Ruotsidemokraatit poistivat listoillaan meppi-ehdokkaan, joka paljasti SD mepin Peter Lundrenin häirinneet seksuaalisesti kolleegaansa.
Kommentit (25)
Teon paljastaja erotetaan. Tyypillistä.
Se onkin sitä isämmaallisempaa häirintää.
Vähän ongelmallinen arvopohja siellä SD porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miten tuo seksuaalisen väkivallan ja häirinnän ihailu on niin yleistä äärioikeiston keskuudessa ja kuinka se usein yhdistyy muuhun väkivaltaisen käytöksen parissa piehtaroimiseen.
Bill Clinton, Ranskan pressa.. demareilta ne pervot löytyy.
Oletteko koskaan miettineet miten tämmöiset videot päätyvät lehtiin ennen vaaleja? Kieroa valtapeliä.
Ahdistelijoita Ruotsissa ja raiskareita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan miettineet miten tämmöiset videot päätyvät lehtiin ennen vaaleja? Kieroa valtapeliä.
Seksuaalisen ahdistelun ilmoittanut on kieroa valtapeliä? Taidat olla vähän vajaa.
Noita työmiehiä riittää lahden molemmille puolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisen ahdistelun ilmoittanut on kieroa valtapeliä? Taidat olla vähän vajaa.
Itse olet vajaa jos tuo ei vaikuta oudolta. Käveleekö ne aina kuvaaja perässä?
Tuo vain lisää Ruotsidemokraattien kannatusta kohderyhmänsä keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä videosta oikein puhut?
Räkäporukan sisäistä whitetrashingiä.
Taas roiskuu persuleiden laariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisi videon jossa kourii tisseistä. Miten se video on onnistuttu kuvaamaan? Haiskahtaa ansalta. Miehet on helppo saada noihin ansoihin, 90% heteromiehistä lankeaa.
Mistä tuota porukkaa oikein sikiää?
Ja meillä on kotoisasti Hakkarainen... Seksuaalinen ahdistelu taitaa olla näiden molempien puolueiden yhteinen arvopohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisi videon jossa kourii tisseistä. Miten se video on onnistuttu kuvaamaan? Haiskahtaa ansalta. Miehet on helppo saada noihin ansoihin, 90% heteromiehistä lankeaa.
Höpö höpö, jos itse olet noin retardi se ei tarkoita että 90 % heteromiehistä olisi kaltaisiasi.
Olen ihmetellyt miten tuo seksuaalisen väkivallan ja häirinnän ihailu on niin yleistä äärioikeiston keskuudessa ja kuinka se usein yhdistyy muuhun väkivaltaisen käytöksen parissa piehtaroimiseen.