Miesten ketju. Ei mammoja tähän ketjuun!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija lähtee tyttökavereidensa kanssa Porvooseen ja lapsi on mummolassa, mitähän sitä tekisi vapaan viikonlopun?
Baariin!
Ei baari ole aikuisen miehen paikka, osta muutama erikoisolut ja muuraa pihalle grilli jota oot funtsinut jo 5 vuotta tai pelaa pleikkaa.
Pleikkaa? Haloo. Baariin!
Oot joko jonne tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija lähtee tyttökavereidensa kanssa Porvooseen ja lapsi on mummolassa, mitähän sitä tekisi vapaan viikonlopun?
Baariin!
Ei baari ole aikuisen miehen paikka, osta muutama erikoisolut ja muuraa pihalle grilli jota oot funtsinut jo 5 vuotta tai pelaa pleikkaa.
Pleikkaa? Haloo. Baariin!
Oot joko jonne tai nainen.
Olisko kuitenkin niin, että ne jonnet sitä pleikkaa pelaa.
Pois se minusta, että olisin ihan itse tämän keksinyt, vaan sanotaan, että "hulluilla" halvat huvit. Kyllä minä poliiiitiikkona olen sitä mieltä, että tämäkin ketju on eräänlaista mielen köyhyyttä. Koulutus ja työ pitäisi taata kaikille, jotta näin turhautunutta tarinaa ei syntyisi Suomen tunnetuimmalle keskustelupalstalla. En sanoisi, että ihan korkeatasoisin, mutta palsta kuitenkin.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Saksalle menivät häviämään. Kyllä oli kisat taas tässä. #leijonat #suomiperkele #oispakaljaa
Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää mitä naiset ajattelevat miehistä. Tämä palsta vai ei taida olla paras paikka vastauste hakemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Saksalle menivät häviämään. Kyllä oli kisat taas tässä. #leijonat #suomiperkele #oispakaljaa
Mulla on, ilman hashtagia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on, ilman hashtagia.
Kaljakauppaan mars!
Vierailija kirjoitti:
Otin just itteltäni suihin. Mites teillä?
Hitto kun ei veny, eikä auttaisi edes 25 senttinen.
Olutta, grillaamista, saunomista ja toivottavasti muija antaa.Viikko olisi täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Olutta, grillaamista, saunomista ja toivottavasti muija antaa.Viikko olisi täydellinen
Täällä muija anto jo aamulla. Tuskin jaksaa enää illalla alkaa millekään. MM-lätkä lieventää pahinta harmitusta. Ja kalja.
Oottekste koviiki miähii? Tiättex ketä on kingi?
Tosimiesten jutut on näemmä liikaa ämmille joista ei voi kirjoittaa enempiä kirjaimia tai viesti jää haaviin.
Ranex kirjoitti:
Oottekste koviiki miähii? Tiättex ketä on kingi?
Rane o kingi, tiätty.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sais wunderbaumeja? Autossani haisee vanha perse.
Vanha ahteri on wunderbaumin ominaishaju.
Vierailija kirjoitti:
Ok äijät. Miten uskallat ilmaista naisellesi sen, että tarvitset omaa aikaa, joko yksin tai kavereiden kanssa? Mites hoituu naisen harrastama selkeä manipulointi ja syyllistäminen? Itsellä ainakin pinna palaa jatkuvasta vatvomisesta ja turhista analysoinneista. Nainen, sano suoraan mitä haluat. äläkä mussuta sinnepäin kautta rantain.
Lähden viemään roskia. Palaan kun tulen takaisin. Noilla sanoilla kaikkien kanssa tullut toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ajatusketjua pitää aina korjata inhimilliseksi ja siksi naisten osallistuminen on välttämätöntä.
Tämä on keskusteluketju jolla ei ole mitään tekemistä ajatusten kanssa. Älä korjaa kun mitään ei oo rikki.
Se olis pikkulauantai. Herättääkö ajatuksia toverit?
Vierailija kirjoitti:
Se olis pikkulauantai. Herättääkö ajatuksia toverit?
Kaljaa menee ettei iske nestehukka
Peli ja kalastuspäivä. Suap nähdä, mitä tänään nousee. On se mukava soudella välillä rauhassa ilman takatuuppareita. Kuhan sais kuhan.
Menepäs Pera johonkin kuukatiskipuketjuun vinkumaan.