Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti minulle, josta sais 3000 e käteen kuussa?

Vierailija
20.05.2019 |

Minimi 2800 e kuussa käteen, maximii en tietenkään voi määritellä. :D

Mulla on amistutkinto, jossa palkka tulee olemaan enimmillään vissiin 2200 euroo, jos todella hyvin käy niin ehkä 2500 euroo kuussa ja siitä tietty verot pois joten käteen jää parhaimmillaanki 2000e, ja tavotteena työ mistä sais sen tuhat euroa vielä enemmän käteen kuussa.

Vaatimukset:

-max. n. 3 vuoden opinnot (mitä lyhyemmät sen parempi)
-ei yötöitä
-mieluiten käytännnläheiset opinnot
-saa olla luovuutta ja saa olla ammatti missä suunnitellaan jonkin verran
-saa olla ammatti jossa visuaalinen puoli korostunut
-ei ala, jossa ihmiset on jotain pyrkyreitä tai pinnallisia
-pois suljettuja on kaikki kemian, fysiikan jutut ja tietokone-alat sekä tekniset alat ja ns. miesten alat.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi teknikset alat on kyllä niitä joissa voi ehkä noille palkoille päästä noilla vaatimuksilla.

-Esim mikä ammatti? Ainaki mitä mulla tulee mieleen, niin kaikki sähköasentajat sun muut, ne on aloja, johon mua ei ole tarkotettu missään nimessä. :DDD

Vierailija
22/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitithan bruttona?

Jos näin niin pk-seudulla ainakin mahdollista:

Graafinen/visualinen suunnittelija. Viestintäkoordinaattori. Markkinoinnin suunnittelija. Verkkokaupan asiantuntija. Valokuvaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy valita joko yötyö tai pitkä koulutus. Molempia ei saa.

Vierailija
24/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä, lääkäri, projektipäällikkö... Lakimies... Jne.

-Lentäjä - ei ikinä :D lääkäri - aivan liian pitkä koulutus ja haluun ilosempaa työtä, - projektipäällikkö-millasta työtä se on ja millanen koulutus?? lakimies - liian pitkä ja teoreettinen koulutus.

Vierailija
25/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelumuotoilija. Niille on nyt kysyntää. Riittää, että hokee koko ajan, että pitää kysyä asiakkailta ja sitten käydä kysymässä asiakkailta. Siten hän saa tietää, että asiakas etsii palvelua, jota tarvitsee ja asiakas toivoo saavansa palvelua, jota tarvitsee.  Todella iso yllätys niille, jotka on sitä palvelua jo 10 vuotta tuottaneet.

26/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimi 2800 e kuussa käteen, maximii en tietenkään voi määritellä. :D

Mulla on amistutkinto, jossa palkka tulee olemaan enimmillään vissiin 2200 euroo, jos todella hyvin käy niin ehkä 2500 euroo kuussa ja siitä tietty verot pois joten käteen jää parhaimmillaanki 2000e, ja tavotteena työ mistä sais sen tuhat euroa vielä enemmän käteen kuussa.

Vaatimukset:

-max. n. 3 vuoden opinnot (mitä lyhyemmät sen parempi)

-ei yötöitä

-mieluiten käytännnläheiset opinnot

-saa olla luovuutta ja saa olla ammatti missä suunnitellaan jonkin verran

-saa olla ammatti jossa visuaalinen puoli korostunut

-ei ala, jossa ihmiset on jotain pyrkyreitä tai pinnallisia

-pois suljettuja on kaikki kemian, fysiikan jutut ja tietokone-alat sekä tekniset alat ja ns. miesten alat.

Julkkis-pissis. Ota aluksi 13 desilitran silarit.

27/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettaja

Vierailija
28/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiska?

Haluat vain rusinat pullasta?

Ilman kipua ei tule tulosta. Pakko on nähdä vaivaa asioiden eteen, jos jotain meinaat saavuttaa.

Mulla pian kolmas tutkinto valmis lukion päälle. Ei ole ollut aina ihan kevyttä settiä... Ikää 41, olen perheellinen ja puoli vuotta nyt esimiesasemassa työelämässä.

Vierailija
29/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin 4 vuotta rakennustekniikan insinööriksi, nyt kiinteistöalalla toimihenkilöä ja palkka 3500, käteen jää n. 2400. Et noilla spekseillä tule löytämään tuon tulotason töitä. Itse käyn jossain vaiheessa ylemmän amk tutkinnon, jolloin esimiesasema on mahdollinen ja sitä kautta lisää liksaa. Nyt olen 32v. perheellinen nainen, työelämässä 9v miinus kaksi vuotta äippälomilla. Kannattaa miettiä mitä oikeasti haluat tehdä, pelkkä raha ei valitettavasti tee sua onnelliseksi, jos vihaat töissä jokaista hetkeä. Ja vähän kuulostaa siltä, että korkeakoulututkinto ei välttämättä ole sua varten.

Vierailija
30/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelumuotoilija. Niille on nyt kysyntää. Riittää, että hokee koko ajan, että pitää kysyä asiakkailta ja sitten käydä kysymässä asiakkailta. Siten hän saa tietää, että asiakas etsii palvelua, jota tarvitsee ja asiakas toivoo saavansa palvelua, jota tarvitsee.  Todella iso yllätys niille, jotka on sitä palvelua jo 10 vuotta tuottaneet.

Joo tää on kyllä järkyttävää höttöä. Service designer lol.

Vierailija
31/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiska?

Haluat vain rusinat pullasta?

Ilman kipua ei tule tulosta. Pakko on nähdä vaivaa asioiden eteen, jos jotain meinaat saavuttaa.

Mulla pian kolmas tutkinto valmis lukion päälle. Ei ole ollut aina ihan kevyttä settiä... Ikää 41, olen perheellinen ja puoli vuotta nyt esimiesasemassa työelämässä.

-oon laiska asioissa, mitkä ei mua kiinnosta, aika helposti, mutta osaan olla myös todella ahkerakin. Opiskelu on sellanen asia mikä ei oo koskaan tuntunut omalta. pärjään paremmin esim tekemällä työtä kun opiskelemalla.

Ilman kipua tulee tulosta.. - meillä on selkeesti aivan eri näkökulma elämään.

onneksi olkoon, vaikutat erittäin ahkeralta ihmiseltä. :D

Vierailija
32/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit bruttona noin 4500 tai jopa 5000 kun demarit ja vasemmisto korottaa veroja, 

Myyntipäällikkö

Talouspäällikkö 

Putkimies

Koodari 

jne... ja jeps, aloittelija ei  tuota palkkaa saa vaan pitää aloittaa alempaa 

Vierailija
33/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, tästä ketjusta tulikin parempi mieli eronneelle äidille. Saan just 3000 käteen, enkä tunne itseäni hyvätuloiseksi. Velkaakin on ihan perkeleesti. Pitää aina muistaa, että huonomminkin voisi olla.

Vierailija
34/34 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks lentoemot mainosta saavansa kunnon liksaa?

Tai sit joku reissuhomma missä pääsee päivärahoille ja/tai kilometrikorvauksille, mut ne taas ei kerrytä eläkettä..

Ylipäätään, missä lyhyen koulutuksen ”ei miesalan” hommassa pääsee ylipäätään noille palkoille?

Itse olisin ehdottanut insinööriä, mutta kun se ei sovi annettuihin raameihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi