Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet ebay:n kautta useamman satasen maksavia tavaroita?

Vierailija
18.05.2019 |

Onko toiminut ongelmitta?
Tavara tulisi Briteistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää. Halvat tuotteet on aina tullut hyvin tai jos ei ole tullut niin olen saanut rahat takaisin. Kalliista tuotteista mulla ei ole kokemusta. Mutta kyllä mä Briteistä uskaltaisin tilata, kunhan myyjällä on tosi hyvä palauteprosentti (tai mikä se nyt onkaan). Mutta Euroopan ulkopuolelta en ehkä uskaltaisi tilata koska pelkäisin että pitäisi sitten vielä lisäksi maksaa tullimaksut tai ties mitkä. Ja siis jos jotain kallista aiot Briteistä tilata niin se kannattaa tilata äkkiä ennen Brexitiä.

Vierailija
2/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kalliimpi ostos taisi olla n. 150 euron tietsikkaosa jonka tilasin Kiinasta. Unohdin, että se varmaan jää tulliin kun on niin kallis ja tulee EU:n ulkopuolelta, mutta yllättäen tuli postilaatikkoon asti, kun oli kuitenkin melko pieni. Toimi Ihan OK sen ajan kun käytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olen ebaysta tilannut on tullut ennemmin tai myöhemmin.

Kallein ostos taisi olla vähän yli satasen maksava osa autoon.

Takuuasiat on pieni kysymysmerkki.

Vierailija
4/4 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi tietää. Halvat tuotteet on aina tullut hyvin tai jos ei ole tullut niin olen saanut rahat takaisin. Kalliista tuotteista mulla ei ole kokemusta. Mutta kyllä mä Briteistä uskaltaisin tilata, kunhan myyjällä on tosi hyvä palauteprosentti (tai mikä se nyt onkaan). Mutta Euroopan ulkopuolelta en ehkä uskaltaisi tilata koska pelkäisin että pitäisi sitten vielä lisäksi maksaa tullimaksut tai ties mitkä. Ja siis jos jotain kallista aiot Briteistä tilata niin se kannattaa tilata äkkiä ennen Brexitiä.

Tällä myyjällä on palautteita niukanlaisesti. 28 positiivista ja 1 negatiivinen. 

Se vähän häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi