Kuinka paljon aikaa menee miehen kouluttamiseen?
Varmaan kesällä olis syytä ottaa, kun on itselläkin aikaa enemmän paneutua hommaan.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vertaat miehiä eläimiin? Palstalla ei ole miesvihaa.
Toisekseen, olet narsistialistajapsykopaatti, joka ei ansaitse yhtäkään miestä elämäänsä.
Miesvihasta en tiedä, mutta huumorintajun puutetta palstalla kyllä esiintyy.
Taitava kouluttaa niin, ettei mies edes huomaa tulleensa koulutetuksi.
Oikeaa miestä ei voi eikä tarvitse kouluttaa, nahjuksen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Taitava kouluttaa niin, ettei mies edes huomaa tulleensa koulutetuksi.
Viisas valitsee miehen joka ei edes tarvitse koulutusta.
Mä otin semmoisen valmiiksikoulutetun. Oli alkuun hyvä, saanut oikein perinteisellä justiinametodilla hoidetun opetuksen.
Ajattelin, ettei tarvii tehdä mitään, vaan voi antaa liekaa.
No, viisi vuotta meni ja siitä kurista ei ole juuri mitään jäljellä. Sohva kutsuu ja auta armias jos olen hankkinut palkkio-olutta jääkaappiin, niin imurointi on enää pikainen imurin ulkoilutus.
Sentään osaa vielä viedä pyykit koriin.
Vierailija kirjoitti:
Mä otin semmoisen valmiiksikoulutetun. Oli alkuun hyvä, saanut oikein perinteisellä justiinametodilla hoidetun opetuksen.
No, viisi vuotta meni ja siitä kurista ei ole juuri mitään jäljellä. Sohva kutsuu ja auta armias jos olen hankkinut palkkio-olutta jääkaappiin, niin imurointi on enää pikainen imurin ulkoilutus.
Tästä juuri nähdään, ettei valmista taida tulla koskaan. Ylläpitävää koulutusta joutuu kuitenkin aina jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun moka. Jos on koulutettu Justiina-metodilla, sitä pitää tietenkin ylläpitää koko miehen loppuikä eikä päästää miestä löysäilemään. Nyt sun täytyy aloittaa koko homma alusta :(
Entäs petihommat?
Kannattaako koulutus tällä alueella?
Pystyykö vaikuttamaan juurikaan?
Vierailija kirjoitti:
Palkkio-oluet näkösälle vasta kun imurointi on suoritettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkio-oluet näkösälle vasta kun imurointi on suoritettu.
Tää on ihan perusjuttuja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs petihommat?
Oma kokemukseni pohjalta sanon, että koulutuksella pystyy vaikuttamaan vain tiettyyn rajaan asti. Suosittelen, että kannattaa alun perinkin hankkia yksilö joka osoittaa luontaista lahjakkuutta ja motivaatiota tällä saralla kehittymiseen. Tällöin koulutus on miellyttävää sekä itselle että miehelle, ja turhautumisen hetkiä tulee vastaan vähemmän.
Luonteenpiirteissä miellyttämishalu ja innokkuus kertovat usein, että kyseessä voisi olla petihommiin sopiva ja niissä menestyvä yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Entäs petihommat?
Jos miehenä saan vastata saattaahan se kannattaa koska miehenä minulla on haatetta lukea kenenkään naisen ajatuksia. Ja toiseksi siksi, että saan ja koen itse suurta nautintoa ja iloa siitä, jos voin tyydyttää ja antaa toiselle iloa ja nautintoa.
Olisi vahinko, jos vain olettaisit, että minun tai kenen hyvänsä miehen pitäisi tietää jostain mistä juuri sinä pidät ja nautit seksissä. Varmasti itse olen vielä melko kokematon, mutta kahta samanlaita en ole vielä eläessäni kokenut. Joten olen itse yrittänyt suhtautua jokaiseen kertaan avoimesti ja ennakkoluulottomasti.
En ajattelemalla, että koska nn. tykkäsi tästä niin varmasti xx tykkää ja nauttii myös. Tai jos olen nän ajatellut, niin olen visusti pitänyt ajatukseni omanani. Enkä lähtenyt vertailemaan tai sanomaan mielikuvaani ääneen.
Tässä mielessä tietysti joku voi kokea, että miehe kouluttaminen on turhaa, kun mies ei voi laajemmin ja avoimesti käyttää osaamistaan muiden kanssa. Mutta oletko halukas maksamaan tämän hinnan ja mahd. kokemaan tämän vuoksi huonoa seksiä? Tai vain odottamaan, että mies kyllä vielä joku päivä löytää keinon tai tavat itse (tai itsestään), joilla saattaisi antaa ja tarjota sinulle nautintoa. Mitä siitä, jos se ottaisi "vähän" aikaa.
Lopuksi jos nyt kuitenkin joku tietää ehdottoman varmaksi tavan tai tavat ja keinot jolla miehenä saattaisin vielä joskus iloa ja nautintoa naiselle kuin naiselle antamaan ja luomaan niin kertokoon kiiruusti sen tänne. - Vaikka en minä paineita asian suhteen ajatellut ottaa vaikka sinkku olen, enkä harrasta ns yhden yön juttuja niin kai sitä saattaisi myös alkaa kokea suorituspaineita...
Voi siskot! Olen niin onnellinen. Meni 40 vuotta, mutta nyt on täydellinen yksilö. Toki satunnaisia koulutuspäiviä ja tapojen päivitystä tarvitaan aina, mutta pääosin hyvin käyttäytyvä ja innokas tapaus. Nyt alkaa kyllä vähän jo unohdella, varsinkin tuo makkaripuolen käytös on vähän ailahtelevaa, johtunee ikääntymisestä ja aistiärsykkeiden liiallisesta saannista. Palkkio-oluesta meillä päästiin jo koulutuksen alkuvuosina.
Vierailija kirjoitti:
Minun kouluttamiseeni menee noin 4-5 vuotta, mutta on kuitenkin asioita, joita en vaan opi. Niitä asioita varten tarvitset toisen miehen, tai useampia. Yhdessä me kuitenkin muodostamme kelvollisen tiimin.
Totta. Siinä se 2-3 menee kuin yksikin. Viihtyvätkin usein paremmin laumassa, ei niille emäntä voi koko ajan olla seuraa pitämässä.
Hyvin koulutettu mies on aina naisen, perheen ja suvun ilo sekä onni. Harmillista että toisinaan tällainen Justiina-koulutuksen saanut, joka vastaa sissi-RUK:a, joutuu tottumattoman kouluttajan käsiin ja siitä on seurauksena katastrofi kaikille osapuolille. Jatkakaa tiukkaa linjaa ja menestykää koulutuksissanne.
Jos kesällä on ottanut miehen niin uskaltaako sen jo syksyllä jättää vähän pidemmäksi aikaa itsekseen?
Katkera kokemus kirjoitti:
Kannattaa olla varuillaan, ettei joku kanssasisar sitten nappaa sitä valmiiksi koulutettua urosta.
TÄMÄ suurella katkeruudella. 10v koulutin, mies eteni elämässään, oli uusi auto ja kunnon vaatteet. Ja kelpasi niin monelle, että lopulta yksi morsio vei hänet kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kouluttamiseeni menee noin 4-5 vuotta, mutta on kuitenkin asioita, joita en vaan opi. Niitä asioita varten tarvitset toisen miehen, tai useampia. Yhdessä me kuitenkin muodostamme kelvollisen tiimin.
Totta. Siinä se 2-3 menee kuin yksikin. Viihtyvätkin usein paremmin laumassa, ei niille emäntä voi koko ajan olla seuraa pitämässä.
Laumassa karkaavat helpommin; kun yksi saa päähänsä hälmöyksiä, lähtevät muut varovaisemmatkin helposti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kesällä on ottanut miehen niin uskaltaako sen jo syksyllä jättää vähän pidemmäksi aikaa itsekseen?
En jättäisi. Se ressukka voi luulla emännäkseen jotain toista hyvän tuoksuista kouluttajaa. Alkaa kiehnätä ja pökkiä sitä. Koko alkukoulutus on mennyt silloin hukkaan. Vuoden ajan kannattaa tarkkailla, jotkut ovat parempimuistisia, eivätkä hairahda noin. Flexit tiukalle alkuvuosina!
Kyllä joku mies saattaa tuosta Justiina-kohtelusta sopivassa tilanteessa tykätäkin. Olematta epätoivoinen.