Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä riita tupakoinnista sisällä

Vierailija
19.05.2019 |

Minä en polta. Lapsemme eivät polta. Kodissamme ei polteta.
Mieheni polttaa, ihan sama sinänsä mille. Mutta. Polttaa autotallissa ja autossa yksin ollessaan. Me on väännetty tästä jo useampi vuosi. Mies ei ymmärrä ketä v***ua se haittaa, jos hän siellä yksinään polttaa. Mä en tajua miten saisin taottua tuohon paksuun kalloon, että se haju tarttuu kaikkeen eikä lähde pois. Auto haisee tupakalle, kaikki tavarat tallissa haisee tupakalle. Hän ei sitä hajua huomaa, koska haisee aina itsekin tupakalle. Mä en tajua, pitääkö mun ottaa ero tuosta apinasta tämän takia? Muuten fiksu ja mukava mies, tämä asia vaan on joku ehdoton juttu. Tänään kotiin tullessani näin taas miehen istuvan kotipihalla, sammutetussa, pysäköidyssä autossa tupakalla. Ei olisi paljoa vaatinut nousta autosta ulos tupakalle. Käskin pois autosta ja mies vastasi "älä mussuta". Mulla lähtee järki 🤬
Miten tuolle saa perusteltua ja uppoamaan kaaliin, että se tupakan haju on järkyttävä hajuhaitta meille kaikille muille?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ällöttävää. En kestäisi.

Vierailija
2/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pössytellä, äläkä narise.

Maailmassa on isompiakin murheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö olekin erittäin positiivista ettei hän polta kotona sisällä?

Vierailija
4/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa oma auto niin loppuu sinunkin kitinäsi asiasta.

Vierailija
5/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa sanalla savujäämä ja näytä miehelle, menisikö tässä lasten terveys edelle?

Vierailija
6/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ensin jalat ristiin ja jos ei silläkään usko niin eroa, noin typerää miestä ei tarvitse katsella.

Vierailija
7/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa, otan osaa. Rakenna sille joku huussikoppi pihalle jota voi käyttää kaasukammiona auton sijasta.

Vierailija
8/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siitepölyallergia niin ihan ymmärrettävää. Itsekin kesäaikana usein vedän savut sisällä liesituulettimen alla kun ulos menemisestä tulee nopeasti pahempia allergiaoireita.

Vierailija
9/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö olekin erittäin positiivista ettei hän polta kotona sisällä?

On kyllä joskus polttanut sisälläkin, kun olen ollut lasten kanssa matkoilla. Se on kuitenkin, onneksi, hyvin harvinaista.

Vierailija
10/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma auto.

Vierailija
11/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on siitepölyallergia niin ihan ymmärrettävää. Itsekin kesäaikana usein vedän savut sisällä liesituulettimen alla kun ulos menemisestä tulee nopeasti pahempia allergiaoireita.

Ei ole allergiaa, hirveä tupakkayskä kyllä ja luulen, että alkava keuhkoahtaumatauti myös. Tekisi hänelle itselleenkin hyvää polttaa ulkona.

Vierailija
12/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma auto.

Mulla on oma auto. Molempien meidän pitää kuskailla lapsia autoillamme. Minun auto ei ratkaise sitä, että lapset joutuu istumaan ja voimaan pahoin hänen kyydissään.

Vierailija
13/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat auton olevan vain miehen?

Vierailija
14/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi edes alkanut seurustelemaan tupakoivan kanssa.

Ansaitsen parempaa.

(20v oltu yhdessä muuten jo)

Vierailija
15/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat autotallissa on yhteisiä ja on siellä minunkin omaisuuttani. Esimerkiksi ei ole kiva lähteä lasten kanssa telttailemaan teltalla ja makuupusseilla, kun hajumaailma on kuin tuhkakupissa.

Vierailija
16/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kieltäny kaikilta (miehen perhe polttaa) polttamasta meijän autossa tai parvekkeella. Kaikki menee kuudennesta kerroksesta ulos polttamaan

Vierailija
17/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat auton olevan vain miehen?

Varmaankin koska mies polttaa siellä. Tuskinpa vaimonsakaan autoon menisi polttamaan.

Jo on kumma ettei ihminen saa edes omassa autossaan yksinään tupakoida. Kun tulee pahaa hajua!

Vierailija
18/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottavaa. Eikä edes ero auta siihen, että lapset eivät joutuisi siihen autoon.

Vierailija
19/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole allergiaa, hirveä tupakkayskä kyllä ja luulen, että alkava keuhkoahtaumatauti myös. Tekisi hänelle itselleenkin hyvää polttaa ulkona.

Tee tiettäväksi, millainen kuolema odottaa keuhkoahtautumatautia sairastavaa, eikä kehkosyöpäkuolemakaan ole kaikista rattoisan lähtö.

Vierailija
20/20 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa inhottavaa. Eikä edes ero auta siihen, että lapset eivät joutuisi siihen autoon.

Sittenhän hän polttaisi myös kodissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi