Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen hylkää miehen koska tämä on joutunut auto-onnettomuuteen ja toipuu luunmurtumista vielä kuukausia?

Vierailija
19.05.2019 |

Eikä syy auto-onnettomuuteen ollut oma vaan mies jäi rattijuopon ajaman auton alle suojatiellä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole velvollisuutta jäädä aikuista ihmistä hoitamaan. Yleensä sen toki haluaa tehdä, jos se toinen ihminen on tärkeä, mutta ellei ole, loppuisi suhde joka tapauksessa joskus. Onko sitten oikein lähteä juuri kun toinen on sairas - ehkä, ehkä ei. Haluaako joku sitten, että toinen jäisi pelkästä velvollisuudesta?

Minä en ainakaan haluaisi.

Vierailija
22/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole velvollisuutta jäädä aikuista ihmistä hoitamaan. Yleensä sen toki haluaa tehdä, jos se toinen ihminen on tärkeä, mutta ellei ole, loppuisi suhde joka tapauksessa joskus. Onko sitten oikein lähteä juuri kun toinen on sairas - ehkä, ehkä ei. Haluaako joku sitten, että toinen jäisi pelkästä velvollisuudesta?

Minä en ainakaan haluaisi.

Toihan riippuu suhteen laadusta.

En mä jotain panokaveria alkais hoitamaan, ja elämäni ainoa panokaveruus jäi kun panokaverilla oli tapana tilittää elämänsä vastuksia mulle.

Mutta en mä haluais olla suhteessa ihmisen kanssa jota en haluaisi tarpeen tullen hoivata, ja olettaisin että sama toimisi toisin päin.

Suksipä olenkin sitten ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin sellainen, joka ei pidä suhdetta niin tärkeänä että haluaisi jatkaa sitä eikä ole välttämättä kovin lämmin ja huolehtiva ihminen.

Tavallaan en ymmärrä mutinaa tällaisista keisseistä koska jättäjähän paljastaa ettei ole suhteessa niin kovin tosissaan ja tekee ratkaisun molempien puolesta. Nainen olisi todennäköisesti pettänyt ja jättänyt joka tapauksessa myöhemmin ja nyt mies pääsee jatkamaan omaa elämäänsä.

Vierailija
24/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin mieheni kun hän loukkaantui kolarissa vakavasti, mutta ei pysyvästi.

Se oli ainoa hetki, jolloin uskalsin lähteä sekä lapsia että minua väkivaltaisesti jo vuosia kohdelleen miehen luota. Hän oli kerrankin minua fyysisesti heikompi. Onnettomuus oli kuin lahja 15 vuoden kurjuuden jälkeen.

Vierailija
25/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymeensä sairaan jättäjä on mies.

linkki tilastoihin?

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2015030519303299

Eh, ei kay ilmi mitään tuosta, todennäköisesti siinä on käynyt niin, että nainen on ollut tyytymätön, kynämies ei olekaan ollut riittävästi tukena ja ottanut eron. Naiset myösottavat useammin eroja miehen jäädessä työttömäksi, siis kun mies osoittautuu hyödyttömäksi naisen rakkaus lakkaa...

Eri

Anteeksi, mutta kuvitteleeko, että parisuhde on jokin hyväntekeväisyysliitto? Tottakai siitä pitää olla molemmille osapuolille jotain hyötyä. Jos jo muutenkin täysin vastuuton, kotona hyödytön ja vielä luonteeltaan vittumainen mies jää työttömäksi niin on todellakin aiheellista punnita sen suhteen jatkoa. Ei ole pienintäkään syytä jäätä suhteeseen, jos kerran yksin on paljon parempi. Tottakai pitää antaa sille toiselle jokin syy, miksi siinä suhteessa on hyvä olla ja jatkaa. Älä viitsi olla ihan idiootti kuitenkaan.

Yleensä mies hyötyy merkittävästi parisuhteesta, kun taas nainen ei. Ihan tilastollisesti parisuhteessa olevat miehet ovat onnellisempia, tyytyväisempiä ja ennenkaikkea terveempiä. Kun taas naisilla ei ole mitään korrelaatiota. Harva mies oikeasti vaivaantuu antamaan mitään ja kun vielä ke kodin työt ja perhe jäävät pääasiassa naisen hoidettavaksi niin tottakai se ero on vain ja ainoastaan järkevä vaihtoehto. Vaikka kuinka yrität ajaa jotain ihme asiaa, että on naisen velvollisuus katsella ties millaista hyödytöntä vätystä ihan vaan solidaarisuudesta niin luojan kiitos näin ei enää ole. Ja ne jätetyt hyödyttömät miehet ihmettelevät tätä ihan huoli pyöreänä, että mitä ihmettä.

Vierailija
26/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osui omallekin kohdalle tuo: mies jätti kun en ollut parhaimmillani vuodenikäisen lapsen äitinä.

Kun lapsi oli kolme olin minäkin tokeentunut synnytyksestä, mutta ukko oli jo poissa.

Tämän tietäen en jäisi ainakaan tuota ukkoa hoivaamaan, mutta eipä enää koskaan tule sitä tilannetta että voisin tuon miehen jättää.

Kolme vuotta laiminlöit suhdetta ja miestä? Ei kyllä ole ihme, että mies lähti.

Vierailija
27/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on jo muutenkin ollut lähtökuopissa.

Vierailija
28/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tilastollisesti parisuhteessa olevat miehet ovat onnellisempia, tyytyväisempiä ja ennenkaikkea terveempiä.

Tämä ero häviää, kun suhteutetaan muihin tekijöihin, kuten sosioekeonomiseen luokkaan, ja ne tilastot ovat melkein aina avioliitosta, eikä parisuhteesta. Kyse ei siis ole koskaan ollut siitä, että naimisissa olevat miehet ovat terveempiä, vaan että paremman aseman miehet, jotka ovat terveempiä kuin huonon aseman miehet, valitaan useimmin aviomiehiksi.

Vierailija
29/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tilastollisesti parisuhteessa olevat miehet ovat onnellisempia, tyytyväisempiä ja ennenkaikkea terveempiä.

Tämä ero häviää, kun suhteutetaan muihin tekijöihin, kuten sosioekeonomiseen luokkaan, ja ne tilastot ovat melkein aina avioliitosta, eikä parisuhteesta. Kyse ei siis ole koskaan ollut siitä, että naimisissa olevat miehet ovat terveempiä, vaan että paremman aseman miehet, jotka ovat terveempiä kuin huonon aseman miehet, valitaan useimmin aviomiehiksi.

*kyse ei ole koskaan ollut siitä, että naimisiinmeno vaikuttaisi positiivisesti terveyteen...

Vierailija
30/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jalankulkija voi joutua auto-onnettomuuteen?

Vierailija
31/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää kans jättää vaimo, kun/jos vaimo saa vaikka rintasyövän.

Tai sitten vanhempana kun tulee dementiaa. Jätettävä puolin ja toisin, kun ei ole enää kunnossa. Niin se menee nykyään. Rakastaminen ja välittäminen loppuu siinä vaiheessa kun toinen sairastuu. Minä ja vain minä on tärkein.

Vierailija
32/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen tavallinen nainen jolle mies on silkka vetojuhta ja jos ontuu tappaa tämän tai hylkää ... mitä iloa rammasta kun se on se mies jonka kuuluu tehdä kaikki ei nainen?

Vierailija
33/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli oli aikoinaan huonossa ja toimimattomassa liitossa. Tekivät eroa pitkään, olivat jo sopineet erosta ja päättivät tulostaa seuraavalla viikolla erohakemuksen. Päivää myöhemmin mun veli joutui yliajetuksi, halvaantui vyötäröstä alaspäin. Vaimo jäi rinnalle vielä lähes vuodeksi, koska koki, ettei voi tuossa tilanteessa lähteä. Sai silti niskaansa kuorma-autollisen paskaa ihmisiltä, jotka kuvittelivat eron syyksi tuon halvaantumisen...

Logiikka? Tuossakin nainen itsekkäästi ajatteli vain millaisena omaa imagoaan.

Hienoa miehen logiikkaa: syy on aina naisen tekipä tämä miten tahansa tai jättipä tekemättä.

Vierailija
34/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vanhempana kun tulee dementiaa. Jätettävä puolin ja toisin, kun ei ole enää kunnossa. Niin se menee nykyään. Rakastaminen ja välittäminen loppuu siinä vaiheessa kun toinen sairastuu. Minä ja vain minä on tärkein.

Ystäväni sai rintasyövän. Sopeutumisvalmennuksessa heille sanottiin, että ei ole mitenkään harvinaista, että mies jättää naisen tämän sairastuttua. Onhan se miehelle kamalaa, kun naiselta viedään rinnat ja sitten se hommautuu kaljuksi. Jossain vaiheessa naisella on poikatukka, kun hiukset alkavat kasvaa eikä sitä miehinen mies kestä. Mitä ne kaveritkin sanoo, kun vaimo näyttää mieheltä.

Vierailija
35/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni sai rintasyövän. Sopeutumisvalmennuksessa heille sanottiin, että ei ole mitenkään harvinaista, että mies jättää naisen tämän sairastuttua. Onhan se miehelle kamalaa, kun naiselta viedään rinnat ja sitten se hommautuu kaljuksi. Jossain vaiheessa naisella on poikatukka, kun hiukset alkavat kasvaa eikä sitä miehinen mies kestä. Mitä ne kaveritkin sanoo, kun vaimo näyttää mieheltä.

Katos vaan, kun miesvihakerho kokoontuu.

Mutta niin kai se menee. Naiset jättää jos mieheltä loppuu rahat, mies jättää kun nainen lopettaa seksin/seksikkyyden.

Paitsi että tosielämässä naiset ottavat edelleen 70-80% avioeroista, ei miehet. 

Vierailija
36/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin saatiin tämäkin käännettyä miesten syyksi :D

Vierailija
37/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka käyttäytyy kuin mies.

Itse en jättäisi

Vierailija
38/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin kai se menee. Naiset jättää jos mieheltä loppuu rahat, mies jättää kun nainen lopettaa seksin/seksikkyyden.

Muisteles nyt, kuinka monta kertaa sinä olet nähnyt täällä avauksen, jossa paheksutaan naisten lyhyitä hiuksia ja varsinkin keski-käisten naisten kohdalla. Onko sinullekaan tullut kertaakaan mieleen, että nainen siinä kasvattaa hiuksia menetettyään ne ensin kokonaan? Rintasyöpä on hyvin yleinen, sen saa joka kolmas nainen, joten sinun on turha länkyttää ettet itse ole koskaan nähnyt yhtään.

Tottakai eron hakeminen jää naiselle, eihän mies sellaista jaksa tehdä. Olisi hyvä, jos avioerojen syyt selvitettäisiin ja raportoitaisiin, niin siitä kävisi selväksi, onko eron syy miehen. Eihän alkoholistikaan halua erota, jos kotona palvelu pelaa ja puoliso maksaa kaiken elämisen. Se palvelija vaan saattaa kyllästyä ja haluta eron. Silti sinäkin väität, että ero on naisen syy.

Vierailija
39/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muisteles nyt, kuinka monta kertaa sinä olet nähnyt täällä avauksen, jossa paheksutaan naisten lyhyitä hiuksia ja varsinkin keski-käisten naisten kohdalla. Onko sinullekaan tullut kertaakaan mieleen, että nainen siinä kasvattaa hiuksia menetettyään ne ensin kokonaan? Rintasyöpä on hyvin yleinen, sen saa joka kolmas nainen, joten sinun on turha länkyttää ettet itse ole koskaan nähnyt yhtään.

Tottakai eron hakeminen jää naiselle, eihän mies sellaista jaksa tehdä. Olisi hyvä, jos avioerojen syyt selvitettäisiin ja raportoitaisiin, niin siitä kävisi selväksi, onko eron syy miehen. Eihän alkoholistikaan halua erota, jos kotona palvelu pelaa ja puoliso maksaa kaiken elämisen. Se palvelija vaan saattaa kyllästyä ja haluta eron. Silti sinäkin väität, että ero on naisen syy.

Jos nainen ottaa eron miehen tekemisten takia, eli naisten ottamat erotkin ovat miesten syytä, miksi ei voi yhtä hyvin sanoa, että mies alkoholisoituu naisen tekemisten takia, eli miehen alkoholisioituminen on naisen syytä?

Vai onko se niin, että mikään ei koskaan ole naisen syytä, kaikki on aina miehen syytä?

Vierailija
40/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka jalankulkija voi joutua auto-onnettomuuteen?

Jalankulkija jää usein auton yliajamaksi. Jopa suojatiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi