Onko mies peluri?
Osaisiko täällä joku antaa jotakin neuvoa.
Työpaikallani on eräs tosi komea ja treenattu mies johon saatan olla vähän ihastumassa, mutta epäilen että mies on vain peluri joka pyörittää naisia miten haluaa.
Mies on siis omasta mielestäni huomattavasti omaa tasoani ylempänä, kun itsellä kertynyt painoa jonkin verran liikaa eikä kasvotakaan ole mitenkään erittäin kauniit, mies taas on oikesti omasta mielestäni melko lähelle 5/5.
Kaikki alkoi siitä kun joitakin viikkoja taaksepäin mies lähetti minulle kuvan tosi treenatuista vatsalihaksistaan snapchatissa ja tietysti siinä kehuin kuvaa punastellen ja senkin jälkeen on välillä niitä näitä viestitelty, ei kuitenkaan nähty kuin kerran omien kaveriporukoidemme sattuessa samaan baariin. Enimmäkseen minun aloitteestani viestiteltykin, varsinkin muutaman viinilasin jälkeen viestisormea alkaa pakottaa.
Pelkään kuitenkin, että mies vain pelailee minulla ja tunteillani, koska saisi varmasti ulkoisesti minua tasokkaamankin naisen itselleen, esim. somessakin on paljon naispuolisia kavereita ja kuvissa paljon tykkäyksiä niiltä.
Eli olisiko neuvoja pelimiehiltä tai sellaisista kokemuksia omaavilta siitä kannattaako tuota hommaa jatkaa vai tuleeko vielä ennenpitkää vääjämättömät itkut tuosta touhusta, kun ihastun kunnolla ja mies vain pyörittelee minua muiden naisten kanssa eikä oikestaan ole kiinnostunut kuin korkeintaan fyysisestä läheisyydestä, jos siitäkään?
Kommentit (6)
Hyi hele millainen mies. Lähettelee kuvia vatsalihaksistaan?!?!? Kamoon, kuka voi kiinnostua tuollaisesta tyypistä?
Siis ootko tosissasi? Haluatko tuollaisen miehen itsellesi? Vatsalihaskuvia...hohhoijaa.
Joo ei, unohda. Äläkä varsinkaan mene hänen kanssaan sänkyyn.
Tiedät itsekkin, mutta pakko on päästä kokemaan eikö niin? Et pysty vastustamaan pahapoika pelurin kikulia. Ei väliä vaikka olisit ringin kymmenes nainen pakko päästä kokemaan ja olemaan edes yhden yön pano ja hyödyke.
Tottakai on peluri. Ei kukaan muu tollasia lähettelis. Pysy erossa vaan niin paree.