Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkalla pettäminen?

vm83
20.05.2019 |

Naisilta rehellisiä vastauksia toivotaan. Vaimoni käy usein työmatkoilla, miespuolisten kollegojensa kanssa.Kertokaahan kaunistelematta, onko tuolloin houkutus liian suuri ja vaimoni pettää? Onko kokemuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan todella paljon naispuolisten kollegoideni kanssa,, enkä ole koskaan nähnyt heidän flirttailevan saatika muuta tehneen työreissuillamme. Itse olen kullä koheltanut suuntaan jos toiseen ....

Vierailija
2/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä naisen vastaus. Omaan hieman toisenlaisen, omakohtaisen kokemuksen.Liikun paljon työni puolesta ja kyllä, olen miesvaltaisella alalla. Vuosia sitten se tapahtui, yllättäen. Mukava päivä kokouksessa, paljon puhetta ja naurua kollegan kanssa ja "se" vain tapahtui. En ylpeile teollani, olen ja olin tuolloin avioliitossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työmatkoilla iltaisinkin tietyn ammatillisen roolin ihan tarkoituksella. Houkutuksia kyllä tulee joskus, se on ihan luonnollista, mutta en todellakaan halua sortua pettämään. Siksi ajattelen että on parempi vetää ammattimainen linja eikä esim. lähteä sen kuumimman työkaverin kanssa illalla baariin tai jotain.

T. Nainen 40+

Vierailija
4/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo eläkeikää lähestyvä ryppyinen nainen, eikä minua paljon työkaverit piiritä työmatkoilla. Jos tilaisuus tulisi, niin varmasti hyppäisin sänkyyn jonkun nuoremman kollegan kanssa. 

Vasta kypsällä iällä olen sisäistänyt sen, että kerranhan täällä vain eletään. 

5/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40+

Eikö ole tullut edes kiusausta?

Viikon vai lyhyempiä reissuja?

Vierailija
6/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hem kirjoitti:

Nainen 40+

Eikö ole tullut edes kiusausta?

Viikon vai lyhyempiä reissuja?

Siis minähän kirjoitin tuossa, että houkutuksia tulee joskus. Alle viikon matkoja on ollut.

N40+

7/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika voimakas vietti...

Vierailija
8/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hem kirjoitti:

Onhan se aika voimakas vietti...

On tietenkin. Mutta pitää miettiä, haluaako mieluummin nauttia hetken huumasta ja särkeä parisuhteensa kuin pitää housut jalassa ja elää niin että kallisarvoinen suhde säilyy. Valinnasta siinä on viime kädessä kyse kuitenkin!

N40+

9/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja kyllähän siinä maine kasvaa, jos kuormasta alkaa syödä..:)

Vierailija
10/64 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan exälle se tullut mieleen. työmatkalla imi pomonsa kusista munaa jo mennessä tienposkessa

kotona ei ninkään maittanut

Vierailija
11/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on harrastettu ja aina kun on tilaisuus tullut.

Vierailija
12/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti menee huonosti vai nautitko vieraista miehistä? Millaisissa tilanteissa olet ajautunut?

Vierailija
13/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon piti olla ulkomaanmatkallaan cocktailtilaisuudessa, mutta viettikin useamman tunnin kollegan kanssa ”oman hotellinsa aulabaarissa”. Kävikö kettu pesässä vai?

Vierailija
14/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateelinen.

Vierailija
15/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä pannut useampaa kollegaa työmatkoilla, varattuja ja vapaita, varattuna ja vapaana. Myös ympärillä tapahtuu ilmeellisen paljon kummia asioita työmatkoilla.

Vierailija
16/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan poikamiehenä ollessa oli oikein kiihkeä pitkä viikonloppu erään rouvan kanssa. Seminaarin muu anti jäi vähän ohkaisen puoleiseksi, mutta sänky tuli perusteellisesti koeajetuksi moneen kertaan ja pitkän kaavan mukaan. Aiemminkin oli ollut pientä silmäpeliä, mutta tuolla reissulla tuli sitten täydellinen repeäminen. 

Miehensä oli kuulemma sairauden takia steriili, niin loppuun asti ei saanut paljaalla vetää. Muuten ei kuulemma olisi ehkäisystä ollut niin väliä.

Vierailija
17/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetty? kirjoitti:

Vaimon piti olla ulkomaanmatkallaan cocktailtilaisuudessa, mutta viettikin useamman tunnin kollegan kanssa ”oman hotellinsa aulabaarissa”. Kävikö kettu pesässä vai?

Siellä on kettu laajentanut vaimosi aulabaaria... aulabaari in her ass. Täysin turha kysymysmerkki nickisi perässä. Tekikö vieras pano hyvää sänkyelämällenne?

Vierailija
18/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ei petä koska on tilaisuus vaan kosk ahalua apettää. Uskollinen puoliso kun ei näe niitä tilaisuuksia eikä koe houkutusta. Jos työreissu on syy pettää niin aika ja paikka löytyy joskus joka tapauksessa vaikka sen naisen hellan ja nyrkin välissä pitäisi. 

Pettäminen on ajatua ja sen seurauksena tuleva teko. Ei siihen ajauduta vastentahtoisesti.

Vierailija
19/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti menee huonosti vai nautitko vieraista miehistä? Millaisissa tilanteissa olet ajautunut?

Ei mene mitenkään huonosti, mutta työmatkani ovat lähes aina yli viikon useasti 2 viikkoa, joten kyllä sinä aikana alkaa jo tekemään mieli niin minulla kuin kollegoillakin. Ja onhan se ihan kivaa ottaa illalla huoneessa vähän drinksuja ja harrastaa sen päälle kunnolla ja kunnon seksiä ilman mitään sitoumuksia.

Aamulla sitten normaalisti töihin. Ja asiasta ei tehdä sen suurempaa asiaa ennenkuin sitten illalla usein uusinta. Lisäksi iltaisin on usein ohjelmaa, kuten illallisia asiakkaiden kanssa ja tietty niihin kuuluu alkoholi. Kaikkihan sen tietää mitä se aiheuttaa ja illalla hotellilla sitten usein kaipaa vähän säpinää.

Vierailija
20/64 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuo ihan kivaa sisältöä työmatkailuun. Muutenhan se on melkoista pakkopullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi