Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasarvoista

Vierailija
20.05.2019 |

Arvot oli S-tsh 4,3 ja st4-v 14
Googlailun tuloksena viittaisi kilpirauhasen vajaatoimintaan. Oireina väsymys, palelu, hidas syke ja rytmihäiriöt, hiusten lähtö, kuiva iho jne. Osaako joku tulkita näitä arvoja? Milloin yleensä aletaan määrätä lääkitystä? Voiko taustalla ollakin joku muu sairaus joka vaikuttaa kilpirauhasarvoihin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tsh 4.1 ja t4v muistaakseni 13 ja sain lääkityksen.Terveyskeskus väitti terveeksi mutta yksityisellä endokrinologi aloitti tyroksiinin.Olo koheni muutamassa viikossa ja tsh tippui johonkin 1

Vierailija
2/5 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli nuo samat oireet.Lihoin vuodessa 15kg ja suoli toimi kaksi kertaa viikossa.Hiukset oheni ja kulmakarvat lähtivät.Tk:n mukaan olin masentunut ja karvojen lähtökin johtui siitä =D 

Varaa aika endokrinologille ja saat lääkityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tsh 4.1 ja t4v muistaakseni 13 ja sain lääkityksen.Terveyskeskus väitti terveeksi mutta yksityisellä endokrinologi aloitti tyroksiinin.Olo koheni muutamassa viikossa ja tsh tippui johonkin 1

Ok, eli voi olla että joutuu itse pyytämään lääkitystä kokeiltavaksi jos ei muuta apua keksi. mutta kiva kuulla, että noinkin nopeasti voi olo lähteä kohenemaan.

- ap

Vierailija
4/5 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla oli nuo samat oireet.Lihoin vuodessa 15kg ja suoli toimi kaksi kertaa viikossa.Hiukset oheni ja kulmakarvat lähtivät.Tk:n mukaan olin masentunut ja karvojen lähtökin johtui siitä =D 

Varaa aika endokrinologille ja saat lääkityksen.

Mulla myös kulmakarvat ja silmäripset lähtenyt melkein kokonaan. Paino ei ole kyllä muuttunut juurikaan. Välillä on kyllä olo niinkuin rekan alle jääneellä..

-ap

Vierailija
5/5 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia asiasta? Ei jaksaisi odottaa lääkäriaikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi