Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko keltään lähtenyt kumppani kävelemään yhtäkkiä

Vierailija
18.05.2019 |

Niin että ollut esim. vaan lappu pöydällä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei ollut lappua pöydällä vaan avaimet jätti. 25 vuoden jälkeen ihan yhtäkkiä.

Vierailija
2/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo T. A. Mikkosen ensimmäiseltä vaimolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei lappua ei mitään. Avaimet lähetti postissa 😁 vuosi lähdön jälkeen soitti ja kysyi palattaisko yhteen.. Ei palattu.

Vierailija
4/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moneltakin. Muun muassa mieheni äidiltä. Ei jättänyt edes lappua. Soitti parin kuukauden jälkeen että katosi omasta tahdostaan, lopettakaa etsinnät. Sen jälkeen ei ole anoppi kuullut miehestään mitään. 

Vierailija
5/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö tätä myös naiset, vai onko ne yleensä miehiä?

Vierailija
6/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuollaisen aiheuttaa? Voiko kelle vaan, tulla yks kaks vaan totaalinen oikosulku/kyllästyminen/sekoaminen. Joltain lähtee ystävä lätkimään yks kaks. Sama juttu kai.

Vierailija
7/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tätä myös naiset, vai onko ne yleensä miehiä?

Multa lähti ystävätär. Totaalinen osaamattomuus kohdata tunteitaan, ehkä? Kykenemättömyys puhumaan, kohtaamaan toisen vaikeassa tilanteessa?

Vierailija
8/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä on se kun ei saa mitään selitystä edes koskaan. Meilläkin yhteiset lapset ja rakastin hätä aidosti. Lähtöpäivänään oli ihan normaali vielä. t. 25 v yhdessä

Vierailija
9/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita stooreja. Otan osaa. :(

Vierailija
10/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa olisi ollut jos hän olisi kuollut minua rakastaen.  Olisi joku järkevä closure ajan kanssa. Nyt todella vaikea päästä elämässä eteenpäin kun mieli on vuodesta toiseen täynnä kysymyksiä vaan.

Vierailija
11/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuollaisen aiheuttaa? Voiko kelle vaan, tulla yks kaks vaan totaalinen oikosulku/kyllästyminen/sekoaminen. Joltain lähtee ystävä lätkimään yks kaks. Sama juttu kai.

Ei sitä voi tietää, kun nämä katoamistempun tehneet eivät ole tulleet perustelemaan tekoaan. Sen, mitä olen näitä tapauksia kuullut, niin periaatteessa voi tapahtua ihan kenelle vain. Mutta ei sellaista toki kannata alkaa pelkäämään. 

Vierailija
12/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v jälkeen, en kiellä etteikö elämässämme olisi ollut vaikeuksia, mutta suurin osa vaikeuksista johtui muusta kuin liitosta.

Ja puhuttiinhan me, minä lähden nyt sanoi mies.

Vierailija
13/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa lähti ja jätti mummon yksin kuuden alle 12v lapsen kanssa. Hyvin uskonnollinen mummo kävi jopa ennustajalla selvittääkseen miksi pappa lähti. Ei saanut koskaan vastausta.  

Vierailija
14/17 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tuo, että lapsetkin jätetään.

Vierailija
15/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osasi kyllä ryömiä, mutta ei koskaan kontannut. Yhtäkkiä vaan nousi tuolia vasten seisomaan ja aloitti kävelemisen! Oli aikamoinen yllätys, en ollut odottanut tuota vielä pitkään aikaan! Alkuun oli vähän huteraa meno, mutta nyt ei tarvii enää kypärääkään ja juoksee ja hyppii yhdelläkin jalalla jo.

Vierailija
16/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo T. A. Mikkosen ensimmäiseltä vaimolta.

Tämä koitui jätetyn vaimon onneksi. Kaikin tavoin.

Vierailija
17/17 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osasi kyllä ryömiä, mutta ei koskaan kontannut. Yhtäkkiä vaan nousi tuolia vasten seisomaan ja aloitti kävelemisen! Oli aikamoinen yllätys, en ollut odottanut tuota vielä pitkään aikaan! Alkuun oli vähän huteraa meno, mutta nyt ei tarvii enää kypärääkään ja juoksee ja hyppii yhdelläkin jalalla jo.

Ja siis ei jättäny mitään lappua, kun minä olin näkemässä ton. (Eikä mies osaa vielä kirjottaa.)