Haluaako kukaan mies kumppaniksi raajarikkoista naista?
En ole käynyt viiteen vuoteen treffeillä enkä ulkona sen jälkeen kun menetin toisen käteni ja sain tilalle proteesin. Vastatkaa rehellisesti kelpaako raajarikkoinen nainen seurustelukumppaniksi ja voitteko aidosti rakastaa naista?
Kommentit (31)
Itsesääli on iso este. Yksikään mies ei jaksa naista, joka pitää itsestään valitusvirsiä, oli kyse sitten puuttuvasta kädestä, muutamasta liikakilosta tai ihan mistä vain. Jos et kelpaa itsellesi ja arvosta itseäsi, niin ei kukaan muukaan sinua jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli on iso este. Yksikään mies ei jaksa naista, joka pitää itsestään valitusvirsiä, oli kyse sitten puuttuvasta kädestä, muutamasta liikakilosta tai ihan mistä vain. Jos et kelpaa itsellesi ja arvosta itseäsi, niin ei kukaan muukaan sinua jaksa.
B.I.N.G.O
Vierailija kirjoitti:
Olen sinut itseni ja tapahtuneen kanssa, rakastan itseäni tällaisena kuin olen. Olen tyytyväinen elämääni muilta osin, mutta kaipaan kumppania ja aitoa yhteyttä, rakkautta toiseen ihmiseen. Miksi en ansaitse raajarikkoisuuden takia rakkautta? En kerjää sääliä ja raajarikkoisuus ei näy päällepäin.
Vain jos niitä irtokäsiä saa tutkia ja tuunata.
t. tekniikan kanssa näpertelevä M
tjaa, miehet näyttävät lankeavan kokonaisuuden osiinkin joten miksei sitten kokonaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vain jos niitä irtokäsiä saa tutkia ja tuunata.
t. tekniikan kanssa näpertelevä M
Millä tavalla tutkia? Toinen käteni on oma käteni ja toisessa on proteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 20 v työuran jälkeen lonkka kipeä ja kävelen vähän ontuvasti välillä....kyllä Helsingin naiset kattoo pitkään ja toisia treffejä ei tule. Pitäis käydä salilla 5 kertaa viikossa ja kokoajan olla menossa niin vissiin kelpais. No talvella Vietnamiin hakemaan vaimoa.
Taitaa olla sinun kuvottavasta asenteesta kiinni, kun et löydä naista Tarkoitan tuota viimeistä kommenttiasi.
Taidat olla joku suomimiesten vihaaja. Nauttii oikein sadistisesti jos joku mies jää ilman puolisoa. Ei salli edes ulkomaalaista vaimoa.
Eihän nykynaisetkaan helli miehiä kuin korkeintaan yhdellä kädellä kun toisella kädellä räplätään kännykkää.
Silver fox kirjoitti:
En missään tapauksessa. Naisen on oltava täydellinen.
Niinkuin miehen.Erityisesti yli 35-vuotiast miehet on nounou
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan erityisesti "haluaa", ellei ole joku siihen liitty fetissi.
Fetissi? En halua olla sulka hatussa vaan haluan että minua rakastetaan sellaisena kuin olen. En halua seksisuhteeseen vaan naimisiin rakastavan miehen kanssa.
Tuolla nyt tarkoitettiin varmaan, että jos mainitsee asian suoraan jossain netin treffi-ilmoituksessa, niin se kenties houkuttelee tämän fetissin omaavia (kyllä, heitäkin on!). Eli eri asia tarjota itseään suhdemarkkinoille amputoituna, kuin mainita siitä sivuseikkana valmiiksi kiinnostuneelle.
Ei se este ole.