Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin koirarotu?

Koiraihminen
20.05.2019 |

Mikä on mielestänne ihanin koirarotu?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kissaihmiset ja koirattomat täällä rankingia yrittävät ylläpitää?

Vehnäterrieriä ei ole mainittu ensinkään, vaikka se on kaunein ja älykkäin koirarotu, mitä olemassa on

Vierailija
62/70 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen koiranomistajan oman rotuinen koira on tietenkin ihanin rotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan välitä koirista. Jos sellaisen kuitenkin päätyisin ottamaan, valitsisin samojedinkoiran. Ovat todella kauniita eikä luonnekaan taida yleensä olla sieltä pahimmasta pästä.

Vierailija
64/70 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoira aka poodle<3

Vierailija
65/70 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bichon Frise

Vierailija
66/70 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenajokoira. Tykkään ulkonäöstä ja luonteeltaan rakastettava.

Vierailija
67/70 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husky. Mielestäni tajuttoman kauniita koiria. Luonne ei toki helpoimmasta päästä ja aktiivisuutta tarvitsee.

Olin ottamassa ensimmäistä omaa koiraani (lapsuudessa ollut montakin) ja olisin huskyn halunnut kaikista eniten. Minä kuitenkin tiedän sen, että en voi antaa sille sitä mitä se tarvitsee ollakseen oikeasti onnellinen, eli rodunomaista toimintaa. Ei ole esimerkiksi mahdollisuutta vedätyttää ja juoksuttaa pitkiä lenkkejä. 

Otin kultaisennoutajan, joita minulla oli lapsuudessa kaksi. On ollut oikea ratkaisu, sen kanssa olen pärjännyt oikein loistavasti ja koulutettavuus on ollut hyvää luokkaa. Nyt on sitten miehen kanssa otettu vielä labbiskin, joka sitten on vähän haastavampi tapaus. Mutta kyllä siitäkin hyvä tulee!

Vierailija
68/70 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotuja ei ole olemassa!

Vastaan kuitenkin pitkäkarvainen collie.

Vierailija
69/70 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki terrierit.Sähäkkä ja periksiantamaton luonne.Eivät ole vielä jalostuneet kotikoiriksi, vaan metsästäjäluonne tallella.Monipuolisia, voi harrastaa ja ulkoilla ja hyviä oerhekoiris myös.Pieni terrieri on iso koira, mutta pienessä koossa.Vastii omistajalta paljon, mutta antaa myös paljon

Vierailija
70/70 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenpystykorva, koira joka ihan selvästi hymyilee... Lisäksi kaupan päälle kansalliskoira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän