Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nalkuttava mies

Vierailija
18.05.2019 |

Voi hitto että lähtee järki. Nyt ymmärrän niitä miehiä, jotka karkaavat miesluoliin ja autotalleihin piiloon nalkuttavilta naisiltaan. Miehestäni on nimittäin tullut nalkuttaja. En tiedä, onko tämä joku varhainen keski-iän kriisi vai mitä on ilmassa mutta kivaa ei ole. Tässä ollaan kuitenkin oltu jo pitkästi yli 10 vuotta yhdessä.
Tämän päivän saldo;
"Kuka on taas avannut kaksi juustoa, kato nyt, enkö minä oo sanonut..."
"Mitä varten täällä keittiössä on kaks astiapyyhettä, eikö yks riitä"
"Kaikki täällä pitää ite tehdä" (tämä kun 'joutui' tyhjentämään astianpesukoneen, jonka minä olin sanonut tyhjentäväni kunhan käytän ensin koiran)
"Kato, jääkaapin päällä on pölyä!"
"Lasten koulutavarat on tuolla taas levällään!" (Lasten omilla kirjoituspöydillä...)
"Sä oot pakastanut tän ruoan ihan väärässä rasiassa"
Hajoo pää. Ollaan molemmat työssäkäyviä ja meillä on kaksi harvinaisen rauhallista esiteinipoikaa. Koti on perussiisti ja tähän asti molemmille sopivan ja riittävän puhdas.
Mistä johtuu tämä jatkuva naputus siis yhtäkkiä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, munkin mies nalkuttaa.

Liian pitkä liitto 25 vuotta. Hankitaan uudet ukot.

Kyllä mä alan kallistua yksinolon puoleen :D

-ap-

Vierailija
22/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se koti ole perussiisti, jos jääkaapin päältä löytyy pölyä, niin että mieskin huomaa. Kuinka usein siivoatte. Ei meiltä löydy pölyä jääkaapin päältä Ja jos olisi niin pyyhkäisisin sen.

"Niin että mieskin huomaa" XD

Miksi mies ei voisi pyyhkiä sitä, hän on pidempikin ja ylttää paremmin?

Jos minua jokin kotona häiritsee, hoidan sen itse kuntoon, ihan ilman valitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa keskenänne ukkoja.

Vierailija
24/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palstalaisten vika ole, jos avaat kaksi juustopakettia ja käytät kahta pyyhettä. Tuhlaamista se on.

Vierailija
25/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se palstalaisten vika ole, jos avaat kaksi juustopakettia ja käytät kahta pyyhettä. Tuhlaamista se on.

Millä tavalla se on tuhlaamista?

Vierailija
26/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se koti ole perussiisti, jos jääkaapin päältä löytyy pölyä, niin että mieskin huomaa. Kuinka usein siivoatte. Ei meiltä löydy pölyä jääkaapin päältä Ja jos olisi niin pyyhkäisisin sen.

Jos minua jokin kotona häiritsee, hoidan sen itse kuntoon, ihan ilman valitusta.

No miehet harvemmin tuollaista huomaa, jossei olisi kunnon pölykerrosta. Vaikuttaa, että mies joutuu siivoamaan lasten ja sinun sotkuja ja on kyllästynyt. Jotain on pielessä.

Vierailija
27/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat, että sanomme, että vika on miehen?

Vierailija
28/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehet harvemmin tuollaista huomaa, jossei olisi kunnon pölykerrosta. Vaikuttaa, että mies joutuu siivoamaan lasten ja sinun sotkuja ja on kyllästynyt. Jotain on pielessä.

No ei joudu. Viimeiset kymmenen vuotta tämä on ollut ihan ok, tämä nalkutus on nyt uutta. Mies laittaa ruoan ehkä useammin kuin minä ja on siksi "vastuussa" keittiön siisteydestä. Sen sijaan minä imuroin pari kertaa viikossa, pesen lattiat ja vaihdan petivaatteet kerran viikossa. Pyykit ovat myös minun alaani. Pölyä pyyhin ohimennessäni, se jääkaappi nyt oli jäänyt pyyhkimättä kun en sinne näe.

Lasten koulukirjat lasten omilla pöydillä tuskin ovat "sotkua".

-ap-

Vierailija
29/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, miksi kaksi astipyyhettä pitää olla? Kuulostaa ihmeelliseltä. Meillä on yksi pyyhe roikkumassa.

Vierailija
30/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nun haluan kysyä, että mistä tällainen yhtäkkinen nalkutus voi johtua? Miksi mies yhtäkkiä alkaa nalkuttajaksi?

Tähän asti ei koskaan ole ollut tuollainen.

Jutellessa hän sanoo kaiken olevan hyvin ja hän on onnellinen, lapset ja perhe ovat hänen suuri ylpeytensä...

Tätä on vähän hankala uskoa, kun käytös sanoo jotain muuta.

Vierailija
31/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko vaikka pohtia mistä äkillinen muutos käytöksessä voisi johtua.

Vierailija
32/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei joudu. Viimeiset kymmenen vuotta tämä on ollut ihan ok, tämä nalkutus on nyt uutta. Mies laittaa ruoan ehkä useammin kuin minä ja on siksi "vastuussa" keittiön siisteydestä. Sen sijaan minä imuroin pari kertaa viikossa, pesen lattiat ja vaihdan petivaatteet kerran viikossa. Pyykit ovat myös minun alaani. Pölyä pyyhin ohimennessäni, se jääkaappi nyt oli jäänyt pyyhkimättä kun en sinne näe.

-ap-

Eli vastaus löytyi kirjoituksestasi. Mies on kyllästynyt keittiöhommiin. Miksi petivaatteet vaihdetaan kerran viikossa?

Vierailija
33/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap, miksi kaksi astipyyhettä pitää olla? Kuulostaa ihmeelliseltä. Meillä on yksi pyyhe roikkumassa.

Ihan tosi hei... No teillä on yksi. Tuohon on nyt epähuomiossa tullut ripustettua kaksi. En minä niitä silti pois heitä, molempia on nyt vähän käytetty ja menevät ajallaan ja vuorollaan pyykkiin.

-ap-

Vierailija
34/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana availla paketteja vaikka kaksi tai kolme. Jos joku tulee nalkuttamaan tai valittamaan asiasta niin otan askeleen eteen ja tönäisen rinnuksista ja nostan leuan pystyyn ylväästi. Sitten kohotan kädet tappeluasentoon ja totean että: "sitähän minäkin, tulen jatkossakin avaamaan paketteja, vaikka se sinua harmittaisi. Opettele sietämään pettymyksiä".

Tällä tavoin olen mennyt opiskeluajoilta asti. Yhden kjerran on pjitänhyt vetää päälle käyvä maihin ja rauhoittaa hänet lukkolla.

Vierailija
35/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Eli vastaus löytyi kirjoituksestasi. Mies on kyllästynyt keittiöhommiin. Miksi petivaatteet vaihdetaan kerran viikossa?

Sittenhän mies voisi sanoa sen ääneen.

Minä vaihdan petivaatteet kerran viikossa, koska tykkään raikkaista petivaatteista. Miehen ei tarvitse tätä varten sormeaan heilauttaa, minä hoidan.

-ap-

Vierailija
36/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronipuutos , voi aiheuttaa ärhentelyä.

Vierailija
37/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana availla paketteja vaikka kaksi tai kolme. Jos joku tulee nalkuttamaan tai valittamaan asiasta niin otan askeleen eteen ja tönäisen rinnuksista ja nostan leuan pystyyn ylväästi. Sitten kohotan kädet tappeluasentoon ja totean että: "sitähän minäkin, tulen jatkossakin avaamaan paketteja, vaikka se sinua harmittaisi. Opettele sietämään pettymyksiä".

Tällä tavoin olen mennyt opiskeluajoilta asti. Yhden kjerran on pjitänhyt vetää päälle käyvä maihin ja rauhoittaa hänet lukkolla.

:D

No tätähän on kokeiltava :D

-ap-

Vierailija
38/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronipuutos , voi aiheuttaa ärhentelyä.

Olisiko...

Seksi kuitenkin kelpaa usein ja on hyvää. Itsekin olen melko... no, halukas, eli sillä saralla homma toimii. Tosin huomaan, että haluni hieman laskevat kun tuntuu etten sängyn ulkopuolella tee montaakaan asiaa oikein.

-ap-

Vierailija
39/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri juustot ymmärrän ja kirjat pöydillä mutta miks on kaksi pyyhettä jos on puhdas se yksikin?  Tuo mättää pahasti jollei ole väliaikainen vahingossa syntynyt tilanne.  Vakava paikka.  Ekotuhlausta. Keskustelkaa teon perusteista ja nalkutuksen perusteista.

Vierailija
40/49 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri juustot ymmärrän ja kirjat pöydillä mutta miks on kaksi pyyhettä jos on puhdas se yksikin?  Tuo mättää pahasti jollei ole väliaikainen vahingossa syntynyt tilanne.  Vakava paikka.  Ekotuhlausta. Keskustelkaa teon perusteista ja nalkutuksen perusteista.

Vakava paikka, mättää pahasti?! XD