Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tiukkapipo ja yliherkkä kun suutuin miehelle tällaisesta

Vierailija
19.05.2019 |

Olemme olleet vasta vuoden yhdessä ja meillä on hyvä ja onnellinen parisuhde. Olin haaveillut hänestä kun olin ihastunut eläessäni itse huonossa parisuhteessa. Meni jonkunaikaa kun erosin exästä ja hetkenpäästä tapahtui salamarakastuminen nykyisen kanssa ja kaikki sujunut hienosti.

No itse aiheeseen; olimme minun ystävä-pariskunnan luona viikonlopun vietossa eri kaupungissa missä itse asumme.
Menimme viikonloppuna illalla kaupunkielämää katsomaan ts baareihin.
Mukaamme lähti ystävä- pariskunnan kaverit joita itse en tunne. Yöllä baarissa seuraamme liittyi yhtäkkiä ystävien ystävien tuttu nainen, olkoon nimi vaikka Sari.
Aamuyöstä minun ystävä -pariskunta alkoi väsyä ja lähtivät kotiin, sanoivat minulle jättävänsä ulko- oven auki meille niin voimme tulla myöhemmin perässä nukkumaan sillä minä ja mieheni emme halunneet vielä lähteä. Jäimme baariin ystävieni ystävien kanssa sinne. Sati oli seurassamme, mutta en juuri jutellut hänen kanssaan. Istuimme keskenämme pöydän ääressä tanssimisen jälkeen.
Mieheni istui pitkällä penkillä sarin vieressä niin että mieheni istui keskellä, sari hänen vasemmalla puolella ja minä oikealla. Nousin ylös ja sanoin miehelle että haen juomaa ja voin tuoda hänellekin. Kun nousin ja lähdin, katsoin taakseni pöytäämme päin , näin että mieheni siirtyi lähemmä Saria jutellakseen hänelle. Sari ja kaikki oli meille outoja ihmisiä joita siis emme tunteneet. Odotin mieheltä että olisi odottanut minua että palaan juomien kanssa istumaan ja jatkettaisi juttelua.
Mutta kun palasin mies istui ihan saria lähellä ja jutteli tovin aikaa eikä huomioinut minua. Sitten vasta kun sari sanoi että haluaa mennä vessaan, mies sanoi minulle että siirrypäs niin sari pääsee tästä lähtemään vessaan.
Pian Sanoin miehelle että lähden pian nukkumaan ja jän voi jäädä tänne tämän naisen kanssa viettämään iltaa kun niin hänen kanssaaa viihtyy eikä huomioi minua. Mies vastasi että lähdetään vaan ja turhasta olen närkästynyt, että hei etkö hoksannut, tämä on se näiswn ystävien ystävien serkkutyttö sari. Vastasin että joo mutta meille tuntematon ja olisin toivonut että minun ei tarvi istua yksin ilman juttukumppania.
Kävin myöhemmin itsekin vessassa ja palattuani istui mieheni sarin lähellä mielestäni melkein iholla, siis liian lähellä ja jutteli hänen kanssaan. Istuin viereen ja mies jatkoi juttelua. Ei ollenkaan sanonut minulla että tässä jutellaan sitä ja sitä, tuu mukaan, tai huomioinut mitenkään. Tätä ei koko iltaa kestänyt vaan sillähetkellä 10-15 min.
En voi mitään että asia harmitti. Olisin halunnut olla vain nokkapystyssä ja hymyillä ja jatkaa hauskaa iltaa, ajatella että ei tuo nyt mitään haittaa, minä olen ihana nainen jota mies rakastaa ja minä rakastan miestä, meillä on hyvä ja vahva suhde. Mutta humalassa suutuin. Mieskin oli humalassa ja silloin hänellä juttu luistaa. En silti tykännyt että vieraan naisen kanssa niin lähekkäin istuu. Ympärillä ol imeitä muitakin ihmisiä siis ja ihan isoon ääneen juttelivat jostakin, mitä en nyt siinä metelissä kuullut.
Olenko siis liian tiukkapipo ja herkkä?
Mies sanoi jälkeenpäin että hänestä toisaalta on ihanaa että olen mustis koska se hänen mielestä tarkoittaa sitä että todella välitän hänestä. Mies pyysi anteekSi kun huomasi että asia harmittaa minua.
Oliko aihetta mustasukkaisuuteen vai menikö minulla yli? Kyllä itse taipuisin siihen suuntaan että minulla taisi mennä yli. Kertokaa mielipiteitä, anteeki pitkä sepostus

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sfiddu mitä paskaa/5

Vierailija
2/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian mustasukkainen ja sinulla on huono itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että olet juuri ja juuri täysikäinen, sillä kovin lapsellinen olet, ja taidat sen tietää itsekin, joten toivoa on!

*yksin ilman juttuseuraa 10-15min, miten se käytännössä on edes mahdollista, kun istuitte isossa porukassa, vai pitääkö miehen jutella nonsstoppina sun kanssa?

Vierailija
4/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Ei tuosta tule yhtään mitään.

Vierailija
5/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosiaan vähän herkkis. Viina tietysti voimistaa myös ikäviä tunteita.

Yritä päästä eroon tuollaisesta. Jos olette onnellisia yhdessä niin baarijuttelut ei siinä paina mitään. Mä olen aikoinaan tyhmäillyt juuri samalla tavalla kännissä. Vähän kuin hakenut erimielisyyttä. Asia korjaantui kun otin varovasti viinan kanssa. Se on muuten aiheuttanut hitosti parisuhdekriisejä ja eroja, kannattaa pitää mielessä baariin mennessä.

Vierailija
6/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla tosiaan taitaa olla huono itsetunto, en tiedä mistä se johtuu.

Tietysti on luonnollista että kaikki juttelee keskenään kun samassa pöydäSä istutaan.

Jotenkin itselläni vaan pisti silmään se että kaunis nuori nainen liittyy seuraamme ( muut olivat meitä paljon vanhempia tätejä ja setiä) ja kun itse poistu paikalta, mies hivuttautuu lähemmäs tätä naista ja istuu nurkassa lähekläin jutellen. En näkisi että muut minu ystävä- pariskunnat toimisi noin. Hetkeksi minulla tuli tunne että meistä ei uskoisi että ole me rakastunut pari.

Tiedän olevani lapsellinen tässä. Asia hävettää minua kun huomasin miten alkoi pulssi hakkaamaan ja suorastaan v... ttamaan sillä hetkellä. Pieni asia vain pisti silmään ja se tumme kun palaan pöytään istumaan, istun yksin ja mies ei huomioi.

Olen itse kaunis näyttävä nainen. Mutta itsetunto surkea.

Vierailija
7/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen olin siis ap

Vierailija
8/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hetkellä istuin yksin kun muut oli joko laulamassa karaokea tai tanssimassa.

Ap

Vierailija
9/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota alkoholia, se ei selvästikään sovi sulle.

Vierailija
10/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan baarissa on istua toisen ihmisen lähellä, jos haluaa keskustella, ja kuullakin jotain.

Hieman herkästi nyt loukkaannuit, ei miehelläsi ollut tuossa mitään anteeksipyydettävää. Alkoholi tietysti voimistaa kaikkia tunteita.

Olen itsekin ollut nuorempana herkkä loukkaantumaan, jos miesystäväni ei mielestäni ole huomioinut minua tarpeeksi. Tämä siitäkin huolimatta, että olen tiennyt hänen olevan uskollinen, eikä sinänsä ole tarvinnut mitään flirttailla tai pettämistä pelätä. Nuo ajatukset kuitenkin karisevat pois tärkeämpien ajatusten tieltä, kun ikää tulee lisää.

Vierailija
11/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

•Pakkomielle on pakkomielle•

Vierailija
12/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin paremminkin, että miehen tuossa pitäisi jättää alkoholi vähemmälle, jos se saa hänet käyttäytymään tuolla tavalla eli istumaan melkein kiinni uudessa tuttavassa ja vielä kun itse on parisuhteessa. Ihmettelen myös kyseisen toisen naisen käytöstä, jos hän tiesi miehen olevan varattu. Miksi ihmeessä juuri baarissa taikka humalassa saisi käyttäytyä eri tavalla kuin muuten?

Vierailija
13/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet turhan herkkis ja pimppis ja mitä vielä.

Olisiko sinusta oikeasti parempi, että olisitte miehesi kanssa jutelleet vain kahdestaan, ettekä huomioineet ketään muita ollenkaan? Ja vain siksi, että sinä olet pimppis, ja todella mustasukkainen?

Toivottavasti miehesi tajuaa erota sinusta ennen kuin alat pimppistelemään enempää.

Pakko kysyä tähän loppuun, että onko sinun nimesi Sara?

Vierailija
14/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varattu itsekin, hänen mies ei ollut mukana.

Mieheni innostuu joskus humalassa selittämään kovastikin asioita keskustelu- kaverille.

Tosiaan tuo lähellä istuminen ärsytti.

Tylsistyin kun mies jutteli tämän naisen kassa, joten nousin ja lähin kävelemään ympäri baaria , kävin katsomassa tanssilattialla onko tuttuja.

Palaain 10min kuluttua ja mies istui samassa paikassa, sillä hetkellä ei jutellut naiselle vaan nainen jutteli vieressä istuvalle isälleen. Saavuin pöytämme luo mutten istunut vaan tokaisin miehelle että nyt lähden täältä pois. Mies vastasi että nonii joo lähdetään ja poistuimme. Tunteet sai vallan ja tilitin miehelle kuinka huono suhteemme näköjään onkaan ja en halua tällaista katsella.

Mies pahoitteli ja sanoi että rakastaa minua koko sydämestään ja on onnellien. Sanoi ett nytmenee kyllä yli mutta sanoi toisaalta myös ymmärtävänsä ja pyysi anteekSi.

Voi kun toivoisin että olisin pystynyt suhtautumaan olan kohautuksella ja sievästi vaikka mainitsemaan miehelle asista, mutta en pustynyt. Tunteet käyvät kohdallani aina aivan liian kuumina.

Ap

Vierailija
15/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehh, ei ole Sara

Ap

Vierailija
16/16 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fiksut huomioi omansa ja esittelee muille.

Mustasukkaisuutta voi provosoida tai ei.

Välinpitämättömyys voi olla sitä provosointia.

Vaikea sanoa mikä tässä oli syynä tasan tarkkaan. 

Älä välitä noista miinuksista. Ei syy välttämättä ole sinun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän