miksi monet naiset ghostaavat tinderissä kun kuulevat ettei minulla ole instagramia?
Kommentit (15)
Heh.. minusta on vaan positiivista, ettei ole instagramia... :)
Vierailija kirjoitti:
Etsi aikuista seuraa alkaen 26-vuotiaista.
Jaajaa, etsi minulle 26v+ kaunis lapseton sinkku ilman mt-ongelmia tai värikästä seksihistoriaa niin katsotaan. Aika satuolentoja tuollaiset.
Ei instaa = tuleva kouluampuja/massamurhaaja tai epäsosiaalinen luuseri.
Osta se Instagram, ei maksa kuin kuin vähän yli sata miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Ei instaa = tuleva kouluampuja/massamurhaaja tai epäsosiaalinen luuseri.
Yhdella kaverilla on kyllä insta. Se on sellainen sairaan itsevarma narsisti joka pettää aina. Ehkä naisten kannattaisi miettiä tota vähän uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta se Instagram, ei maksa kuin kuin vähän yli sata miljardia.
Soitin tsugelle ja se sanoi ettei se oo myymässä sitä tällä hetkellä.
Joku aika sit kokeilin tinderiä, ihan rehellisellä profiililla ja omilla kuvilla.
Matcheja tuli kohtalaisesti, n. 200kpl.
Juttu luisti hyvin, kunnes tuli tämä kysymys.
Noin 90% naisista kysyi minulta instatiliä ja wa:ta.
huomasin saman ghostaamisilmiön, kun kerroin etten ole instassa ja kysyin et mikä on WA?
Loppujen 10% kanssa hoidettiin genitaalit vastakkain ilman noita sovelluksia.
Olen itsekin huomannut saman ilmiön. Mikä ihme siinä on, että naisen mielestä on jotenkin outoa että mies ei käytä jokaista mahdollista some-palvelua?
Yksi nainen kysyi minulta "ig:tä". Luulin sen tarkoittavan irc-galleriaa. Ei ilmeisesti tarkoita enää
Äh, eikä mitä ghostaa. Olen monesti miehenä kertonut ettei ole instaa, eikä mitään somejakaan sen puoleen. Ei ole millään tavalla vaikuttanut naisen suhtautumiseen. On tullut tapaamisia, seksiä, pidempiä suhteita SIITÄKIN HUOLIMATTA.
Ap:lla on vaan joku muu tekosyy. Ehkä itse uhriudut jotenkin ja häpeilet itseäsi kun ei ole instaa. Omista se, että sinulla ei ole instaa. Kuten on nähty, joillekin se on jopa POSITIIVINEN asia.
No miten olisi jos ostaisit Facebookin osaketta (face omistaa instan), niin sitten sinulla olisi instagramia.
??? Auttaisiko se?
Mielipiteitä? Pitääkö olla insta?
Etsi aikuista seuraa alkaen 26-vuotiaista.