Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkalla pettäminen?

vm83
20.05.2019 |

Naisilta rehellisiä vastauksia toivotaan. Vaimoni käy usein työmatkoilla, miespuolisten kollegojensa kanssa.Kertokaahan kaunistelematta, onko tuolloin houkutus liian suuri ja vaimoni pettää? Onko kokemuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
22/64 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä pannut useampaa kollegaa työmatkoilla, varattuja ja vapaita, varattuna ja vapaana. Myös ympärillä tapahtuu ilmeellisen paljon kummia asioita työmatkoilla.

Päädyttekö aina humalassa seksiin vai spontaanisti pikapanot jossain junassa? Millasia tilanteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisessa firmassa. Muutama työreissu on työporukalla per vuosi.

Oma mieheni antaa minulle kunnolla munaa aina ennen työreissuja, niin ei käy mielessäkään pettäminen. Päinvastoin odotan, milloin pääsen takaisin kotiin panemaan mieheni kanssa.

On meitä uskollisiakin naisia olemassa!

24/64 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika lyhyitä reissuja?

Vierailija
25/64 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on kerran soittanut työmatkalta että häntä on naitu kunnolla pari tuntia sitten. Mies oli nukkumassa. Hän ilmoitti panevansa miehen kanssa myös aamulla ennen lentoa kotiin. Kotona hän ilmoitti antavansa heti kunnolla nussittua pillua. Puhelu meni nieleskellessä ja loppuyö valvoessa kalu kovana. Vaimo oli ollut reissussa melkein kaksi viikkoa. Sain vaimolta yhden elämäni parhaimmista nainneista.

Vierailija
26/64 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on kerran soittanut työmatkalta että häntä on naitu kunnolla pari tuntia sitten. Mies oli nukkumassa. Hän ilmoitti panevansa miehen kanssa myös aamulla ennen lentoa kotiin. Kotona hän ilmoitti antavansa heti kunnolla nussittua pillua. Puhelu meni nieleskellessä ja loppuyö valvoessa kalu kovana. Vaimo oli ollut reissussa melkein kaksi viikkoa. Sain vaimolta yhden elämäni parhaimmista nainneista.

Onko vaimosi usein tuonut spermatun pillun kotiin? Mistä löytäisi niin vapaamielisiä naisia jotks innostuis kimpoista ja vieraan jälkiliukkaista. Tuleekohan sitten iän myötä naisista rennompia ja avoinmielisempiä joskus +40 vuotiaana. Ilmeisesti näin kun katsoo vastaajien ikää. Kertokaa miehet kokemuksia tiedättekö naisia jotka ois vapautunu aivan erilailla fetissien ja seksin suhteen kun ikä kasvanut

M28

Vierailija
27/64 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työreissuilla herkästi niitä seksisessioita tapahtuu vieraiden kanssa monellakin. Stressi ja uusi ympäristö ja jos panetus iskee siinä sitten kun oma kulta on satojen kilometrien päässä niin monella himot vie enemmän kuin järki

Vierailija
28/64 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli kaksi päivää risteilyllä,työ hommissa.

Soitti ja sanoi että nyt on tilanne,vähän päälle parikymppinen nuorimies haluaa hameen alle.

Itse oli 47.

Anna sanoin. Kerrot sitten kotona ja ilman kumia.

Soitti seuraavana aamuna ,oli ollut kova yö,väsyttää. Mutta neljät siemenet pillussa.

Olivat ottaneet vielä hotellihuoneen ja jatkaneet aamulla maihin tullessa.

Vaimolla oli fritsuja pillun laidassa ja tisseissä.

Ei ollut pessyt pillua hotelliyön jälkeen.

Parasta sexiä kun palasi kotiin,vaikka pillu oli arka sain naida niin monta kertaa kun pystyin.

Vierailija
29/64 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että työkavereiden kanssa. Tai sitten nainen on tyhmä. 

Työmatkoilla voi kyllä seikkailla...mutta itse ainakaan en jos on muita matkassa. Niin olen tehnytkin, hotellissa ollut treffit ;)

t: "Kiltti! vaimo

Vierailija
30/64 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman reissun olen tehnyt, mutta koskaan ei ole tapahtunut mitään.

Vierailija
31/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan kotimaassa melkein kaksi kuukautta vuodesta. Yleensä tehdään pitkä päivä töitä ja sitten käydään työkavereiden kesken illallisella. Työtä tehdään vaihtelevilla kokoonpanoilla ja joskus sattuu niin että illastetaan kaksistaan jonkun naiskolleegan kanssa. Ikinä ei ole mitään seksuaalissävyteistä ollut.

Jokus pidemmillä reissuilla missä olen ollut yksin hotellissa viikonlopun yli, on toisinaan lyöttäytynyt joku paikallinen nainenen seuraan. Näitä en ole vienyt jutustelua ja pientä flirttiä pidemmälle.

Alkoholilla on merkittävä vaikutus ihmisen toimintaan.

Kolleegan lähestymisestä on ainoastaan yksi kokemus. Tämä sattui firman juhlissa toisella paikkakunnalla, mihin kerääntyi koko Suomen henkilöstö. Minulla ei ollut hotellihuonetta varattuna, koska olin ennakkoon suunnitellut palaavani bussillla kotiin yöksi. Entinen tiimiläinen (nainen) vihjaili, että hänen huoneessaan olisi kyllä yösija. Ehkä oli vain huomaavainen, koska naimisissa.

Vierailija
32/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaan kotimaassa melkein kaksi kuukautta vuodesta. Yleensä tehdään pitkä päivä töitä ja sitten käydään työkavereiden kesken illallisella. Työtä tehdään vaihtelevilla kokoonpanoilla ja joskus sattuu niin että illastetaan kaksistaan jonkun naiskolleegan kanssa. Ikinä ei ole mitään seksuaalissävyteistä ollut.

Jokus pidemmillä reissuilla missä olen ollut yksin hotellissa viikonlopun yli, on toisinaan lyöttäytynyt joku paikallinen nainenen seuraan. Näitä en ole vienyt jutustelua ja pientä flirttiä pidemmälle.

Alkoholilla on merkittävä vaikutus ihmisen toimintaan.

Kolleegan lähestymisestä on ainoastaan yksi kokemus. Tämä sattui firman juhlissa toisella paikkakunnalla, mihin kerääntyi koko Suomen henkilöstö. Minulla ei ollut hotellihuonetta varattuna, koska olin ennakkoon suunnitellut palaavani bussillla kotiin yöksi. Entinen tiimiläinen (nainen) vihjaili, että hänen huoneessaan olisi kyllä yösija. Ehkä oli vain huomaavainen, koska naimisissa.

Tuo kyllä ihan valintakysymys. Jos on tahtoa tai halua vähän 'seikkailla' ts seksiä aidan tuolla puolen, niin kyllä noissa tilanteissa on kovin otollinen maaperä. Vakka kanttansa puoleen vetää (tai miten se nyt sitten sanatarkasti menikään) , on oiva sananlasku tähän.

Itse olen muutaman kortteline ehtinyt tähän ikään kiertää (50+) ja kaikenlaisia konferenssaja, koulutusjuttuja, illanviettoja, vetäytymisä ja strategiapäivä viettänyt iha pitkin palloa.  Nuorempana oli itsellä lamput kirkkaina ja ihastelin naisia gaala- tai ilta-asuissaan ja onnistikin usein. Myöhemmällä iällä on ollut yllrinä vähän jo toisinkin päin, eli joku ihanuus (erehdyksissään varmaan )  :) on minua vokotellut. Kai se on vähän sitäkin, millä ilmeessä siellä silmät vilkkuu vai vilkkuuko ne lainkaan. Toiset tykkää vähän antaa menna ja nauttia elämästä ilman jatkuvaa sääntökirjaa ja toiset tykkäävätä pysyä pykälien mukaan ladulla. Kaikille sallittakoon se, mistä kukin tykkää - eikö vain. Seksi on ihana tapa nauttia elämästä, toisille se on hyvä ruoka tai herkullinen viini....joku tykkää öristä kekkulissa ja vaikka vähän möykätä. meitä on moneksi.

Varma tieto - t: se ärsyttävä johtajasetä firman kemuista :)

Vierailija
33/64 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelen lämpimästi hoikan ja isorintaisen sihteerin painamista reissussa kun sekin oli jostakin syystä messuilla mukana. aika kookas nainen oli mutta isot tissit kruunasivat panemisen.

toinen hyvä oli  tytärfirmassa kun kävin ja illalla jossakin ruokailua ja juominkeja niin sain jallitettua sen lakinaisen hotelliin ja imaisi seisovilteen kassit tyhjiksi, kiva aloitus, nainen tiesi mitä haluaa  ja ukko oli himassa kuulema

Vierailija
34/64 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota tapahtuu ja kiusaus on ollut itsellrkin joskus suuri

-nainen

Vierailija
35/64 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä pannut useampaa kollegaa työmatkoilla, varattuja ja vapaita, varattuna ja vapaana. Myös ympärillä tapahtuu ilmeellisen paljon kummia asioita työmatkoilla.

-

Toisinaan näin on, mutta ei aina.

Cumulus Kaivokadun aamun uloskirjausruuhkassa kuultua tuntemattomalta, sekalaiselta 30...40 vuotiaiden työmatkaporukalta: "Meidän porukasta ei kukaan yöpynyt siinä huoneessa joka oli varattu"

Vierailija
36/64 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka keski-ikäisen naiseen kanssa. Ei muuta.

Vierailija
37/64 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoja on ollut parikymmentä vuotta. Ei koskaan, en halua pettää enkä hakeudu sellaisiin tilanteisiin, niin ei ole edes houkutusta.

Vierailija
38/64 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän duunissa ulkomaanmatkoilla kaikki miespuoliset pomot ovat panneet mukaan lähteneitä sihteerejä ym.

Tällä hetkellä johtohommissa olevista naisista suurin piirtein kaikki ovat käyttäneet reittä pitkin nousemista.

Vierailija
39/64 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan että haluaisin ikinä pettää tuollaisessa tilanteessa. Ensinnäkään töissäni ei ole yhtäkään sellaista miestä jota voisin edes harkita seksimielessä, lisäksi se johtaisi niin kiusallisiin tilanteisiin myöhemmin ettei mitään järkeä. Enkä kyllä tykkää muutoinkaan paneskella ympäriinsä.

Vierailija
40/64 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran työkolleganaisten kanssa ollut sängyssä matkoilla. Kyllä se on ollut aina ihanaa . Kun tuntee naisen jo valmiiksi enemmän tai vähemmän ihmisenä, on se ihan eri rakastella kuin ravintolasta saadun yhden yön panon kanssa. Ovat minulla sattuneet olemaan varattuja kuten itsekin ja olleet tapahtumahetkellä selkeästi hyvän seksin puutteessa, meillä on ollut molemmin puolin hellyyden kaipuuta, suuseksiä ovat halunneet ja nauttineet kielestäni paljon ja ääneen. Kiihkeitä naisia ja voihkineet ihanasti yhdynnässäkin. On tuntenut itsensä hyväntekijäksi, kun on saanut antaa kaivattua nautintoa. Ei ole vaikuttanut työsuhteisiin sen kummemmin. Yhdenkin kanssa oltu kauan oikein hyviä työkavereita seksin jälkeenkin vaikkei enää rakastellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme