IL: Espoon "katastrofimuutto"
Huonekalut "hajonneet" muuton yhteydessä, muuttaja vaatii 2874,95 euroa muuttofirmalta. Mitä mieltä?
Aika tarkan summan on osannut vaatia, etenkin kun hajonneet kalusteet ovat jotain lastulevyä ja hajoamiset tyyliä "pöydän jalka irtosi" ja "lipaston takaosa on irti". Firman mukaan tietysti vain yksi musta laatikosto sai kolhuja. Haiskahtaa hieman kusetusyritykseltä, mutta tässäkin ollaan vain sana sanaa vastaan.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/b8e0257a-fc2a-49b6-9975-5e6…
Kommentit (7)
Ihmiset tuntuvat nykyisin yrittävän paikkailla kuralla olevaa talouttaan mitä erilaisimmin keinoin. Iltapäivälehdet sitten tarttuvat näihin tapauksiin, koska varsinaiseen toimitustyöhön ei ammattitaito riitä.
Samaa ajattelin, huonolaatuista kalustelevyhyllyä yms. Niiden arvo kaikkiaan maksimissaan muutaman sata euroa. Jos olisi kyseessä design tai antiikkikalusteet, ymmärtäisin yskän. Jos tavarat on niin tärkeitä, kannattaisi muuttaa itse tai ottaa kalliimpi palvelu, jossa myös pakkaavat ja suojaavat tavarat.
mä olisin kyllä suojannut huonekaluni.
Minä olen aina suojannut huonekaluni.
Ovat jättäneet huonekalunsa suojaamatta, eivätkä ole ostaneet sitä palvelua muuttoyrittäjältä. Nyt ovat vihaisia kun ikea-romuissa on skraiduja?
Onhan tuossa nyt ihan selviäkin kolhuja, mutta arvioitu hinta on aika yläkanttiin.