Onko miehelle tärkeää kokea olevansa haluttu?
Naisena tiedän että naiselle ainakin, ei välttämättä nyt yleisesti, vaan ainakin oman "sydämenvalitun" silmissä, mutta kuinka tärkeää miehille on olla haluttu? Kuinka merkittävästi se lisää miehen onnellisuutta, jos nainen/naiset pitävät haluttavana?
Kommentit (11)
Epäilen naisten ja miesten ajattelevan tuosta asiasta eri tavoin. En minä ainakaan juuri ole asiaa ajatellut. Moni nainen sen sijaan tuntuu ajattelevan, että rakkauden pitäisi saada (vaatimattomankin näköinen) kumppani näyttämään kauniilta. Ja jos näin ei tapahdu, mies on altis pettämään.
Se, että tätä tarvitsee edes kysyä on surullinen osoitus kuinka puutteellinen ja lapsellinen käsitys naisilla on miehen seksuaalisuudesta. Totta kai miehen itsetunnolle on tärkeää tuntea itsensä halutuksi - erityisesti oman kumppaninsa toimesta.
No ei tuollaiset asiat tietenkään mitään meille miehille merkitse. Meille on tärkeää ainoastaan että silloin tällöin saamme hetkeksi paisuvaisemme jonnekin koloseen piiloon, jos ei muuta niin linnunpönttökin käy.
Jösses...
Totta ja on tärkeätä. Suurin osa miehistä ei saa juuri mitään huomiota muilta naisilta kuin omalta kumppanilta ja jos häneltäkään ei huomiota enää saa, on elämä varsin masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tätä tarvitsee edes kysyä on surullinen osoitus kuinka puutteellinen ja lapsellinen käsitys naisilla on miehen seksuaalisuudesta. Totta kai miehen itsetunnolle on tärkeää tuntea itsensä halutuksi - erityisesti oman kumppaninsa toimesta.
Käsittämätöntä, kuinka ääliömäisiä asioita naiset edes kehtaavat julkisesti kysyä. :( Ei tarvi ihmetellä tätä miesvihaa tässä maassa, kun ihmisyyden perusasiatkin on naisilla noin hukassa.
Vastaan nyt oman mieheni puolesta mutta hän on ainakin sanonut että on todella tärkeää. Miksei olisi? Kyllä miehetkin voivat olla todella epävarmoja joissain tilanteissa ja vaikkeivät olisikaan, niin sen näyttäminen että toinen on haluttava ja arvokas on ihan oleellinen osa toisen arvostusta parisuhteessa.
Minulle on tärkeää ettei ainakaan ap:n tapainen nainen halua minua koska tämän järjenjuoksu vaikuttaa hyönteisen tasolta.
Vierailija kirjoitti:
Aika alkeellinen olet itsekin, kun yleistät kysyjän "naisiksi". Minä en edes tiedä, onko kysyjä mies, nainen vai alkeellinen tekoäly.
Parisuhde perustuu alussa molemminpuoliseen haluun. Ei asiakkuuteen eikä elatussuhteeseen.
Myöhemmin voi halu kadota. Voi jäädä pelkkä velvollisuus, keinottomuus, tahdottomuus tai pelko.
Ei mitään väliä, mehän ollaan vaan töissä käyviä panokoneita. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika alkeellinen olet itsekin, kun yleistät kysyjän "naisiksi". Minä en edes tiedä, onko kysyjä mies, nainen vai alkeellinen tekoäly.
Parisuhde perustuu alussa molemminpuoliseen haluun. Ei asiakkuuteen eikä elatussuhteeseen.
Myöhemmin voi halu kadota. Voi jäädä pelkkä velvollisuus, keinottomuus, tahdottomuus tai pelko.
No ainakin ap olettaa itsensä naiseksi, koska mainitsee "naisena tiedän..." Ja olettaa myös, että naiset tarvitsevat tietoa olevansa haluttuja, mutta miehistä ei ole varma. (koska on nainen)
No jos mies vehtaa naisen kanssa joka ei halua miestä niin kyseessä on joko prostituutio tai rikos.
Kumpikaan ei ainakaan itseäni kiinnosta joten joo, olisihan se ihan kiva jos se toinenkin pitää minusta.