Kuinka tärkeää aviomiehelle on, että hän pil*lua säännöllisesti esim. kerran viikossa?
Kommentit (66)
"Kuinka tärkeää aviomiehelle on, että hän pil*lua säännöllisesti esim. kerran viikossa?"
Hölmö kysymys. Ihmisten tarpeet ovat erilaisia. Joku haluaa seksiä joka päivä, joku hyvin harvakseltaan. Lisäksi se,onko aviomies tai -nainen, tai joku muu siviilisääty, ei vaikuta haluun. Säännöllisyys tarkoittaa ajallista jaksottaisuutta. Kerran vuodessa aina tammikuussakin on säännöllistä. Se taas,miten tärkeää se on, riippuu henkilön arvostuksista ja odotuksista,ja nekin voivat vaihdella. Mielestäni kumppaneiden tulee huolehtia toistensa seksuaalisista tarpeista, se kuuluu parisuhdediiliin, ellei muuta sovita. Itse en halua kumppanini antavan sääliseksiä tai niin että se tuntuu velvollisuudelta tai työltä, vaan olevan itsekin hommassa mukana mielellään. Niinpä sitten jomman kumman ehdotus tulee joskus torjutuksi tyyliin "oon nyt ihan väsynyt, miten olis huomenna puolen päivän maissa?
Osalle on, osalle ei.
Ollaan päästy viime kuussa joka toinen päivä. Se on hyvä alku. Mieluiten joka päivä.
Tärkeää on. N47M49
Saisikin kerran viikossa mutta kun se on kerran kuussa. Seksi on parisuhteen suola ja ilman sitä ei ole toimivaa suhdetta.
On vaikeaa sanoa, kuinka tärkeää se on, noin kokonaisuudessa.
Seksistähän sanotaan, että jos sitä on, niin sen merkitys on parisuhteelle 10%. Jos sitä ei ole ollenkaan, sen merkitys on 90%.
Minulle ei ole tärkeää "saada" joka viikko, esimerkiksi. Sen sijaan hyvin epäsäännöllinen tai olematon seksielämä olisi ehdottomasti huono asia. Lukuun ottamatta poikkeustilanteita, kuten lasten syntymää/vauvaikää, sairautta, tms.
Sanotaanko, että on tärkeää, että seksiä olisi vaikkapa joskus, säännöllisesti, ja että se olisi hyvää, molemminpuolista. Ja että saisi myös tuntea itsensä halutuksi, rakastetuksi ja arvostetuksi.
Jos seksi on huonoa, on parempi, että sitä ei ole ollenkaan. Olen joutunut jättämään muuten mukavan naisen huonolaatuisen seksin vuoksi - joten siinä mielessä ymmärrän kovasti naisia, jotka tekevät samoin miehelle.
M_38 kirjoitti:
On vaikeaa sanoa, kuinka tärkeää se on, noin kokonaisuudessa.
Seksistähän sanotaan, että jos sitä on, niin sen merkitys on parisuhteelle 10%. Jos sitä ei ole ollenkaan, sen merkitys on 90%.
Minulle ei ole tärkeää "saada" joka viikko, esimerkiksi. Sen sijaan hyvin epäsäännöllinen tai olematon seksielämä olisi ehdottomasti huono asia. Lukuun ottamatta poikkeustilanteita, kuten lasten syntymää/vauvaikää, sairautta, tms.
Sanotaanko, että on tärkeää, että seksiä olisi vaikkapa joskus, säännöllisesti, ja että se olisi hyvää, molemminpuolista. Ja että saisi myös tuntea itsensä halutuksi, rakastetuksi ja arvostetuksi.
Jos seksi on huonoa, on parempi, että sitä ei ole ollenkaan. Olen joutunut jättämään muuten mukavan naisen huonolaatuisen seksin vuoksi - joten siinä mielessä ymmärrän kovasti naisia, jotka tekevät samoin miehelle.
Samoilla linjoilla. Ei nykyään enää tärkeää kun aluksi harveni nopeasti, sitten melkein loppui ja kaikkiin piristysehdotuksiin vastaus on EI. Hyvin pärjään nykyään ilman. Nainen, joka hankkii pihtaamalla valtaa saa lopuksi olla oikein rauhassa. Ei tarvitse murehtia miten suostumus osoitetaan tai joutuuko kokemaan seksuaalista häirintää. 30 vuotta kokemusta. Muuten suhde toimii ihan ok. M51
Haluaisin seksiä vaikka monta kertaa päivässä, jos se vaan tyydyttäisi minunkin tarpeet eikä pelkästään miehen. Joo, voihan se mies välillä hyväillä minuakin pari minuuttia ja sitten heittäytyy selälleen ja odottaa, että minä kiitokseksi hoitelen häntä tunnin. En saa itse juuri mitään tuollaisesta joten ollaan sitten kummatkin ilman.