Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin asia mitä olet löytänyt vanhempasi tai isovanhempasi jäämistöstä

Vierailija
20.05.2019 |

Löysin vähän aikaa sitten kuolleen isäni kotoa kaikki mitä olen hänelle vuosien saatossa ostanut lahjaksi. Ovat avaamattomina paketissa. Vaatteita ja kodintarvikkeita, joita on ihan itse pyytänyt ja kertonut tarvitsevansa

Kommentit (1024)

Vierailija
161/1024 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin perus palstaa taas kun meni tämäkin ketju jankkaukseksi :D

Okein. Aioin juuri kirjoittaa aatufobikoille, että olisi kiinnostavaa kuulla lisää muista ullakkolöydöistä.

Vierailija
162/1024 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeen minulle jossa edesmennyt vanhempani kertoi toisen vanhemman valehdelleen eräästä asiasta. En ole ottanut puheeksi, enkä otakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, koska mielenkiintoinen ketju ollut lukea.

Vierailija
164/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos kerrot muovisen oloisia juttuja....

Vierailija
165/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummulta jäi kuparinen, höyrytoiminen hieromasauva, semmoinen steampunk -henkinen, valmistettu Osmanien valtakunnassa 1874.

Vierailija
166/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin hiusneulan, mummini nimi oli Aino.

Henkilöllisyystodistus jossa teksti: tilallisen vaimo.

???

Vanhanaikainen hiusneula oli siksi erikoinen ettei koskaan annettu lupaa tavata häntä.  Kysyin saanko ottaa lupa annettiin.

On valokuvakin ja tosiaan meissä samaa näköä.  Sain tietää hän oli ollut kirjanpitäjä.

Uskomatonta, meillä sama tilanne! Löytyi uudenaikainen hiusdonitsi ja sain tietää, että oli ollut tilintarkastaja.

Heh heh.

Totta puhuen itkeskelin eilen, en loukkautumisen vaan tuon irrallisuuden tunteen tähden jota koin 50 vuotta sitten.

Vierailija
167/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on kavala sairaus

Vierailija
168/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli juuri tullut tätini hautajaisista, päivänä jona itse kuoli.

Taskukalenterissä keittiön pöydällä luki sen päivän kohdalla "Nähdään kohta Marja!" (Nimi muutettu).

Isäni luultavasti teki itsemurhan. Hänen viimeiset sanat minullekin viittaavat siihen, käski minun huolehtia koirasta. Kuolinsyy ei oikein selvinnyt, nukkui pois jossain juoppokämpällä. Veti varmaan lasolia jne. Kaapista löytyi lukemattomia tyhjiä lasolpulloja, autoa ei isällä ollut. 

Mutta sisäelimistä ei löytynyt mitään vikaa, isäni oli muutoinkin raavas ja hyväkuntoinen mies, vielä töissäkin kävi, vaikka jo varotuksia oli saanut koska oli alkanut myöhästellä juomisen takia, tunnollinen mies.  Teinistä asti oli ollut samassa tehtaassa töissä. Eron jälkeen ei elämänhalua enää ollut. Äitiäni vain tarvitsi niin paljon. Mutta alkoholin vuoksi liitto meni pilalle, minäkin näin lapsena kun aina äitiä hakkasi. Selvinpäin kiltti ja hyvä mies.

Mutta tulipas romaani, ei ollu tarkoitus. :)

Vierailija
169/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa viestissä, missä naurettiin mummon dildolle, ei naurettu tai väheksytty mitenkään mummon seksuaalisuutta. Onhan se nyt vähän huvittavaa löytää yllättäen joku dildo. Mua ainakin naurattaisi koko tilanne. 

Tämä. Kyllä kaikki tietää että vanhemmilla ja isovanhemmilla on seksielämää mutta on se nyt kuitenkin huvittavaa löytää oman herttaisen mummon dildo. Ei teidän mammojen ja mummojen tarvi täällä todistella kuinka seksielämä on virkeää ja lantiopohjalihakset kunnossa.. *facepalm*

Vierailija
170/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiska-arsenaali. Hevospiiskoja ja vöitä roikkumassa kaapissa. Muutama oikein koristeellinen raippa.

Otin käyttöön. Oli hauska tietää, että kinkyys periytyy. Sitä en tiedä kumpi piiskasi. Mummo oli boss lady, joten voi olla että hän.

Tai ehkä juuri toisinpäin. Boss lady saakin kiksit siitä että sitä alistetaan.. Tai on boss lady vain kotona..

