Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonnan euroviisuesitys tuntui musertavalta

Vierailija
19.05.2019 |

Valitettavasti laulu meni horjuen nuotin vierestä monta kertaa. Olen jollain tasolla fanittanut Madonnaa aina ja hän kuulosti laulua ennen haastattelussa hieman flunssaiselta. Ehkä hän ei kuullut omaa lauluaan ja tekniikka siltä osin petti pahasti. Varmasti hän toki osaa ikonisen kappaleensa väärinpäin unissakin 39 asteen kuumeessakin jne.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se karisma puuttui! Ihan haastattelusta lähtien, ajattelin mitä pikkutyttöä haastattelevat. Itku mikä pettymys koko Madonna. Se Future kpl taas oli hyvä, mutta eihän se Madonnan biisi oikein ollutkaan. Tää räppärihän sen esitti.

Vierailija
22/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle mikä on autotune, kun sitä nyt hoetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse joskus laulanut taustojen päälle kotona samaa laulua, niin tuntuu ihan hullulta, että oon vetäissyt ko. biisin paljon puhtaammin ja teknisesti paremmin, vaikka oon täysin nobody ja noviisi noissa jutuissa. 😢

Vierailija
24/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koko Madonnan olemus on mennyt liikaa johonkin lahkolais/kultti suuntaan. Liian raskas imago hänellä nyt ja tuo NAURETTAVA silmälappu : (

Vierailija
25/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se korjaa äänenkorkeuden/vireen (esim. tietokoneohjelman avulla) halutulle tasolle. Sivuefektinä ääni voi alkaa kuulostaa robottimaiselta.

Vierailija
26/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta koko Madonnan olemus on mennyt liikaa johonkin lahkolais/kultti suuntaan. Liian raskas imago hänellä nyt ja tuo NAURETTAVA silmälappu : (

Elääkö se parisuhteessa vai yksin nykyään?

Vierailija
27/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se korjaa äänenkorkeuden/vireen (esim. tietokoneohjelman avulla) halutulle tasolle. Sivuefektinä ääni voi alkaa kuulostaa robottimaiselta.

tjeu Cher Believe

Vierailija
28/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin mikä onkaan se kultti/lahko? Ennen oli selkeästi kabbalisti, mutta nyt näkyy ristejä ym. kristinuskon symboleja, mikä on nounou tietyissä piireissä, samoin kuin toisinkin päin.

Vierailija
29/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain rollaattori puuttui

Vierailija
30/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se kaapu liian raskas, kun sai pelätä, että kaatuu niissä portaissa?

Vierailija
31/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kaapu liian raskas, kun sai pelätä, että kaatuu niissä portaissa?

Se voi toki olla. Näytti vähän liian isoltakin se puku.

Vierailija
32/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Madonnan fysiikka näytti todella romahtaneen. Vastahan Madonnalla oli ne raudankovat reidet, nyt tuntui omia vanhempiani huonokuntoisemmalta, vaikutti ennemminkin 70-vuotiaalta.

Vierailija
33/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut se silmälappuhan on NEROKAS, se nimittäin vie huomiota silmärypyistä. Tosin on Madonna pumpauttanut naamansa täyteen botoxia, siitä tulee se turvonneen naaman -syndrooma, mut toisaalta taas raskas meikki tuo silmänympärysjuonteet esiin. Siispä silmälappu, ja yleisön huomio kiinnittyy enemmän siihen.

Vierailija
34/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Madonnan fysiikka näytti todella romahtaneen. Vastahan Madonnalla oli ne raudankovat reidet, nyt tuntui omia vanhempiani huonokuntoisemmalta, vaikutti ennemminkin 70-vuotiaalta.

Niin. Semmoista se on, se ikääntyminen, jopa Madonnalla. Ei tarvitse tulla kuin jokin kivulias pieni vaiva vaikka jalkaan, niin enää et pysty treenaamaan, vaikka miten olisi tahtoa, halua ja pyrkyä. Ja äkkiä ne sitten ne vaivat alkaa kumuloitumaan - esim. pieni vaiva jalkaan - ei pysty liikkumaan tarpeeksi - paino alkaa nousta - liikkuminen tuntuu entistä raskaammalta - jne jne

Vierailija
35/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuullut esitystä, mutta ei silloin 80-luvulla olisi uskonut että sellaisella minnihiiriäänellä kauan lauletaan. Vilpittömästi uskoin yhden hitin tähtöseksi. No ihmettelen edelleen.

Vierailija
36/46 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko oli semmoiset portaat hankkia ja mennä sinne könyämään. Hirvitti, milloin mummu tuupertuu.

Vierailija
37/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Madonnalla on silmälappu? Onko toisen silmän näkö heikentynyt tai hävinnyt kokonaan? Näköongelmiin viittaisi se varovainen liikkuminen portaissa ja muutenkin jäykkä olemus.

Vierailija
38/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien kommenttiosastosta poimittua:

Alan ammattilaisena sanoisin että Madonna ei itse varsinaisesti laulanut ohi nuotin, vaan ketjussa oleva "live" autotune oli asetettu väärään sävellajiin joka johti siihen että se korjasi nuotit väärin. Suoritus kuulosti välillä todella alavireiseltä ja huomasin että yhdessä monta kertaa toistuvassa kohdassa oli aina yksi nuotti korjattu alaspäin eikä ylöspäin johon sen olisi pitänyt mennä. Eli vahinko tai pätemätön äänimies. En jaksa mitenkään uskoa, että ihminen joka on laulanut 30 vuotta biisiä laulaa sen niin väärin, että autotune ei osaa korjata. Toisessa biisissähän autotune olikin sitten efektinä.

Mitä tulee politikointiin, niin se on ollut aina Madonnan juttu että sohitaan herhiläispesään. Ei siihen ihmisen melkein 40-vuotinen ura kaadu. Naurattaa tuollaiset jutut. Sillähän se on suosionsa osittain tehnyt. Ei kai se ole kauhea asia että haluaa tukea sekä Israelia, että Palestiinaa. Hienoahan se sopu vihdoin olisi aikaan saada. Eikä kilpailun säännöt koske kuin kilpailijoita.

Vierailija
39/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Madonna ole koskaan ollut kovin kaksinen laulaja.

Ei niin. Hän on nuorena menestynyt muilla avuilla. Esim. Kun vertaa Mercuruun ja Michael Jacksoniin.

Vierailija
40/46 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän epäilyttää tuo politikoinnin vaikutus esitysten onnistumisiin ja pisteisiin. 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi