Mies syö karjalanpiirakoita, mitäs mä sitten syön?t.ammattivalittaja
En minä voi syödä niitä. Niissä on sitä gluteiinia. Mies ei huomioinut taaskaan yhtään.
Kommentit (24)
Voi ei!
Arvatenkin sua on myös itkettänyt koko päivän.
Leivo gluteenittomia sämpylöitä itsellesi. Vai sarastatko ylipäänsä keliakiaa vai pyritkö noudattamaan yhtä muotidieettiä. Jos sinulla on keliakia, niin sinulla on kotona aina gluteenittomia leipiä tai sämpylöitä. Sinä olet itse vastuussa, että noudatat ruokavaliotasi. Ei se ole sen sällin asia.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei!
Arvatenkin sua on myös itkettänyt koko päivän.
Ei koko päivää. Aamupäivällä oli hirveä olo. Iltapäivällä helpotti. Nyt ärsyttää, koska mies on itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Leivo gluteenittomia sämpylöitä itsellesi. Vai sarastatko ylipäänsä keliakiaa vai pyritkö noudattamaan yhtä muotidieettiä. Jos sinulla on keliakia, niin sinulla on kotona aina gluteenittomia leipiä tai sämpylöitä. Sinä olet itse vastuussa, että noudatat ruokavaliotasi. Ei se ole sen sällin asia.
Ei ole aineksia leipomiseen.
Kyllä aikuinen ihminen voi itse huolehtia syömisistään! Tuskin kovin nälkäinen oot kun täällä jaksat ruikuttaa taas!
Ja teilläkö ei kaapissa ole mitään muuta syötävää kuin ne karjalanpiirakat? Etkä osaa mennä kauppaan, jos ei ole?
Jos nykyajan Suomessa kuolee nälkään, se on omaa tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuinen ihminen voi itse huolehtia syömisistään! Tuskin kovin nälkäinen oot kun täällä jaksat ruikuttaa taas!
No en nyt ihan kuollut ole
Vierailija kirjoitti:
Ja teilläkö ei kaapissa ole mitään muuta syötävää kuin ne karjalanpiirakat? Etkä osaa mennä kauppaan, jos ei ole?
En minä nyt lähde kauppaan lauantai-iltana. Olen käynyt jo suihkussa.
Sit sinun onkin hyvä mennä kauppaan suihkunraikkaana,et haise.
Syöpä sitten vaikka kynsiäsi niin on jotain pureskeltavaa,
Ammattivalittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt ihan kuollut ole[/
Voi sua 😂
Eikös sulla ollut mitat n. 180/100. Jos ei ole paino muuttunut sitten viime kuuleman niin ei tarvitse syödä mitään.
Miehesi ajattelee vain sinun parastasi. Sinun painoisesi ei ole terveellistä syödä enää klo 18 jälkeen.
Tarkistappa flikka nyt se jääkaappi, pakastin ja muut keittiön kaapit niin eiköhän sieltä nyt jotain iltapala aineksia löydy? Vai onko oikeesti kaikki loppu? Tilaa vaikka kebua ranuilla kotiin kun pizzaa et ilmeisesti vammasi vuoksi voi syödä?
Syö sen vanukkaat.