Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oikeus ihmisillä on arvostella raskausmahan kokoa?

Vierailija
20.05.2019 |

Mua on alkanut nyppimään ihmisten ilkeä, töykeä ja ajattelematon käytös raskausmahaan liittyen.
Kun odotin ensimmäistä lasta, niin monet ihmiset päivittelivät suurta mahaani. Nyt kun olen uudelleen raskaana kolmen vuoden jälkeen, niin ihmiset päivittelevät kuinka minusta ei uskoisi, että olen raskaana ja ” mitään ei näy sulla” Mikä tarve ihmisillä on ylipäätään arvostella toisia? Tiedän, ettei kaikki tarkoita pahaa, mutta iso osa näistä ihmisistä tekevät tämän tahallaan ja usein vielä piikikkääseen tyyliin. Onko se joltain pois, jos mahani on iso tai sitä ei vielä näy? Mielestäni se on jokaisen henkilökohtainen asia eikä se kuulu ulkopuolisille tai ystäville.
Jokainen on omanlainen eivätkä kaikkien mahat ole samanlaisia. Kuuntelen tätä melkein jatkuvasti ja tunnen itseni huonommaksi , mitä muut. Nuo kommentit tuntuvat ikäviltä ja itkettää usein noiden sanojen jälkeen.
Nämä ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä , että joillekin asia voi olla iso ja se voi aiheuttaa itsetuntoon aukon, jota on vaikeaa paikata, varsinkin, kun on ennestään jo heikko itsetunto.
Minun mielestä jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on - jos sinua häiritsee toisen ihmisen ulkomuoto raskauden aikana niin paljon, että kehtaat sanoa ilkeitä satuttavia sanoja, niin ole hyvä ja käännä katseesi muualle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat itseesi moisista kommenteista? Eikö tärkeintä ole lapsi.

Vierailija
2/3 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, "puhut" asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ketään häiritsee kenenkään raskausvatsat, ja siksi sanoisi niistä jotain. Ainahan raskausvatsoja on hämmästelty ja ihasteltu kokoa.

Olet itse vastuussa sun hyvinvoinnista, joten älä kuuntele noin tosissasi tuollaisia kommentteja, on aika arvostaa itseään, olet synnyttämässä uutta elämää, se on upeaa, nauti matkasta siihen myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä