Miesten ketju. Ei mammoja tähän ketjuun!
Kommentit (102)
Tämä ketju oli ihastuttava. Miesten jutut ovat aina laadukkaita ja vailla vertaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju oli ihastuttava. Miesten jutut ovat aina laadukkaita ja vailla vertaa
Ei heitellä helmiä sioille.
Eikös kaikki ole av:lla mammoja? Äidit on sitten asia erikseen.
Loistava ketju audimiehet! Ei huano!
AI niin ja olette kaikki pienimunasia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija lähtee tyttökavereidensa kanssa Porvooseen ja lapsi on mummolassa, mitähän sitä tekisi vapaan viikonlopun?
Baariin!
Ei baari ole aikuisen miehen paikka, osta muutama erikoisolut ja muuraa pihalle grilli jota oot funtsinut jo 5 vuotta tai pelaa pleikkaa.
Surettaako miehiä kun niin paljon hienoja urheilutähtiä menetetään tänä vuonna? Ensin meni Matti ja nyt Niki Lauda.
Minä en tiedä enää miten pystyn elämään kun häpeän omaa sukupuoltani niin jäätävästi,naiset menee kaikessa ohi ja tunnen itseni turhaksi tilaavieväksi ihmisjätteeksi. Hävettää muiden ukkojen puolesta niin että haluan vajota maahan. Olemme niin noloja äijäilyinemme. Hävettääääää. Apuaaaaa. Haluan olla nainen. Olen ihan tupsahtanutkon jo ja vaimo vaan porskuttaa.
Pera45
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä enää miten pystyn elämään kun häpeän omaa sukupuoltani niin jäätävästi,naiset menee kaikessa ohi ja tunnen itseni turhaksi tilaavieväksi ihmisjätteeksi. Hävettää muiden ukkojen puolesta niin että haluan vajota maahan. Olemme niin noloja äijäilyinemme. Hävettääääää. Apuaaaaa. Haluan olla nainen. Olen ihan tupsahtanutkon jo ja vaimo vaan porskuttaa.
Pera45
Pera45, nykyään voi vaihtaa sukupuolta. Tee se ja ahdistuksesi saattaa helpottaa. Rupsahtamisesi saattaa vaatia vähän lisää höyläämistä. Raakalaudasta ei saa parkettia.
Jos et halua naisia ketjuun niin mene homma foorumille.
Moikka, täällä aito mies. Mikä oli päivän aihe?
Yt
Jarno
Keskustelu täynnä yhden rivin mittaisia "hauskoja" heittoja. Tämä todellakin on miesten keskustelu.
T: 24/16
Odotas vain ensi syksyä kun maahan sataa lunta ja näet kun mersut ja bemarit vetää sivuluisua, joka ikistä etuveto pojua vituttaa silloin.
Ps.Neliveto on myöskin yhtä tylsää paskaa ellei siinä ole 400 heppaa.
T. 26v perheellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu täynnä yhden rivin mittaisia "hauskoja" heittoja. Tämä todellakin on miesten keskustelu.
T: 24/16
Mieten keskustelussa ei käytetä ylimääräisiä sanoja. Sehän on sanomattakin selvää.
Joko palstan sonneilla on päivä pulkassa?
Vierailija kirjoitti:
Mä korkkasin oluen äijämäisesti sihauttaen.
Vierailija kirjoitti:
Päivä pulkassa ja pulkkaa vedellen iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana, sonneilla ei ikinä ole päivä pulkassa. Niillä on jonnet pulkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija lähtee tyttökavereidensa kanssa Porvooseen ja lapsi on mummolassa, mitähän sitä tekisi vapaan viikonlopun?
Baariin!
Ei baari ole aikuisen miehen paikka, osta muutama erikoisolut ja muuraa pihalle grilli jota oot funtsinut jo 5 vuotta tai pelaa pleikkaa.
Pleikkaa? Haloo. Baariin!
Ei meinaa jaksaa demarien eläinrääkkäystapausta.
t. Mies