Mitä ajattelette henkilöstä joka ajaa halvalla autolla?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että olisin ”turhan tiedon mestari” jos tuntisin autojen hintatasoja. Eikös se ole käytettyjen autojen myyjän tehtävä hinnoitella ne?!?
Varsinainen autojobbarin unelma-asiakas :D
Autohullujen öo ei yli satasen mene, vaikka auton nopeus meneekin :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Autohullujen öo ei yli satasen mene, vaikka auton nopeus meneekin :DDDDDDD
Öo :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että olisin ”turhan tiedon mestari” jos tuntisin autojen hintatasoja. Eikös se ole käytettyjen autojen myyjän tehtävä hinnoitella ne?!?
Mitä se minulle myisi? T. HD-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee oikein oksennusta suuhun kun ajattelee halvoilla autoilla ajavia luusereita.
Kommenttisi kyllä kertoo enemmän sinusta kuin yhdestäkään halvalla autolla ajavasta, ytään mitään.
Vastasit sitten trollille
Ajattelisin ensimäisenä köyhät kyykkyyn.
Yks kundi lähesty mua instassa. Kehua retosteli kuinka on sitä ja tätä.
Kysyin et mikä auto hänellä on?
Sanoi et Tesla (ylpeyttä äänessään).
Oli mun mielestä jotenkin nolo, oli olevinaan rikas ja menestyvä ja sit ajaa tommosella.. vähäks petyin.
En mitään, mutta sinä olet ihan pönttö.
Itellä on varaa ostaa uus auto mut ajan silti 1000e autolla. Tietenkin huollan sitä jne mut en nää järkeä ostaa kallista autoo. Huono sijotus.
Miten erottaa halvan ja kalliin auton? Siis silloin kun ei näe hintalappua, jota harvempi pitää autossa esillä.
Kuntosalille autolla ajavat ovat kyllä kummajaisten kummajainen. Salille voi ajaa pyörällä (lämmittelyosio) ja heti pääsee tositoimiin salilla. Jos kuntoiluakin varten pitää saastuttaa maapalloa, onhan se aika erikoista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa halvalla? Jos on edullinen, uusi, vähäpäästöinen niin ihan ok. Jos vanha, halpa, isopäästöinen niin sitten pidän vähän typeränä. Ainut syy ajaa halvalla autolla on että ei ole vielä päässyt siihen uuteen tai uudehkoon vähän kalliimpaan kiinni mutta tarvitsee autoa esim. töiden tai harrastusten vuoksi.
höpsis, itse ajelen 3000 euron 14 vuotta vanhalla autolla, vaikka likvidiä on tilillä ja rahoitus-instrumenteissa +100 000, velaton ok-talo ja nettopalkka 4000-5000 euroa kuussa.
Tavallaan jopa nautin joskus halveksuvista katseista.
Maksoit 3 tonnia noin vanhasta autosta? 😂😂
en tee mitään päätelmiä auton perusteella kenestäkään.
Pidän fiksuina ja maanläheisinä ihmisinä. Voi olla että rahaa ei ole liikaa tai voi olla että ei kiinnosta.
Ökyautoilla ajavia pidän vain turhamaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintatasoista tietämättömille teräväpiirtomiehille myy tietenkin romuauton ylihinnalla.
Ihan rehellisesti, mietin aina vain turvallisuutta. Että voi kamala jos joutuu tuon kipon kanssa kolariin jonkun uudenkarhean katumaasturin kanssa.
Itselläkään ei ole kallista autoa ja 10 vuotta vanha. Mutta puhun nyt tosi vanhoista ja halvoista rutkuista.. aina välillä niitä vielä näkee.
Joku hyvinpidetty keräilykalleus asia erikseen, nehän on yleensä harrastusautoja.
Olen ajanut halvoilla ja kalliilla autoilla. Halpa on järkevämpi auto. Kallis auto on järjetön ostos mutta alitajuisesti se nostaa itsetuntoa, vaikkei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintatasoista tietämättömille teräväpiirtomiehille myy tietenkin romuauton ylihinnalla.
Fiksut, esimerkiksi yliopiston tutkijat ajavat halvoilla autoilla, mutta sijoittavat pörssiosakkeisiin ym., joihin kalliimpia autoja ajavat juntit eivät osaa sijoittaa.
Ehdottomasti plussaa. Tunnen eräänkin, jolla on vain velaksi ostettu uusi komea auto, mutta mieskin on silkkoa sisältä. Säälittävä luuseri.