Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen suuttuu jos kumppani ei sano häntä kauniiksi

Vierailija
19.05.2019 |

Miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaankaan suutu, mutta kai jokainen nainen haluaisi olla edes sen yhden ihmisen silmissä kaunis. Vaikka siis ei olisikaan kaunis. Ja toivottavasti ne, jotka tässä kohtaa alkavat selittää, etteivät halua valehdella, pariutuvat keskenään.

Vierailija
2/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on olemassa syy mikset sano häntä kauniiksi. Joillekin on tärkeää että kumppani kokee toisen kauniiksi, joillekin riittää että kehuu sopivasti muissa asioissa. Mutta pitäähän olla jokin syy miksi on kumppaninsa valinnut, oli se kauneus tai jokin muu. Jos ei pysty mitään hyvää toisesta löytämään, ei suhdetta kannata jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys jopa av-palstalla. Onhan se hyvä, että pojilla on mahdollisuus kysellä kokeneemmilta naisilta elämän peruskysymyksiä.

Ei kaikki naiset siitä suutu. Suuri osa suomalaisista miehistä on niitä, jotka eivät suuremmin lepertele ja yletön ihastelu on monen naisen mielestä suorastaan epäilyttävää. Silti jokainen nainen toivoo, että oma mies näkisi hänessä jotain hyvää. Useimmat ovat mieluummin miehensä mielestä kauniita kuin hyviä siivoamaan.

Vierailija
4/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ego.

Vierailija
5/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin suuttuisin, jos naiset eivät kehuisi prinssinakkiani isoksi ja kovaksi. Luulisi rakkauden saavan sen näyttämään ainakin viisi senttiä pidemmälle.

Vierailija
6/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on olemassa syy mikset sano häntä kauniiksi. Joillekin on tärkeää että kumppani kokee toisen kauniiksi, joillekin riittää että kehuu sopivasti muissa asioissa. Mutta pitäähän olla jokin syy miksi on kumppaninsa valinnut, oli se kauneus tai jokin muu. Jos ei pysty mitään hyvää toisesta löytämään, ei suhdetta kannata jatkaa.

Se hyvä asia pitää pystyä sanomaan ääneen, eihän kumppani muuten voi sitä tietää. Ulkonäkö on pitempiaikaisessa parisuhteessa aika turha asia, ihan samalla tavalla kuin "sen" koko .

Vierailija
7/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mennyt vaimoni kanssa naimisiin VAIN koska hän oli kaunis.

Kuka helvetti jaksaisi tyhjäpäistä mutta kaunista naista? Kauneudella kuitenkin on taipumus kadota ja viisaus ja älykkyys ei yleensä kasva sohvalla tv:n ollessa auki (ei sieltä dokumentteja katsota).

Vierailija
8/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se kauneus ei tässä ole sellaista pinnallista klassista kauneutta, vaan että se sun puoliso on sun silmissä ja mielessä kaunis.

Vierailija
9/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no se kauneus ei tässä ole sellaista pinnallista klassista kauneutta, vaan että se sun puoliso on sun silmissä ja mielessä kaunis.

Miehet ja naiset kokevat tämän asian eri tavoin. Ei miesten mielestä rakkaus kaunista. Ihminen voi olla rakastettava, vaikkei kaunis olisikaan. Naiset ilmeisesti kokevat ja näkevät toisin.

Vierailija
10/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää, että kumppani pitää mua viehättävänä. En silti kuitenkaan usko, että kukaan kehun puuttesta _suuttuisi_, mutta joskus kun laittaudun erityisesti kumppaniani varten, niin olen hieman pettynyt, ettei vaivannäköäni huomioida. En siis pettymystä mitenkään tuo ilmi tai mitään, mutta todella arvostaisin jotain kommenttia. 

Oma kumppani on taas vähän sellainen "Kyllähän sä tiedät, että olet mun silmään hyvännäköinen niin miksi mun pitäisi se sanoa?"

Vierailija
11/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset kokevat tämän asian eri tavoin. Ei miesten mielestä rakkaus kaunista. Ihminen voi olla rakastettava, vaikkei kaunis olisikaan. Naiset ilmeisesti kokevat ja näkevät toisin.

Rakastuneena kokee, että oma puoliso on kaunis. Jos ei näin koe, ei ole rakastunut. Ulkonäkö muuttuu iän mukana, mutta toista rakastava muistaa silti toisen nuoruuden kauneuden tai näkee edelleen toisen kauniina. Aina kuitenkin on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että he eivät itse asiassa olekaan koskaan rakastaneet kumppaniaan.

Vierailija
12/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suutu. Mua ei ole koskaan suhteissa ulkonäöstä kehuttu, enkä ole suuttunut. Päinvastoin ihmettelisin, jos kehuttaisi, koska kehuttavaa ei ole. Se olisi paitsi kiusallista myös ihan suoraan epäilyttävää.

Kauneuden kehumisella on aina ne omat tarkoitusperänsä - joko saanti tai ap:n esittämä pelko suuttumuksesta tai jokin muu. Ei miehet kiinnitä naisen ulkonäköön juuri huomiota, riittää kun nainen ei ole lihava. Kaikki puhe kauneudesta on eräänlaista automaattista robottipuhetta, joka on vain naisia itseä varten eikä oikeasti tarkoita mitään. Se sanotaan, koska nainen haluaa sen kuulla. Ei minkään muun vuoksi.

Ja miksi kukaan haluaisi kuulla puhetta vain puheen vuoksi?

Vierailija
13/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi kehuminen on kuin osamaksua sänkyyn pääsemistä varten. Loppujen lopuksi.

Vierailija
14/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että monikaan suomalainen nainen odottaa kuulevansa kehuja ulkonäöstään (täysin riippumatta siitä, olisiko siihen objektiivisesti ottaen aihetta vai ei). En edes osaa kuvitella naista, joka korvat höröllään koko ajan odottaisi kehujen satelevan ja pillastuu, jos näin ei tapahdu. Eri asia on sitten jo se, jos ruvetaan rumaksi haukkumaan.

Vierailija
15/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla yhdessä miehen kanssa joka ei pitäisi minua kauniina -> ei kehu -> ei pidä kauniina. Sellaisella ei ole mitään asiaa minulle.

Vierailija
16/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät suutu. Mua ei ole koskaan suhteissa ulkonäöstä kehuttu, enkä ole suuttunut. Päinvastoin ihmettelisin, jos kehuttaisi, koska kehuttavaa ei ole. Se olisi paitsi kiusallista myös ihan suoraan epäilyttävää.

Kauneuden kehumisella on aina ne omat tarkoitusperänsä - joko saanti tai ap:n esittämä pelko suuttumuksesta tai jokin muu. Ei miehet kiinnitä naisen ulkonäköön juuri huomiota, riittää kun nainen ei ole lihava. Kaikki puhe kauneudesta on eräänlaista automaattista robottipuhetta, joka on vain naisia itseä varten eikä oikeasti tarkoita mitään. Se sanotaan, koska nainen haluaa sen kuulla. Ei minkään muun vuoksi.

Ja miksi kukaan haluaisi kuulla puhetta vain puheen vuoksi?

”Ei miehet kiinnitä naisen ulkonäköön juuri huomiota”

Ei helvetti. Et taida tuntea miehiä kovin hyvin? En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Vierailija
17/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 

Vierailija
18/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei pysty ymmärtämään. Sanoin muijalle  että hän on kaunis ja tein selväksi että en ala tuota koko aikaa jankkaamaan, ilmoitan jos mieleni muuttuu. Nyt se mököttää, mitä tein väärin?

Vierailija
19/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haukkuu rumaksi joka päivä ja heittää väliin rivouksia. Ihmettelee, miksi olen koko ajan huonolla tuulella ja huumorintajuton.

Vierailija
20/25 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meillä naisilla on sellainen käsitys, että miehille kauneus on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista kumppanissa. Jos nainen ei ole kaunis miehen mielestä, on mies silloin "tyytynyt", ehkä jopa pettää tai haaveilee pettämisestä. Suurin osa naisista ei halua miestä joka on tyytynyt, vaan moni nainen olisi mieluummin sinkku, kuin miehen kanssa joka oikeasti olisi halunnut jonkun kauniimman naisen. Ja sen voin hyväksyä, että en ole objektiivisesti maailman kaunein nainen, mutta haluan olla mieheni silmissä kaunis ja kauniimpi kuin keskiverto kadulla vastaantulija. En halua että miehen pää kääntyilee muiden perään ja omaa naista ei ikinä kehuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä