meni tunteisiin kun lähdit asiasta henkilöön menemään.

"Ei todellakaan kiinnosta jutella kellekkään tuntemattomalle. Eihän sellaiselle viitsisi olla tiuskimatta ja huutamatta, ihan sama mitä joku tuntematon minusta ajattelee. En välitä ollenkaan jonkun tunteista jos en heitä tunne, joten ihan samahan se olisi olla ilkeä. Sellaiset ihmiset jotka juttelee tuntemattomille on varmaan tosi tyhmiä, koska miksi jutella jonkun kanssa joka on inhottava ja ilkeä, niinkuin minä olisin.

Kuitenkin jos juttelen jonkun tutun kanssa, olen oikein mukava ja kiva. Olen siis mukava ja kiva ihminen, ja sua vaan ärsyttää kun et pääse juttelemaan mun kanssa."

Pettämäton logiikka!

En minä väittänyt, että olisin tuntemattomalle ilkeä, huutaisin tai tiuskisin vaan oloni on neutraali, välinpitämätön.

Vai onko sinusta naisillakin velvollisuus jutella tuntemattomille miehille? Baarissa heidän on oltava kilttejä ja mukavia kaikille miehille jotka heitä piirittävät?

Tuntuu, että naisille on kova pala jos heihin suhtaudutaan täysin neutraalisti tai jopa kuin ilmaa jos nainen on miehelle tuntematon ja toisarvoinen eikä aiheuta miehelle "kiksejä".

Vierailija
24/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Kuinka pitkän tutustumisen tarvitset? Mietin vaan, että ei se vako siitä miksikään muutu sen tutustumisen aikana kun sinä jahkailet juupas-eipäs leikkiä,

Vierailija
25/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ~120 kumppania. Nyt olen naimisissa ja seitsemättä vuotta saman ihmisen kanssa.

Seksi on osittain menettänyt rakkaussuhteessa merkitystään, mutta on tärkeä ja kaivattu juttu edelleen. Samaa jännitysmomenttia siinä ei enää ole. Ei se nyt huonompaa sinänsä ole, mutta ei niin intohimoista enää. 

Sinkkuna yhden illan jutuista ja vakipanoista sai ihmisen kuin ihmisen kaipaamaa ihokontaktia ja orgasmeja. Ei niillä mitään hyväksyntää haettu, mitä ihmettä? Satun vain nauttimaan seksistä paljon ja saan 99,5% kerroista orgasmin tai useita. Usein mies/nainen sai lähteä yöllä jo kotiinsa, ei niin pal kiinnostanut kaikki.

Viehätyn ihmisistä pelkän ulkonäönkin perusteella, jotkut ihmiset vaan saa hormonit hyrräämään ilman sen kummempaa keskustelua tai tutustumista.

Vai väittääkö AP, ettei ole koskaan nähnyt ihmistä, kuka saisi pelkällä olemuksellaan pöksyt märkiksi?

Erittäin outoa, että on harrastanut seksiä kuin kani mutta sitten yhtäkkiä tutussa rakkaussuhteessa seksi kiinnostakaan. Vaikutat juuri sellaiselta joka nauttii pääasiassa saamastaan huomiosta ja kelpaavuudesta, ei niinkään seksistä. (ml. yhdyntä, miehen laukeaminen naiseen jne)

Vierailija
26/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Kuinka pitkän tutustumisen tarvitset? Mietin vaan, että ei se vako siitä miksikään muutu sen tutustumisen aikana kun sinä jahkailet juupas-eipäs leikkiä,

Muuttuuhan se siitä tunnetun vaoksi.

Vierailija
27/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Muuttuuhan se siitä tunnetun vaoksi.

Yhtä vieras paikka se on niin kauan kun siellä käydään tutustumassa.

Vierailija
28/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että et ymmärrä koska oletuksesi ovat virheellisiä.

