SUOSIKKIVIISUJANNE (tai inhokkejanne) vuosikymmenten varrelta
Tähän ketjuun. Mistä maista tahansa, ei siis tarvitse olla vain suomalaisia viisuja.
LINKKI MUKAAN (tube).
Iloa iltaan! ♪
Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai (Ukraine) 2007 ♥
Kommentit (66)
Tämä helppo. Kuuntelen vielä nykyäänkin.
Vuoden 2009 Bosnia & Herzegovinan biisi. Bändi oli Regina ja kappale Bistra Voda.
Järkyttävän hyvä biisi!
Suosikki
Dima Bilan - Never Let You Go (Russia) 2006
:D
Vierailija kirjoitti:
Suosikki
Dima Bilan - Never Let You Go (Russia) 2006
:D
Vierailija kirjoitti:
France Gall 1965Ranska Lordin voittovuonna
Toi Ranska 2006 (vai 2007?) on myös mun suosikki, iloinen, tarttuva ja pärjäsi kohtuuttoman huonosti. Toinen aliarvostettu (ei päässyt edes finaaliin) on Islanti 2007.
Ihan mitä viisubiisejä vaan, ei tarvitse olla suosikkeja tai inhokkejakaan, jotain mitä muistatte vuosien varrelta tai löydätte tubesta.. :)
ap
Sveitsi 2014. Ihana söpö mies ja kiva biisi! Ihan yks lemppareista!
P. Rapsat ja kappale Judy et cie on harvoja oikeasti hyviä euroviisuja.
Mun ylivoimainen inhokki on isäntämaa Suomi 2007, Hanna Pakarinen ja Leave me alone. Melodia oli täysin mitäänsanomaton matin, 13v musaluokkalainenkin olisi pystynyt säveltämään vähintäänkin samanlaisen tekeleen johonkin koulun kevätmusikaaliin. Pahinta oli kuitenkin lapsellisen tökerö sanoitus, "leave me alone, I wanna go home don't want to see you so leave me alone... Leave me alone, cause I feel like dyiiiiiiiing". Mä kirjoitin tuollaista ylidramaattista shaibaa huonolla englannilla päiväkirjaani ollessani 12-vuotias. Tämän vuoden Suomen "lukuvei" lähenteli sanoituksen tökeryydessä samaa tasoa.
France Gall vuonna 1965
ja Mör ve ötesi vuonna 2008Vierailija kirjoitti:
Viron biisi vuodelta 2015 eli Goodbye to yesterday on jäänyt mieleeni.
Tämä jäänyt itsellenikin parhaiten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Gigliola Cinquetti - Sì (Italia 1974)
😍
Inhokki, Suomen Niin kaunis on taivas. Lapsena rakastin Saksan viisua Ein Bisschen frieden ja Carolan Främlingiä joten sanotaan ne.
Ruotsin If I were sorry on söpö
Sverka sverdutska vuonna Ranskan biisi mun mieleen
Tämän vuoden Nansnaa myös jotenkin kiva
Selvästi yksinkertainen maku minulla 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Mun ylivoimainen inhokki on isäntämaa Suomi 2007, Hanna Pakarinen ja Leave me alone. Melodia oli täysin mitäänsanomaton matin, 13v musaluokkalainenkin olisi pystynyt säveltämään vähintäänkin samanlaisen tekeleen johonkin koulun kevätmusikaaliin. Pahinta oli kuitenkin lapsellisen tökerö sanoitus, "leave me alone, I wanna go home don't want to see you so leave me alone... Leave me alone, cause I feel like dyiiiiiiiing". Mä kirjoitin tuollaista ylidramaattista shaibaa huonolla englannilla päiväkirjaani ollessani 12-vuotias. Tämän vuoden Suomen "lukuvei" lähenteli sanoituksen tökeryydessä samaa tasoa.
Joo toi ihan hirveä!
Mun yksi guilty pleasure on Valkovenäjä vuodelta 2007.
Vierailija kirjoitti:
Ja se musta tyllihamepitsiviritelmä mikälie Hannan päällä. Tämä lukeutuu omiinkin inhokkeihini, en ole sitä sen päivän jälkeen mistään halunnut nähdä.
Onneksi Lordi sentään avasi Suomen viisut upeasti.
Ite tykkäsin tosi paljon siitä Pertti Kurikan Nimipäivien aina mun pitää viisusta.