Onko mielestänne aivan outoa jos mies pitää asiosta jotka ovat "yleisesti epäseksikkäitä naisessa"?
Pulleus, isot muodot, kainalokarvat, häpykarvat, raskausarvet ovat myös OK koska ovat naisen elävää elämää. Muutenkin, pieni vaalea viivapimppi ja pystyt tisut eivät ole kuulemma niin kiinnostavat kuin brutaalimpi tumma ja karvainen lihansyövä-vulva sekä raskaat ja painavat rinnat. :-P
Onko kukaan muu törmännyt eläessään mieheen joka ei fanittaisi sitä mitä yleensä pidetään naisessa tavoiteltuna? Uusi mies sanoo, että pitää juuri tuollaisesta naisen kropasta kun minulle elämää nähneenä on.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten lävistys klitoriksessa?
No se olis kai turnoff koska ei ole luonnollista.
Käyttäjä10803 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleus, isot muodot, kainalokarvat, häpykarvat, raskausarvet ovat myös OK koska ovat naisen elävää elämää. Muutenkin, pieni vaalea viivapimppi ja pystyt tisut eivät ole kuulemma niin kiinnostavat kuin brutaalimpi tumma ja karvainen lihansyövä-vulva sekä raskaat ja painavat rinnat. :-P
Onko kukaan muu törmännyt eläessään mieheen joka ei fanittaisi sitä mitä yleensä pidetään naisessa tavoiteltuna? Uusi mies sanoo, että pitää juuri tuollaisesta naisen kropasta kun minulle elämää nähneenä on.
No mulla oli toyboyna tovin sellainen nuori kundi 25v joka oli aivan kuumana kaikkeen mikä naisessa voi olla rehevää, iso perse, isot tissit ( raskaat ja riippuvat) jne. En siis sellaista höyryveturia ole ennen nähnyt.
Höyryveturi?
Kuulostaa valkoiselta ratsulta. Soijaiselta sellaiselta.
Ei jatkoon.
Tällaiset mielistelevät miehet on noloja. Ovat miesfeministejä toisin sanottuna. Ja kun mies julistautuu miesfeministiksi, se on lähtölaukaus siihen että pian häntä syytetään seksuaalisesta ahdistelusta.
Mies joka ottaa naisen aivan sellaisena kuin nainen on. Loistavaa :)
Ei kaikki noista ole mitään yleisiä turn offeja. Karvattomuus esimerkiksi on pikemminkin muoti-ilmiö kuin mikään luontainen vietti, päinvastoin lajin säilyminen on vuosiatuhansia ollut sen varassa että miehet ovat viehättyneet luonnonpuskasta riittävästi lykkiäkseen sinne vauvasiementä. Vartaloihanne on vaihdellut ihmiskunnan historian aikana hyvinkin paljon, ja välillä on suosittu nimenomaan reheviä naisia. Minusta se on lähinnä arvostettava piirre miehessä, ettei parinvalinta ja seksuaalisuus perustu muoti-ilmiöille ja muiden mielipiteille, vaan osataan ihan itse muodostaa ne omat mielipiteet ja tunnistaa ne omat luontaiset preferenssit.
Mun mies tykkää väljästä p*llusta. Ihan itse tykkää sitä venytellä erilaisilla leluilla ja käsillä. En ole semmoiseen törmännyt koskaan aiemmin. Eiköhän kaikenlaisia mieltymyksiä tähän maailmaan mahdu.
Pienet pystyt tisut, hyvät reidet ja lantio, karvat, nam nam.
Silikonibotoksipyllohuulifitnessrääpäle, yäk.
Ei ole. Joo, mediassa tietynlainen naisihanne (samoin kuin miesihanne) jyllää, mutta se, mistä ihmiset oikeasti viehättyvät, on paljon, paljon monimuotoisempaa.
Ihan mahtava mies - jos on tosissaan eikä vain sun mieliksi sano noin. Tykkäisin.
Hassua, että keskustelette ulkonäöstä niin kuin se nyt olisi lähellekään keskeisin asia parinmuodostuksessa. Jos persoona on viehättävä, saa vartalo olla melkein mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että keskustelette ulkonäöstä niin kuin se nyt olisi lähellekään keskeisin asia parinmuodostuksessa. Jos persoona on viehättävä, saa vartalo olla melkein mitä vaan.
Ei kyllä itselläni ainakaan seksissä noin. Vaikka olisi miten ihana luonne, en pysty viehättymään lihavasta miehestä, kova kaljamaha, miestissit... Kyllä itse tarvitsen jonkun visuaalisen puolen myös.
N39
Ei tuo oo ollenkaan outoa. Moni mies ei vaan uskalla sanoa, että tykkää rehevämmistä naisista. Minusta on parasta, kun naisella on kunnon reidet ja takamus, mahamakkarat ei haittaa ollenkaan. Ihanan naisellista. Ja vielä kun ikää on mieluummin enemmän kuin vähemmän. Ja äitiys kaunista naista. Tällaisista naisista veikkaan että tykkää enemmistö miehistä. Karvoille on ihan sama. Semmoinen iloluontoinen ja tietysti seksistä tykkäävä vähän rehevämpi, äidillinen nainen on itse täydellisyys. En tarkoita kuitenkaan mitään varsinaisesti lihavaa, vaikka onhan heillekin ihailijansa.
No mulla oli toyboyna tovin sellainen nuori kundi 25v joka oli aivan kuumana kaikkeen mikä naisessa voi olla rehevää, iso perse, isot tissit ( raskaat ja riippuvat) jne. En siis sellaista höyryveturia ole ennen nähnyt.