Harrastan seksiä seksin vuoksi. Se on kivaa ja nautinnollista. Rakastuminen tuo seksiin oman tasonsa, mutta tunteeton seksi ei ole huonompaa, se on vain erilaista.

Käytän sekä kierukkaa että kondomia, joten riski lapselle tai taudeille ei ole kovin suuri. Samat riskit ovat toki parisuhteessakin - sitähän ei ikinä tiedä pettääkö toinen.

En myöskään ymmärrä väitettä orgasmittomuudesta. Miksi ihmeessä en saisi orgasmia, en käsitä ajatuksenjuoksuasi? Totta kai minä saan!

Kelpaavuus taas ei liity asiaan mitenkään. Minä haluan seksiä, en hyväksyntää. Mitä ihmettä minä tekisin vieraan ihmisen tai panokaverin hyväksynnällä, en käsitä miten tämä edes liittyy asiaan? Kyllähän jokainen suht normaalin näköinen ihminen saa seksiä helposti, ei siihen tarvita mitään "hyväksyttävyyttä".

Ja vielä viimeinen kohta: jos mies ei halua seksiä ilman tunteita totean, että emme ole yhteensopiva pari. Itse haluan paljon estotonta seksiä, ja kovasti odottelevalla miehellä on alhaisempi libido kuin minulla. Siitä seuraisi vain ongelmia.

Muita kysymyksiä?[/quote

Hätiköity johtopäätös, että ihmisellä joka ei ole heti valmis hyppäämään petiin, olisi alhaisempi libido. Itse voin tietysti puhua vain naisennäkökulmasta, mutta tiedän että kaltaisiani miehiäkin on. Katsos, kun sitä saattaa kyllä tuntea himoa ja periaatteessa voisi nusaista vaikka heti, mutta silti tietää kokemuksesta että siitä jää jotain puuttumaan eikä se ole sen arvoista ennen kuin on tunteita ja luottamus.

Vierailija
29/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä siitä seksistä sitten saa jos se on mekaaninen suoritus? Eikö ole mielekkäämpää survoa itseensä isoa dildoa ja suristaa vibralla orkut? Mitä nainen saa siitä, että harrastaa tunteetonta penetraatiota vieraan miehen kanssa? Joka kerta on riskinsä saada tauti tai lapsi, se riski ihan oikeasti on joka kerta. Lisäksi orkut nainen saa harvoin.

Onko kyse useinkin itsetunnon pönkittämisestä? On ihanaa olla miehelle kelpaava?

Itse en näin miehenäkään ymmärrä mitä hienoa on seksissä tuntemattoman kanssa. Eihän siinä ikinä ole sellaista yhteyttä joka seksistä tekee mahtavan vs. pelkkä oma tyydytys.

Mitä ajattelette muuten miehestä joka kieltäytyy panemasta vaikka tarjotaan? Jos mies sanoo, että ei kiitos, ei kiinnosta koska ei ole tunnetta.

Minä harrastan VAIN kertaseksiä. Olen aromantikko ja erakkoluonne, en halua parisuhteita. Seksiä kuitenkin tekee varsinkin ovulaation aikaan joskus mieli. 

Orkut saan lähes joka kerta. Lisäksi nautin siitä jännityksestä, kun kumppani on vieras ja mennään eläimellisten vaistojen ja kiihkon varassa. Ajatteleva mieli off asentoon ja antaa ikiaikaisten viettien viedä. Siinä on jotain tosi vapauttava.

Masturbointikin on toki tosi mukavaa ja sitäkin usein harrastan, paljon useammin kuin kumppaniseksiä. Mutta siitä puuttuu se jännitys toisesta ihmisestä, miehen ja naisen "energioiden" ja kehojen vuoropuhelu, ja lisäksi kaiken joutuu tekemään itse eli mikään ei tule yllätyksenä. Tauteja tai lapsia en ole saanut 44 vuoden ikään mennessä ikinä, vaikka olen aina ollut yhden yön juttujen harrastaja.

Vierailija
30/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin outoa, että on harrastanut seksiä kuin kani mutta sitten yhtäkkiä tutussa rakkaussuhteessa seksi kiinnostakaan. Vaikutat juuri sellaiselta joka nauttii pääasiassa saamastaan huomiosta ja kelpaavuudesta, ei niinkään seksistä. (ml. yhdyntä, miehen laukeaminen naiseen jne)

Missä tuossa sanottiin, ettei seksi rakkaussuhteessa kiinnosta? "on tärkeä ja kaivattu juttu edelleen." Mutta ei siinä nyt enää ole seitsemän vuoden jälkeen samaa intohimoa kuin alussa tai uusissa jutuissa. Seksi on vain osa rakkaus- ja parisuhdetta, eikä määrittele sen laatua tai tasoa.

Miksei seksistä voi vaan ehdoitta ja estoitta nauttia? Miksi siihen pitää joku huomiohakuisuus tai kelpaavuus liittää? Oletko sitä mieltä, että tunteitta seksiä harrastavat miehetkin ovat huomiohakuisia ja etsivät hyväksyntää?

On se nyt kumma, että naisen seksuaalisuutta pitää aina tuomita ja arvostella tai edelleenkin olettaa, että seksi on jotain, mitä naisen on pakko tehdä miestä miellyttääkseen tai että siihen ei kykene ilman tunteita.  Että on epäsopivaa saada orgasmeja itsetuotettuna tai jonkun tuntemattoman kanssa. Antakaa mun panna rauhassa, jumalavit.

Vierailija
31/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ventovieraan kanssa ei minulle voi ikinä olla yhtä nautinnollista kuin rakkaan ihmisen kanssa. Tämän olen ihan kantapään kautta oppinut. Se syvä tunneyhteys tekee kaikesta niin paljon erityisempää. Lähes kenen hyvänsä silmää miellyttävän kanssa voi panna, mutta vain rakkaan kanssa voi rakastella.

Vierailija
32/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja harrastanut seksiä niin parisuhteessa kuin joskus sinkkuna puolituntemattoman kanssa. Selväähän se, että hyvinvoivassa parisuhteessa seksi sen oikean kanssa on parasta mitä olen ikinä kokenut. Toisaalta seksi pahoinvoivassa parisuhteessa rakastamasi ihmisen kanssa on haavoittavinta mitä olen kokenut. Ja jos sinkkuna olen harrastanut seksiä niin en nyt sentään kenen tahansa kanssa, kyllä oma käsi voittaa väkinäisen paineidenpurun jonkun epämääräisen miehen kanssa. Mutta ne kerrat on ollut jonkinlaista kiinnostusta molemmilla osapuolilla, ihastusta. Eli kyllähän siinä seksissä on ollut tunteita mukana, "jännitystä" ja vähän enemmän kuin pelkkää panemista. Ei vain jostain syystä ole sitten syventynyt suhteeksi kun on huomattu, ettei ollakaan ihan yhteensopivat. Mutta kivaahan se on ollut, kyllä se on tuntunut hyvältä yksinäisinä aikoina. Tietenkin hyvä parisuhde ja parisuhdeseksi tuntuu vielä monin verroin paremmalta.

On kuitenkin pidettävä mielessä, ettei niitä hyviä parisuhteita kaikille ikinä muodostu. Ja sinkkuelämä on elämisen arvoista sekin, parempi kuin huono parisuhde. Kyllä sitä toista ihmistä kuitenkin sen verran kaipaa, että ymmärrän varsin hyvin, että myös ei-sitoutunut seksi tuntuu hyvältä. Vaikka taas kerran, ei parhaalta.

Vierailija
33/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Minä en pystyisi rentoutumaan vieraan kanssa eli nautintokin jäisi kauas pois.

Sitä ihmettelin, et miksi puhut vain naisille? Koskeehan se miestäkin. Tunnen kaksikin, jotka myönsivät kärsineensä impotenssista, kun nainen oli päällekäyvä eivätkö kehdanneet kieltäytyäkään. No, alapää oli fiksumpi ja tiesi ettei kannata tunteettomasti runnoa ;)

Vierailija
34/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Minä en pystyisi rentoutumaan vieraan kanssa eli nautintokin jäisi kauas pois.

Ihmettelet sitä, että ihmiset ovat erilaisia? Ei kai sen pitäisi olla mitenkään ihmettelyn arvoista aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
35/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Kukaan ei siinä häviä, varsinkaan ne naiset jotka välttyvät surkealta seksiltä kanssasi :)

Taitaa naisia korventaa ajatus kuinka miestä kuin miestä ei pysty valjastamaan naisia palvelemaan, tässä tapauksessa tyydyttämään ja huomioimaan? Huomaa, että meni tunteisiin kun lähdit asiasta henkilöön menemään.

Mä oon nainen joka harrastaa seksiä vain parisuhteessa, mutta kyllä sä mustakin kuulostaa jotenkin itsekkäältä ja jopa vihamieliseltä.

Seksi on kuitenkin iloinen ja kaunis asia.

Vierailija
36/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

"Ei todellakaan kiinnosta jutella kellekkään tuntemattomalle. Eihän sellaiselle viitsisi olla tiuskimatta ja huutamatta, ihan sama mitä joku tuntematon minusta ajattelee. En välitä ollenkaan jonkun tunteista jos en heitä tunne, joten ihan samahan se olisi olla ilkeä. Sellaiset ihmiset jotka juttelee tuntemattomille on varmaan tosi tyhmiä, koska miksi jutella jonkun kanssa joka on inhottava ja ilkeä, niinkuin minä olisin.

Kuitenkin jos juttelen jonkun tutun kanssa, olen oikein mukava ja kiva. Olen siis mukava ja kiva ihminen, ja sua vaan ärsyttää kun et pääse juttelemaan mun kanssa."

Pettämäton logiikka!

En minä väittänyt, että olisin tuntemattomalle ilkeä, huutaisin tai tiuskisin vaan oloni on neutraali, välinpitämätön.

Vai onko sinusta naisillakin velvollisuus jutella tuntemattomille miehille? Baarissa heidän on oltava kilttejä ja mukavia kaikille miehille jotka heitä piirittävät?

Tuntuu, että naisille on kova pala jos heihin suhtaudutaan täysin neutraalisti tai jopa kuin ilmaa jos nainen on miehelle tuntematon ja toisarvoinen eikä aiheuta miehelle "kiksejä".

Mut mitä kiksejä sä saat siitä että voit kohdella naista kuin ilmaa? Senkus kohtelet, ei se nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
37/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selitys panemisesta ja rakastelusta jaksaa aina naurattaa..samaa kamaa ne molemmat on.

Vierailija
38/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en harrasta seksiä jos ei oo tunteita toista kohtaan. Oon 30 vuotias mies. En pääse siihen oikeen mukaan jos en tunne toista henkilöö kohtaan mitään. Nyt sinkkuna käyny 1-2 kertaa treffeillä / viikko ja kiusallista kyllä kun naiset pyytää aina päivän päätteeks jatkoille heidän luo. Jotkut ottaa itteensä, toiset ei. Kaks kertaa käyny siten että oon ekoilla treffeillä päätyny toisen sänkyyn ja kummastakin alkanu suhde.

Vierailija
39/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selitys panemisesta ja rakastelusta jaksaa aina naurattaa..samaa kamaa ne molemmat on.

Sanoo tunne-elämältään häiriintynyt.

Vierailija
40/50 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo tunne-elämältään häiriintynyt.

Ihan normaali olen kiitos vain. Tuo on vain monia kokeneen sepitys sille uudelle kumppanille jotta toinen tuntisi olevansa jotenkin spesiaali.