Mulla on boss mies joka joutuu joka paivä julkisesti olemaan se joka tekee päätökset ja jota kuunnellaan ja joka pitää asiat ojennuksessa. Vapaa-ajalla onkin sitten mun talutusnuorassa ja tekee mitä haluan tai tulee rangaistus. Nauttii täysillä siitä kun joku kertoo mitä pitää tehdä eikä tarvi itse päättää. Rentoutuu.

Vierailija
171/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-appivanhempien jäämistöstä löytyi valokuva-albumi täynnä erikoista ja huonosti tehtyä kotierotiikkaa: appiukon kalun kuvia levossa ja stondiksessa, ja mm. Valokuvia anopista, joka verkkarit jalassa mutta rinnat (isot ja jo aika monta lasta imettäneet) paljaana polkee kuntopyörää olohuoneessa... Kuvat oli otettu joskus 80-luvulla, eikä albumia yritetty mitenkään piilotella, siinä se oli hyllyssä muiden kanssa rivissä.

Näky puolialastomasta hikisestä anopista kuntopyöräilemässä syöpyi iäksi verkkokalvoilleni.

Vierailija
172/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisotätini joka kuoli vanhanapiikana jäämistöstä löytyi erittäin tunnetun mieskirjailijan käyntikortti 1900-luvun alusta.

Vierailija
173/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa viestissä, missä naurettiin mummon dildolle, ei naurettu tai väheksytty mitenkään mummon seksuaalisuutta. Onhan se nyt vähän huvittavaa löytää yllättäen joku dildo. Mua ainakin naurattaisi koko tilanne. 

Mikä siinä naurattaa? Oletko itse estynyt? Etkö ole nähnyt niitä? Ei kuule niitä ehdi hävittää, jos tulee yllättävä kuolema. Mummo olen minäkin. Enkä rehentele lantionpohjan lihaksilla, mutta iloa olen halunnut vielä vanhanakin. Onhan se tietysti mukavaa saada naurua aikaan  vielä vainajanakin. Ihmettelen silti. Naurattaako tekohampaatkin tai lääkedosetti?

Vierailija
174/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kyllä kaikki tietää että vanhemmilla ja isovanhemmilla on seksielämää mutta on se nyt kuitenkin huvittavaa löytää oman herttaisen mummon dildo. Ei teidän mammojen ja mummojen tarvi täällä todistella kuinka seksielämä on virkeää ja lantiopohjalihakset kunnossa.. *facepalm*

Ehkä se mummo oli herttainen juuri siksi! Yhtä huvittavaa on löytää teinipoikien selaushistoria tai mällirätit. Ihan luonnollista. Ei huvittavaa. Ei erotiikka ole vain nykyajan keksintö! Kaikkea on tehty tuhansien vuosien ajan. Ne naiset ovat mummoinakin naisia.

Vierailija
175/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen mummun kotia kun siivottiin, löytyi vaikka mitä. Tämä siis Keski-Euroopassa. Mummu oli maailman herttaisin ihminen ja kova kaipuu on, mutta WTF, kellarin hyllyssä 18 kappaletta Mein Kampfia (vieläkään ei tiedetä mitä noille pitäisi tehdä, koska täällä niitä on laitonta omistaa, joskin joka taloudessa oli pakko olla vähintään yksi mummun nuoruudessa), neljä laatikkoa täynnä erilaisten sairauksien solunäytteitä niiden ohuiden lasilevyjen väliin säilöttynä, ja kaiken kruunuksi täytetty kamelinpää. Plus pussi öylättejä. Who needs drugs when you get to clean up Grandma's house? :D

Tuollaiset vanhat Mein Kampfit todennäköisesti menisivät kaupaksi keräilijöille. En kylläkään tiedä missä hinnoissa liikkuvat, sillä niitähän on painettu suuret määrät.

Likaista rahaa.

Se on. Ajatelkaa nyt vähän, millaisia hihhuleita on liikkeellä. Toisena aikana tuo "teos" olisi hupikirja tyyliin Siitoimen Musta raamattu. Nyt se on vähän eri asia ( ja kyllä, olen nähnyt kirjan itsekin, vieläpä vaarattoman mummelin kirjahyllyssä. Hän lienee säilyttänyt sen kuriositeettina. Joku torvi ottaa sen tosissaan).

Ne hihhulit olivat jo alapeukuttamassa myyntikehoitustani.

Eksyi asiasta joku muukin, poistakaa nyt jo tämä loukkaava ketju.

Vierailija
176/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on kyllä niin ikärasismia. Vanhat, varsinkaan omat mummot eivät saisi tehdä jotakin, mikä on sallittu nuoremmille. Dildot eivät ole ikärajoituksen piirissä, paitsi alaikäraja ehkä on. Yläikärajaa ei ole. Seksi ja apuvälineet kuuluvat kaikille. Ei pappoja riitä joka mummolle, on pakko käyttää korvikkeita. Ajatelkaa omalle kohdalle. Pikkuisen sieltä boksista ulos, nuoremmat! Me vapaan rakkauden ja 60-luvun eläneet osataan elää vieläkin, teillä on jo nyt luutuneita käsityksiä.

Vierailija
177/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini talosta löytyi rahanippuja sieltä sun täältä. Ei huono!

Vierailija
178/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen mummun kotia kun siivottiin, löytyi vaikka mitä. Tämä siis Keski-Euroopassa. Mummu oli maailman herttaisin ihminen ja kova kaipuu on, mutta WTF, kellarin hyllyssä 18 kappaletta Mein Kampfia (vieläkään ei tiedetä mitä noille pitäisi tehdä, koska täällä niitä on laitonta omistaa, joskin joka taloudessa oli pakko olla vähintään yksi mummun nuoruudessa), neljä laatikkoa täynnä erilaisten sairauksien solunäytteitä niiden ohuiden lasilevyjen väliin säilöttynä, ja kaiken kruunuksi täytetty kamelinpää. Plus pussi öylättejä. Who needs drugs when you get to clean up Grandma's house? :D

Tuollaiset vanhat Mein Kampfit todennäköisesti menisivät kaupaksi keräilijöille. En kylläkään tiedä missä hinnoissa liikkuvat, sillä niitähän on painettu suuret määrät.

Likaista rahaa.

Se on. Ajatelkaa nyt vähän, millaisia hihhuleita on liikkeellä. Toisena aikana tuo "teos" olisi hupikirja tyyliin Siitoimen Musta raamattu. Nyt se on vähän eri asia ( ja kyllä, olen nähnyt kirjan itsekin, vieläpä vaarattoman mummelin kirjahyllyssä. Hän lienee säilyttänyt sen kuriositeettina. Joku torvi ottaa sen tosissaan).

Ne hihhulit olivat jo alapeukuttamassa myyntikehoitustani.

Eksyi asiasta joku muukin, poistakaa nyt jo tämä loukkaava ketju.

Mikä loukkaa ja ketä?

Vierailija
179/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mummot on harrastaneet seksiä, enemmän varmaan kuin me nuoret aikuiset nykyään. Ei jonkun dildon tai dickpicin löytyminen naurata siksi, että se tekisi sen edesmenneestä omistajasta jotenkin naurettavan.

Vaan se tilanne. Ollaan surullisia, ikävöidään, siivotaan taloa ja ehkä itketäänkin. Löydetään valokuvia, lasten antamia lahjoja, vanhoja käsitöitä ja muistellaan sitä omaa herttaista mummoa.

Ja sitten kaapista löytyy iso dildo. Kyllähän se naurattaa, ihan tilanteen yllättävyys, intiimiys ja suru voi yltyä helposti kunnon hepulinauruun, joka oikeasti tekee vain hyvää surijoille. Se on myötätuntoa, iloa, surua ja rakkautta.

Se on vaan hauska juttu, että ei siitä edesmenneestä mummosta tosiaan ihan kaikkea tiennytkään. Se antaa täydemmän kuvan ihmisestä. Hänellä oli ihan omia juttuja, salaisuuksiakin, oma historia, ajatukset ja oli kokonainen ihimillinen ihminen, eikä pelkästään se lapsenlapsien tuntema pullantuoksuinen mummo.

Vierailija
180/1024 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mummot on harrastaneet seksiä, enemmän varmaan kuin me nuoret aikuiset nykyään. Ei jonkun dildon tai dickpicin löytyminen naurata siksi, että se tekisi sen edesmenneestä omistajasta jotenkin naurettavan.

Vaan se tilanne. Ollaan surullisia, ikävöidään, siivotaan taloa ja ehkä itketäänkin. Löydetään valokuvia, lasten antamia lahjoja, vanhoja käsitöitä ja muistellaan sitä omaa herttaista mummoa.

Ja sitten kaapista löytyy iso dildo. Kyllähän se naurattaa, ihan tilanteen yllättävyys, intiimiys ja suru voi yltyä helposti kunnon hepulinauruun, joka oikeasti tekee vain hyvää surijoille. Se on myötätuntoa, iloa, surua ja rakkautta.

Se on vaan hauska juttu, että ei siitä edesmenneestä mummosta tosiaan ihan kaikkea tiennytkään. Se antaa täydemmän kuvan ihmisestä. Hänellä oli ihan omia juttuja, salaisuuksiakin, oma historia, ajatukset ja oli kokonainen ihimillinen ihminen, eikä pelkästään se lapsenlapsien tuntema pullantuoksuinen mummo.

Kiitos. Oli asiallinen vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän