Miehen kommentti "kyllä muut äiditkin viitsii laittautua ja esimerkiksi *Sara kävi vaunulenkitkin korkkareissa"
Vertasi eksään ja heidän lapseensa joka oli vauvana helppo ja sikeäuninen. Meidän vauvamme ei todellakaan ole. Kun on nukkunut yön aikana sen 2,5 tuntia pätkissä, ei ole ensimmäisenä mielessä leikkaaminen ja korkokengissä sipsuttelu. Luoja että nyt v*tuttaa.
Kommentit (36)
Varmaan tajusit kun otit käytetyn miehen että jotain vikaa hänessä on kun edellinen muija on hänestä eronnut.
Eipä tarvitse ihmetellä miksi *Sara laittoi tuon ukon vaihtoon.
Mä olisin laittanut lopullisesti kävelemään laukkujen ja mun vanhojen korkkareiden kanssa :)
Senkus kävelee sitten kaikkien maassamme olevien äitien edestä.
Todella inhottavaa vallankäyttöä vertailla eksiin. Kyllä ottaisin ukosta vapaata tuollaisen sikailun jälkeen.
Uusintakierroksella oleva käytetty isämies. Juu, ne on niitä joita kannattaa raahata futonille.
Pienen lapsen äidinkin pitäisi muistaa pitävää itsestään huolta jos haluaa että parisudhe pysyy kunnossa. Korkkareissa kävelevät timmit pienten vauvojen äidit, tiukat farkut ja treenattu peba on tosi kiva näky.
Vierailija kirjoitti:
Pienen lapsen äidinkin pitäisi muistaa pitävää itsestään huolta jos haluaa että parisudhe pysyy kunnossa. Korkkareissa kävelevät timmit pienten vauvojen äidit, tiukat farkut ja treenattu peba on tosi kiva näky.
Farkut ja korkkarit on minusta mauton näky etenkin nyt, kun hameenkin kanssa voi käyttää lenkkareita ilman, että sitä kukaan kummastelee.
Vierailija kirjoitti:
Saman voi sanoa miehistä, ilman korkkareita. Mutta eipä noita treenattuja isiä näy edes lasten jääkiekkoharrastuksissa. Mihin ne treenatut häviää?
Vierailija kirjoitti:
Ja pienen lapsen isän kannattaa pitää itsestään ja siitä lapsen äidistä huolta, jotta tälle jää aikaa ja voimia pitää itsestään huolta. Samalla pysyy parisuhdekin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavaverkostosta jäänyt vähän se luulo, että ne laittautuvat ja korkkareissa sipsuttelevat mammat ovat yksinhuoltajia tai vähintäänkin haku päällä uutta miestä ajatellen. Ne, joilla parisuhde kunnossa, voivat rauhassa rötvätä vaunulenkit ja lähikauppareissut puolisonsa pieruverkkareissa hiukset pesemättä. Ei se vauva-aika kestä kuin vuoden, jos suhde ei tuota aikaa selviä ilman naisen valtavaa jokapäiväistä ponnistelua ulkonäkönsä eteen niin ei se kyllä ole suhde jota kannattaakaan jäädä ylläpitämään.
Ai poikkis/tindermies-satujen kirjoittaja vaihtoi poikkiksen /tindermiehen mieheen? Niin väsynyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavaverkostosta jäänyt vähän se luulo, että ne laittautuvat ja korkkareissa sipsuttelevat mammat ovat yksinhuoltajia tai vähintäänkin haku päällä uutta miestä ajatellen. Ne, joilla parisuhde kunnossa, voivat rauhassa rötvätä vaunulenkit ja lähikauppareissut puolisonsa pieruverkkareissa hiukset pesemättä. Ei se vauva-aika kestä kuin vuoden, jos suhde ei tuota aikaa selviä ilman naisen valtavaa jokapäiväistä ponnistelua ulkonäkönsä eteen niin ei se kyllä ole suhde jota kannattaakaan jäädä ylläpitämään.
Ne naiset jotka kuvittelevat parisuhteen olevan kunnossa kulkevat niissä verkkareissa hiukset takussa. Sitten mies löytää uuden kun nainen unohti miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pienen lapsen isän kannattaa pitää itsestään ja siitä lapsen äidistä huolta, jotta tälle jää aikaa ja voimia pitää itsestään huolta. Samalla pysyy parisuhdekin kunnossa.
Tätä ukot ei tajua - ihan ensimmäiseksi heidän pitäisi pienten lasten isinä itse MAHDOLLISTAA se että nainen voisi pitää itsestään huolta, jos sitä kaipaisivat. Toki monet haluaisivat, mutta se ei ole prioriteettilistalla kovin korkealla jos arki on selviytymistä. Ostakaa ulkonäöstään kiinnostuneelle naiselle hemmotteluhoitoja, kampaamolahjakortteja ja antakaa aikaa käydä urheilemassa, tai lopettakaa se vaatimusten esittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ukot ei tajua - ihan ensimmäiseksi heidän pitäisi pienten lasten isinä itse MAHDOLLISTAA se että nainen voisi pitää itsestään huolta, jos sitä kaipaisivat. Toki monet haluaisivat, mutta se ei ole prioriteettilistalla kovin korkealla jos arki on selviytymistä. Ostakaa ulkonäöstään kiinnostuneelle naiselle hemmotteluhoitoja, kampaamolahjakortteja ja antakaa aikaa käydä urheilemassa, tai lopettakaa se vaatimusten esittäminen.
Näinpä. Heti, kun mä olin toipunut synnytyksestä niin, että sain alkaa taas kunnolla urheilla niin me sovittiin viikosta mulle 1 sali päivä, johon mies ei järkännyt itselleen mitään menoja tai ylimääräisiä työvuoroja. Hän oli lapsen kanssa ja minä sain rauhassa mennä salille/lenkille/jumppaan niin pitkäksi aikaa kuin halusin. Teki muuten hyvää sekä meidän suhteelle, mun voinnille ja lapsen ja isän suhteelle.
Olen mes, mutta tajuan silti sen, että korkkarit eivät ole parhaat kengät kävelyyn, saati lapsen ulkoilutukseen vaunuissa. Jos niitä kuitenkin käyttää, niin se kertoo siitä, että jonkin sortin huomioinhakuinen perseily on lasta tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Naisillakin on loputon vaatimuslista miehille, joka käänteessä.
Miesten vienot pyynnöt taas ovat suoraan saatanasta. Katsokaapas valaat sinne peiliin.
et tainnut eilen (tänä vuonna/ikinä) saada ja tämäkään päivä ei näköjään kovin lupaavasti ole alkanut.....buahhhah haa😂
Minun hyvin lyhytaikaiseksi jäänyt miesystäväni oli sitä mieltä, että minun pitäisi käyttää korkkareita myös liikuskellessani kaupungilla, töissä, kauppareissuilla ja ihan missä puuhissa tahansa, koska minä edustin häntä myös kodin ulkopuolella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillakin on loputon vaatimuslista miehille, joka käänteessä.
Miesten vienot pyynnöt taas ovat suoraan saatanasta. Katsokaapas valaat sinne peiliin.
et tainnut eilen (tänä vuonna/ikinä) saada ja tämäkään päivä ei näköjään kovin lupaavasti ole alkanut.....buahhhah haa😂
Hienoa, että sinäkin myönnät että naisilla ei ole mitään muuta annettavaa miehille kuin se hiivainen onkalo.
Ja tämähän ei ole provo. Hoh Hoh.
Mutta täydestä menee. Taas.
Sanot sille, että voi lainata sun korkkareita vaunulenkille, ja menet nukkumaan.