Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeää aviomiehelle on, että hän pil*lua säännöllisesti esim. kerran viikossa?

Vierailija
19.05.2019 |

Vai ei lainkaan tärkeää?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä 1-2krt viikossa. Toki suostun aina, mutta tuskin mies ehdottaa joka kerta, kun mieli tekee. Näkee varmaan itsekkin, että olen toisinaan melko väsynyt yöheräilyistä.

-kahden alle 3v äiti-

Vierailija
22/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua riittää kerran vuodessa, mutta peppureikää tarvin joka päivä.

Niin, yleensä se vatsa toimii kerran päivässä. Peppureikä on silloin hyvä olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sen ottaa... jos ei saa suuta, ykköstä tai kakkosta edes neljänä kertana viikossa, niin sitten käydään vieraissa ja etsitään uutta vaimoa.

Ja jos ei mies himota naista tai mies osaa pitää vaimoa tyytyväisenä vällyjen välissä ja ulkopuolella niin mies lähtee vaihtoon.

Vierailija
24/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sen ottaa... jos ei saa suuta, ykköstä tai kakkosta edes neljänä kertana viikossa, niin sitten käydään vieraissa ja etsitään uutta vaimoa.

Ja jos ei mies himota naista tai mies osaa pitää vaimoa tyytyväisenä vällyjen välissä ja ulkopuolella niin mies lähtee vaihtoon.

Avioerotilastojen valossa juurikin näin. Nainen saa haluamansa (lapset) niin ukko pihalle, tilinumero perään ja uutta maksajaa etsimään.

Miehet: miettikää ennen kuin annatte.

Vierailija
25/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi sitä pillua. Tai no, joo haluaisin. Mutta paljon enemmän haluaisin huomiota, kosketuksia ja tunteen siitä, että olen edelleen kumppanin silmissä haluttu. Haluan TUNTEA ihan fyysisesti läheisyyttä.

Miten kiva olisi vaikka aamulla sängyssä makoilla ja toinen tulisi siihen kylkeen kiinni silittelemään ja hellimään. Mutta tällaista on ihan turha toivoa. Pillua toki saan viikonloppuisin, telkkarin katselun ja parin viinilasin jälkeen. Kunhan vaan jaksan olla riittävän aloitteellinen. Ja siinä pannessa tuntuu taas kaikki ne suhteen alun tunteet olevan mukana ja kumpikin on ihan täysillä mukana.

Vaan tuo panojen välinen aika on niin äärettömän kylmää ja etäistä. Miksei läheisyyttä voisi olla muutenkin kuin joko pano, tai ei mitään? Itse koitan parhaani mukaan ohi mennen silitellä tai koskettaa, mutta kun se on niin kovin yksipuolista...

Vierailija
26/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi jätin liittoni ja biseksuaalina rakastuin naiseen. Parempaa päätöstä en olisi voinut tehdä. Libidovetoisen liskoaivon tilalle sain rakkaussuhteen ja rakastavan _ihmisen_. ❤️

Ihmisen määritelmä: ei halua seksiä. Homo asexualis. Onneksi se on sukupuuttoon kuoleva laji.

Vierailija
27/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan noin kolmesti viikossa. Tarvittaessa useamminkin. Ihana nainen. :)

Vierailija
28/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi sitä pillua. Tai no, joo haluaisin. Mutta paljon enemmän haluaisin huomiota, kosketuksia ja tunteen siitä, että olen edelleen kumppanin silmissä haluttu. Haluan TUNTEA ihan fyysisesti läheisyyttä.

Miten kiva olisi vaikka aamulla sängyssä makoilla ja toinen tulisi siihen kylkeen kiinni silittelemään ja hellimään. Mutta tällaista on ihan turha toivoa. Pillua toki saan viikonloppuisin, telkkarin katselun ja parin viinilasin jälkeen. Kunhan vaan jaksan olla riittävän aloitteellinen. Ja siinä pannessa tuntuu taas kaikki ne suhteen alun tunteet olevan mukana ja kumpikin on ihan täysillä mukana.

Vaan tuo panojen välinen aika on niin äärettömän kylmää ja etäistä. Miksei läheisyyttä voisi olla muutenkin kuin joko pano, tai ei mitään? Itse koitan parhaani mukaan ohi mennen silitellä tai koskettaa, mutta kun se on niin kovin yksipuolista...

Oma tilanteeni juuri samanlainen. Tuon kaiken vakauden suhteeseen (olen korkea tuloinen), teen kotityöt ja hoidan kiinteistöt joita meille kertynyt.

Vaimo saa hellyyden, minä en.

Mikä tekee naisen näin sokeaksi ettei nää kokonaisuutta?

Vierailija
29/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuu -> suhde loppuu.

Vierailija
30/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi jätin liittoni ja biseksuaalina rakastuin naiseen. Parempaa päätöstä en olisi voinut tehdä. Libidovetoisen liskoaivon tilalle sain rakkaussuhteen ja rakastavan _ihmisen_. ❤️

Hetero, homo ja lesbopareista juuri naisparit eroavat tilastollisesti eniten.

Lähde: "I Love You, but I'm Not IN Love with You: Seven Steps to Saving Your Relationship - Andrew G. Marshall"

Vierailija
31/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta viikossa riitä mitenkään! Eikä pelkkä saada pillua tee tyytyväiseksi. Naisen pitää itse haluta seksiä, mulle seksi on tyydyttävää vasta kun molemmat haluaa antaa ja osaa ottaa vastaan ilolla toisen tarjoamia nautintoja.

En yhtään ihmettele miksi avioerotilastot on niin surullisia, kun iso osa naisia kuvittelee miestensä olevan tyytyväisiä säälipillun antamiseen lauantaina saunan jälkeen parin viinilasin jälkeen. Osuinko oikeaan nainen, naurattaako? Ei kannattaisi, kohdallasi on todennäköisesti lähtölaskenta jo alkanut, joten tarkastapa asenteesi!

Vierailija
32/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaaliterve nainenkin haluaa seksiä useamman kerran viikossa, right?!

Ja missäköhän semmosia kasvaa?? ei ole vielä sattunu kohdalle.

Vierailija
33/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei lainkaan tärkeää.

Olet ilmeisesti se vaimo?

Vierailija
34/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero, homo ja lesbopareista juuri naisparit eroavat tilastollisesti eniten.

Lähde: "I Love You, but I'm Not IN Love with You: Seven Steps to Saving Your Relationship - Andrew G. Marshall"

Ja heillä on eniten parisuhdeväkivaltaa myös.

-Ohis

Vierailija
35/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hiljattain käytiin puolison kanssa tästä keskustelua. Minä(mies) sanoin, että meillä on liian vähän seksiä, 1-2krt viikossa. Haluan useammin, koska seksillä on niin moninaisia vaikutuksia ihan jo alkaen mielialaankin.

Puolisoni ei ole lainkaan aloitteellinen näissä asioissa, vaikka syttyy sitten kuitenkin nopeasti ja ainakin omien sanojensa mukaan nauttii seksistä kanssani. 

Keskustelun jälkeen seksiä on ollut hieman enemmän, mutta edelleen aina minun aloitteestani. Kyllä sitä seksiä ja läheisyyttä tarvitaan useammin kuin kerran viikossa. 

36/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tärkeetä.parisuhde voi niin hyvin kuin intiimisuhdekin voi.jos toinen pihtaa niin varmasti aiheuttaa ongelmia monessakin muodossa kun se kitka siirtyy jokaiseen asiaan ennen pitkää.mutta kun saanti on säännöllistä niin kaikki toimii paljon paremmin ja yhteiselo on hyvin mukavaa.sillon kumpikin osapuoli on valmis tekemään toisenkin eteen kaikkensa eikä tuu läheskään niin paljoo riitoja.

Vierailija
37/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä ei ole rakkauttakaan, naisen ja miehen välistä.

Seksi on edellytys suhteelle, mutta ei sen nyt aivan välttämättä p*llu-seksiä tarvitse olla joka viikko. Pyllykin toimii, ja monet erikoisuudet.

Jos sitä harrastaa vain kerran viikossa, niin siihen pitää sitten panostaa aika lailla. 

Vierailija
38/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan täysin miehestä ja miehen iästäkin.

Kysymyksen voi myös kääntää toisni päin: kuinka tärkeää on naiselle saada k*llia säännöllisesti, esim. kerran viikossa. Siihen osaan vastata, että osalle meistä erittäin tärkeää. Kerran viikossa ei riitä lähellekään.

Samaa mieltä muutaman vastaajan kanssa, säälip*llu tai miksei säälik*lli ei lohduta. Eiköhän jokainen halua kokea, että toinen himoitsee minua? Kuulostaa surulliselta, jos toinen vain täyttää velvollisuutensa.

Samaa mieltä muutaman kommentoijan kanssa myös hellyydestä, läheisyydestä ja hellimisestä. Se on äärettömän tärkeää!

Vierailija
39/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Ei kerta viikossa riitä mitenkään! Eikä pelkkä saada pillua tee tyytyväiseksi. Naisen pitää itse haluta seksiä, mulle seksi on tyydyttävää vasta kun molemmat haluaa antaa ja osaa ottaa vastaan ilolla toisen tarjoamia nautintoja.

En yhtään ihmettele miksi avioerotilastot on niin surullisia, kun iso osa naisia kuvittelee miestensä olevan tyytyväisiä säälipillun antamiseen lauantaina saunan jälkeen parin viinilasin jälkeen. Osuinko oikeaan nainen, naurattaako? Ei kannattaisi, kohdallasi on todennäköisesti lähtölaskenta jo alkanut, joten tarkastapa asenteesi!

No kannattaisko miettiä miksi asia on mennyt tuollaiseksi? Yksikään nainen ei kieltäydy hyvästä nautinnollisesta seksistä jossa mies on sängyssä naisen kanssa eikä vain runkkaa itseään naiseen.

Ja naiset ottavat 80% avioeroista eli eiköhän se sinunkin lähtölaskentasi ole jo käynnisså.

Vierailija
40/66 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tärkeää. Ero tulisi pian jos en vähintään kerran viikossa saisi. Onneksi vaimo ymmärtää asian ja olen saanut riittävän usein jo 25 vuoden ajan. 2-3 kertaa viikossa on normitahti nykyisin. Joskus alkuaikoina se oli 2-3 kertaa päivässä.