Ihanin koirarotu?
Kommentit (70)
Oon sattumalta tutustunut huskeihin, ja oon aivan lääpälläni rotuun. Tähän asti olen itse omistanut palveluskoiria, seuraava on siperianhusky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borterrieri. Peruskoira, ilman mitään äärijalostuksia, ulkonäkö ei miellyttävimmästä päästä, varmaan juuri siksi rotu on säilynyt niin terveenä ja liioittelemattomana.
Mikä?
Oiskohan borderterrieri.
Vierailija kirjoitti:
Beagle 😭❤️
Beaglet ovat niin lutuisia, jalostaisipa joku riistavietittömän beaglen. No ei vaan, seurakoiraksi sopivampia rotujakin löytyy.
Koirat on ihmisen luonteen ja empatian mittareita.
Vierailija kirjoitti:
Oon sattumalta tutustunut huskeihin, ja oon aivan lääpälläni rotuun. Tähän asti olen itse omistanut palveluskoiria, seuraava on siperianhusky.
Voi tulla aikamoinen muutos miellyttämisenhalun ja koulutettavuuden suhteen, mutta sen varmasti tiedätkin:)
Vierailija kirjoitti:
Koirat on ihmisen luonteen ja empatian mittareita.
Eläimet ylipäätään ovat.
Vizsla on kaunein. Luonteista en tiedä, en ole koskaan omistanut koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beagle 😭❤️
Beaglet ovat niin lutuisia, jalostaisipa joku riistavietittömän beaglen. No ei vaan, seurakoiraksi sopivampia rotujakin löytyy.
"Fun" fact: beagleja käytetään eläinkokeissa, koska ovat niin kilttejä käsittelijöilleen kaikkien kokeiden jälkeenkin 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beagle 😭❤️
"Fun" fact: beagleja käytetään eläinkokeissa, koska ovat niin kilttejä käsittelijöilleen kaikkien kokeiden jälkeenkin 😢
Tiedän😭
Samojedinkoira. Upea turkki, lutuinen naama ja luonteeltaan seurallinen ja ystävällinen.169
Hmm. Vaikean pistit.
Tämäkin on ihan luonnekysymys, koska toinen koira on erilainen luonteeltaan kuin toinen. Sen olen huomannut, plus tietysti miten on koulutettu.
Mutta mistä itse ulkonäön takia tykkään ovat:
-Glen of imaalinterrieri
-Vanhaenglanninlammaskoira jos se on trimmattu lyhyeksi
-Labradoodle
-Mustaterrieri
-Barbet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borterrieri. Peruskoira, ilman mitään äärijalostuksia, ulkonäkö ei miellyttävimmästä päästä, varmaan juuri siksi rotu on säilynyt niin terveenä ja liioittelemattomana.
Mikä?
Silmät ristissä kirjoitettu borderterrieri :,D
Berninpaimenkoira. Upea, hyväluontoinen, rakastaa perhettään syvästi. Todellinen ystävä. Sen kanssa voi harrastaa vaikka mitä, mutta se ei tarvitse 20 km lenkitystä joka päivä. Ja pennut ovat aivan ihania, jättitassuisia palleroita <3
pohjanpystykorva! nätti ku mikä, hyväluontonen ja lisäksi vielä yks terveimmistä roduista maailmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Oiskohan borderterrieri.
Kiitos! En oo kuullutkaan. Yritin googlata borterrieriä, mutta sain osumia vain bullterrieristä. :,D Borderterrieri näyttää kyllä kivalta. :)
lappis