Työmatkalla pettäminen?
Naisilta rehellisiä vastauksia toivotaan. Vaimoni käy usein työmatkoilla, miespuolisten kollegojensa kanssa.Kertokaahan kaunistelematta, onko tuolloin houkutus liian suuri ja vaimoni pettää? Onko kokemuksia?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Olen reissunnut 15 vuotta, pääosin ulkomailla, joissa lähes joka ilta illallisia eri porukoilla. Viiniä/olutta/konjakkia jne tarjolla niin paljon kuin haluaa (jos haluaisi). Harvoin tosin kukaan paljoa juo, kun seuraava aamuna pitää olla skarppina palaverissa.
En ole koskaan nähnyt kenenkään menevän kollegan kanssa yhdessä huoneeseen, tai että muuhunkaan sutinaan olisi ollut mitään viitteitä.
Itsellekään ei ole ollut lähelläkään mitään tällaista. Yhden ainoan kerran reilu parikymppinen sinkkunainen (itse olin jotain 30+) halusi jäädä kahdestaan juttelemaan kun muut olivat poistuneet huoneisiinsa. Juteltiin aikamme kunnes totesin että aika lähteä ja lähdin omaan huoneeseeni. Jälkikäteen vasta tuli mieleen että tuossa olisi ollut minun ainoa tilaisuuteni pettää, tai ainakin yrittää sitä. Ei niitä tilaisuuksia todellakaan paljon ole ollut, jos nyt tilaisuus on yhtään oikea sana edes. Ei kiinnosta mua.
Enkä mikään reppana ole, sanottakoon varmuudeksi. Urheilullinen, suht raamikas ja supliikki kaveri, usein hyvinpukeutunut vähintään moderniin pikkutakkiin ja italialaisiin nahkakenkiin.
En tiedä sitten millaisia nämä pettäjien työmatkat ovat olleet (millaisia porukoita), mutta oma kupla on isojen pörssiyhtiöiden kollegoita. Kaikki yliopistokoulutettuja.
Kotona kyllä seksi maistuu ;), mutta seksi ei näihin työmatkoihin kuulu mitenkään..
Kun olet noin hyveellinen, kerro minulle, mitä ihmettä teet tällaisella palstalla?
miten hotelleissa alatte touhuaan vieraan kanssa? iltakaljalla samaan pöytään ja keskustelemalla vai käytävällä silmäkontaktista
Vierailija kirjoitti:
Hem kirjoitti:
Onhan se aika voimakas vietti...
On tietenkin. Mutta pitää miettiä, haluaako mieluummin nauttia hetken huumasta ja särkeä parisuhteensa kuin pitää housut jalassa ja elää niin että kallisarvoinen suhde säilyy. Valinnasta siinä on viime kädessä kyse kuitenkin!
N40+
Jos on noin voimakas vietti ja kiusaus pettää niin rakkaus ja intohimo on jo suhteesta kadonnut ajat sitten. Kerro toki miehellesi kuinka oikein joudut hillitsemään itseäsi työreissuilla.
Avain onneen, on juuri tuo 'en haluaisi uskoa että....' Ei siinä mitään pahaa kai olekaan, mutta ihmiset ovat. Seksiä sitä tekee mieli yhden jos toisenkin reissuillaan ja joskus vähän enenmänkin kuin omatunto kotipuolessa sallisi. Ei se silti pahaa tee kenellekään, jos vähän nauttii orgasmeistaan toisenkin kanssa, ei ne siihen hupene.....saattaa jopa seksi kotonakin parantua.
M53 ( olen joo....moelmmin puolin asian kokenut ja moneen kertaakin jo)