Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaverit hylkäsivät viime hetkellä – Teresan surullinen polttari-ilta sai epätavallisen käänteen"

Vierailija
20.05.2019 |

No nyt on "parhaat ystävät" (tai joiden piti olla) syyllistetty MTV3 haastattelussa oikein kunnolla ja julkisuutta saatu. Siitäs saitte.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaverit-hylkasivat-viime-hetkella-t…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tarina kaikkineen. Vaikutti vähän siltä, että kaaso oli tehnyt morsiamen vaatimusten mukaisen ohjelman, jolle kertyi hintaa yli 200 e/vieras ja ne ns. kaverit (hyvänpäiväntutut) ei yksikään halunneet maksaa, kun ei edes kutsua häihin tullut.

Vierailija
2/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Jos hinnasta on ollut kiinni, nii eiköhän ois heti alkuun sanoneet, että en pysty osallistumaan koska raha. Se, että vähän ennen peruu on kyl pers..eilyä. 

No positiivisena tässä nyt sitten näki ketkä on niitä oikeita kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen itse on tuossa viimeisessä kuvassa, niin vaikuttaa aika wt.

Vierailija
4/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa sanottu, että alkuperäiset polttarit olisivat olleet kalliit.

Kummalliset kaverit tuolla naimisiin menevällä.

Yksi kaveri vain oli tulossa polttareihin.

Vierailija
5/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvasta voi päätellä mitään. Hän on tietty pömttarikavereiden määräämässä asussa.

Vierailija
6/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais alkuperäset "kaverit" hävetä. Ei noin tehdä, ei vaikka pitäisi "näpäyttää". En tiedä syitä taustalla, mutta raukkamaista toimintaa feidata polttarit tollee. Sanois sit suoraan, jos on jotain ongelmia.

Vierailija
7/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy katsomassa vessan peilistä että mikäs se sieltä tuijottaa.

Vierailija
8/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden ystävän polttarit olivat ja olin samaan aikaan palkattomalla.

Kun tuli tietoon mitä maksaa, sanoin suoraan ei ole varaa.

Muut, kaaso etenkin, nalkutti näin on jo päätetty ja näin tehdään.

Ei auttanut, kun kaivaa rahat kokoon. Kun kaaso ravintolassa tilasi kuohuviiniä ja ilmoitti lähettävänsä summan seuraavana päivänä ilmoitin suoraan ei minulle kiitos.

Tässä tapauksessa ystävät eivät ole olleet ystäviä vaan tuttavia ja ovat keksineet parempaa tekemistä. Ihanaa, että tuntemattomat ryntäsivät apuun.

9/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tarina kaikkineen. Vaikutti vähän siltä, että kaaso oli tehnyt morsiamen vaatimusten mukaisen ohjelman, jolle kertyi hintaa yli 200 e/vieras ja ne ns. kaverit (hyvänpäiväntutut) ei yksikään halunneet maksaa, kun ei edes kutsua häihin tullut.

Lue uudelleen se juttu. Kyllä heidät oli kurtsuttu häihin,mutta laistoivat polttarit tekosyitten varjolla ja siksi morsian perui hääkutsut.

Vierailija
10/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena 😚🍍😎💋

Vierailija
11/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika sentään miten idiootteja "kavereita". Naurettavaa. Tuollaiset tyypit luulevat aina olevansa muiden yläpuolella. Joko ollaan kavereita tai ei ja sanotaan suoraan jos joku harmittaa. Ihanaa että ilta pelastui ja toivottavasti uusista tuttavuuksista syntyy myös kaveruuksia.

Vierailija
12/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihana juttu. Itsellä oli tylsä ilta ja seurasin tapahtumia Naistenhuoneella. Itsellekin tuli liikutuksen kyynel, kuinka tuntemattomat tyypit päätti keskenään että nyt pidetään muijalle polttarit. Hauskaa näytti liven perusteella olevan. Tuli itsellekin kiva mieli, vaikka ihan sivustaseuraajana olin. Täällä palstalla menettää usein uskon ihmisiin, mutta onneksi hyväsydämisiäkin näyttää edelleen löytyvän.

Vierailija
13/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo tuntemattomat naiset :)

Vierailija
14/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLiko mitään polttareita edes sovittuna? Tyypin tuttavapiirin tuntien melkein väitän, että olivat kahdestaan kaverinsa kanssa lähdössä kaljalle ja keksivät tällaisen läpän. Porukka lähti mukaan ja saatiin 15 min julkisuutta.

Vierailija
15/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu ❤️ toivottavasti karma kostaa noille välinpitämättömille "kavereille". Alun pettymys olikin lopulta siunaus, varmaan vähän parempia nuo uudet ystävyydet.

Vierailija
16/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee vihamiehiä/naisia, kun on tuollaiset ystävät/kaverit? Nuo olisivat minulla kyllä ex-kavereita.

Vierailija
17/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania nuo naiset, tulipa hyvä mieli ja sama kuin muilla: mahtavaa että on tuollaisia ihmisiä vielä.

Sen sijaan polttarit väliin jättäneet "kaverit" hävetköön. Oikein myötähäpeä tulee tuollaisesta käytöksestä.

Vierailija
18/22 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania nuo tuntemattomat naiset :)

Onpa kivoja naisia!

Aina sanotaan, että nainen on naiselle susi, mutta nämä naiset on kultaa.

Vierailija
19/22 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Teresalle kuuluu nyt? Oli MTV:n sivuilla tämä uutinen vuodelta 2019 äsken.

Vierailija
20/22 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon siiderikaskelotteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän