Miten/mistä nainen voi löytää naisseuraa seurusteluun?
Siis tunnen ihan vastustamatonta vetoa naisia kohtaan, mutta mulla ei ole koskaan ollut lesbosuhteita, eikä _kukaan_ nainen ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, vaikka joskus nuorempana kävin lepakkobileissäkin kerran tai kaksi ja olen kuitenkin asunut pk-seudulla. En halua mihinkään palstoille tai baareihin/bileisiin ja olen hiljainen/ujo. Mitä kautta voisin löytää lepakkoseuraa?
Kommentit (22)
Vaikea sanoa, mutta sama ongelma, että naisseuraa etsisin, mutta en baareista. Minulla on ongelmana myös se että ihastun niin harvoin, että senkin puoleen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi mua kiinnostaisi feminiinisen näköiset ja asenteiltaan melko konservatiiviset naiset. Siis ei mitään lyhyitä hiuksia, miesmäisiä vaatteita, tatuointeja, lävistyksiä tai sateenkaariaatetta ainakaan kovin äänekkäästi ilmaistuna.
Asenteeltaan konservatiiviset? Eli ei hyväksyisi sitten oikein mitään erilaisuutta, mutta oma erilaisuus kuitenkin pitäisi hyväksyä.
Kysy SETA:sta.
Soita vaikka Tavja Haloselle ja kysy lisätietoja.
Vierailija kirjoitti:
Avohoitoloista/mielisairaaloista...
Ai sieltäkö kirjoittelet parhaillaan kun tiedät asiakaskunnan noin tarkkaan?
Vaihtoehdot ovat vähissä jos nettipalstat ja baarit ovat poissuljettuja, mutta sinuna kokeilisin silti nettiä, luulisi löytyvän paljonkin nainen etsii naista-foorumeita. Onnea etsintään, toivottavasti löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat vähissä jos nettipalstat ja baarit ovat poissuljettuja, mutta sinuna kokeilisin silti nettiä, luulisi löytyvän paljonkin nainen etsii naista-foorumeita. Onnea etsintään, toivottavasti löytyy :)
Texti-TV, sivu 886 taisi olla.
Kämppis pyörii taide ja näyttelijäporukoissa. Näyttää löytyvän feminiinisiä lepakoita ainakin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi mua kiinnostaisi feminiinisen näköiset ja asenteiltaan melko konservatiiviset naiset. Siis ei mitään lyhyitä hiuksia, miesmäisiä vaatteita, tatuointeja, lävistyksiä tai sateenkaariaatetta ainakaan kovin äänekkäästi ilmaistuna.
Asenteeltaan konservatiiviset? Eli ei hyväksyisi sitten oikein mitään erilaisuutta, mutta oma erilaisuus kuitenkin pitäisi hyväksyä.
No siis pitkin hampain voisi hyväksyä ehkä juuri ja juuri sen omankin erilaisuuden. Itse en edes hyväksy omaa suuntautumistani, joten suhdekaan ei voisi olla julkinen/virallinen sellaisenaan. Siinä on osa ongelmaani myös. Olisi kiintoisaa löytää joku toinen, joka kamppailee saman asian kanssa ja koettaa selvitä tästä tuskasta yhdessä.😢
Vierailija kirjoitti:
Kämppis pyörii taide ja näyttelijäporukoissa. Näyttää löytyvän feminiinisiä lepakoita ainakin hänelle.
Miten sellaisiin porukoihin pääsee ulkopuolisena? 😮
Vierailija kirjoitti:
Miehiin pettyneitä 40+ äitejä kannattaa katsella... ;) monet on koulutettuja ja kovapalkkaisiakin.
Painiskelen ihan saman ongelman kanssa kuin ap, kiva tietää että meitä on enemmänkin!
Minusta tuntuu samalta, että ei löydy mistään. Haluaisin myös naisellisen näköisen naisen, ja näitä on vaikea tunnistaa lesboiksi sitten.
Täällä myös yksi vähän samoissa mietteissä...
Mä olisin aloittajalle just sopiva, harmi että olen ihan eri puolelta maata. Vähän konservatiivinen ja tyylin puolesta aika naisellinen kaappi-bi. Sellainen ystävyyssuhde seksillä jonkun kivan naisen kanssa kiinnostaisi, suhde joka ei kuitenkaan olisi seurustelusuhdekaan vaan vapaampi. Mulla on tällä hetkellä tinder käytössä naisseuran etsimiseen.
I volunteer. I volunteer as a tribute!