Haluaisin laihduttaa mutta eihän kesällä pysty
Kaikkia ihania herkkuja tarjolla joka paikassa! Jäätelöä, grilliherkkuja, olutta, viiniä... Ei itsehillintä riitä kuitenkaan.
Kommentit (25)
Kesällä just nimenomaan pystyy! Talvella on liukasta, kylmää, märkää. Kesällä on ihans lenkkeillä! Talvella tulee syötyä enemmän, kesällä pärjää vähemmällä. Kevyitä ruokia: salaatteja, keittoja, vihanneksia, hedelmiä.
Mä kuulun kans tähän koulukuntaan, joille lahtuminen kesällä on helpompaa. Talviaikaan tuntuu, että syöminen on ainut ilo ja lohtu siihen ainaiseen pimeyteen, mutta kesällä on virikkeitäkin jo niin paljon enemmän, ettei edes jouda miettimään syömistä. Ja kyllä se ruoka maistuu mullekin! Tottahan se on, että jäätelökioskien houkutukset ja grilliherkut kaikilla oheishöysteillä houkuttelee, mutta vähempikin riittää, ei tarvitse ahtaa niin, että napa ratkeaa.
Niin no, omia valintoja ne on. Musta kesällä on helpompaa kun tulee oltua paljon liikkeellä, liikuttua esim polkupyörällä mitä en talvella tee. Tule syötyä paljon kasviksia ja kevyemmin muutenkin.
Viime kesänä laihdutin 15kiloa ja nyt olen innoissani tästä kesästä. Aion poistaa vähintään 12kiloa tulevina 4 kuukautena!
Kyllä, hyvä ruoka ja juoma on mun heikkous. Kieltämättä se hankaloittaa laihdutushaaveita. No, onneksi ei ole vaikka peli- tai shoppailuhimoa. Ap