Eka työntö
Pojat miltä se tuntuu kun seisoo tosi pystyssä ja panettaa? tekeekö mieli työntyy tyttöön ja sit laueta heti ekalla tai tokalla työnnöllä. Vai haluutteko silloin panna pitempään?
Oon vaan vähän miettiny mun poikaystävää. se yleensä tulee ekaks tosi nopeasti ja jatkaa siitä heti...
Mä en yleensä kerkee mukaan heti ekaan sen tulemiseen mutta tokaan kyllä. useasti lopetetaan vasta kolmanteen . juu nuoria ollaan ja varmaan voi olla tyhmä kysymys. Kysyn kuiteskin.:).
Kommentit (13)
Kun seisoo ja panettaa, niin joskus tekee mieli pikana päästä sisään, joskus vaikka nuolla naista pitkäänkin. Mutta jos en lopulta pääsisi työntymään ollenkaan, niin jotain kyllä jäisi puuttumaan.
Halu kehittyy aktin aikana. Ennen kuin laukeaa, sitä myös tulee halu laueta, En voi käsittää kuinka joku pystyy keskeytettyyn yhdyntään. Riippuu ihan tahdista kuinka nopeasti se halua tulee.
Poikaystäväsi luultavasti on vaan nuori poika. Siihen aikaan eka lasti lähtee hyvin nopeasti,
Minulla ja tyttöystävällä ainakin yleensä meni nuoruudessa niin, että ensin tyttöystävä otti minulta suihin loppuun asti (ei kestänyt kauan), sitten minä nuolin hänelle orgasmin, ja vasta sen jälkeen molemmat jo kerran tyydytettyinä rakasteltiin vielä pari varvia. Nykyään on tuleminen sen verran hidastunut, että voin jo ensimmäiselläkin kerralla työntää sisään. Tuntuu suihinotto kyllä silti vieläkin hyvältä.
Seisominen tuntuu hyvältä ja kireältä samaan aikaan. Sitä haluaa sisään ja nauttii tyttöystävän katseesta kun hän näkee seisokin ja levittää reisiä. Mä haluan että tyttö on alla. Kiihottaa se asento. Joskus hän ottaa suihin mutta yleensä haluan vaan panna. Nuolen hänelle jälkeenpäin vaikka yleensä hän saa yhdynnässä. Jatkan niin monta kertaa että kestän pidempään. Joskus kaksi ensimmäistä tulee nopeasti joskus vain ihan eka. Haluan että hän nauttii yhtä paljon.
Itselläni kun kunnolla kiihottuu ja alkaa seistä, tuntuu kovalta ja nykivältä. Tykkään kiusottelusta, eli hieroa terskaa kosteutta vasten kuitenkaan vielä sisään työntymättä. Kun tästä etenee, tulee jo niin kovaksi, ettei esinahkaa enää saa takaisin terskan päälle. Samoin myös kassit alkaa kovenemaan, josta helpotusta ei enää tulekaan kuin vasta siemensyöksyn myötä. Tuo on se piste kun paluuta ei enää ole, vaan laueta pitää tavalla tai toisella. On jo kivuliasta jättää vehkeet tuohon tilaan. Eli jos ei kuitenkaan saa aktia jostain syystä loppuun asti, pitää ainakin runkata lasti ulos, jotta saa vehkeet normaaliksi.
Kun sisään työntyy, on vastassa märkää. Tuosta eteenpäin on täysin mahdoton ajatus, että vetäisin uloskaan. Kuten joku jo kirjoitti, ei käsitä miten joku pystyy keskeytettyyn yhdyntään. Tuossa vaiheessa homma on hyvinkin tunnepuolen homma ja tuntemus on, että ollaan yhtä. Siinä sitten ollaan toisissaan kiinni hyvinkin aaltoilevin tuntemuksin. Joskus tuntuu imua. Joskus tuntuu kuin vehje olisi tuplaiso mihinkään aikasempaan nähden. Pussien kiristymisen tuntee. Sekä kalun kovuuden. Eipä siinä kummempaa. Loppujenlopuksi tuntee orgasmin lähestymisen. Tärinän tunteen. Senkin jopa tuntee kun lasti lähtee jostain syvyyksistä liikkeelle. Joskus tuntuu, että se kestää tavanomaista kauemmin. Tuossa vaiheessa on jo jossain oudossa narkoosissa mistä havahtuu vasta kun elimistö pumppaa lastia pihalle. Yleensä hyvinkin rajusti. Ei siinä pysty vetämään ulos kun samanaikasesti on ”sähköiskujen” vallassa täristen.
Pers reikään tekee mieli aina työntää. Paljailtaan tietysti. Miehen tai naisen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kun kunnolla kiihottuu ja alkaa seistä, tuntuu kovalta ja nykivältä. Tykkään kiusottelusta, eli hieroa terskaa kosteutta vasten kuitenkaan vielä sisään työntymättä. Kun tästä etenee, tulee jo niin kovaksi, ettei esinahkaa enää saa takaisin terskan päälle. Samoin myös kassit alkaa kovenemaan, josta helpotusta ei enää tulekaan kuin vasta siemensyöksyn myötä. Tuo on se piste kun paluuta ei enää ole, vaan laueta pitää tavalla tai toisella. On jo kivuliasta jättää vehkeet tuohon tilaan. Eli jos ei kuitenkaan saa aktia jostain syystä loppuun asti, pitää ainakin runkata lasti ulos, jotta saa vehkeet normaaliksi.
Kun sisään työntyy, on vastassa märkää. Tuosta eteenpäin on täysin mahdoton ajatus, että vetäisin uloskaan. Kuten joku jo kirjoitti, ei käsitä miten joku pystyy keskeytettyyn yhdyntään. Tuossa vaiheessa homma on hyvinkin tunnepuolen homma ja tuntemus on, että ollaan yhtä. Siinä sitten ollaan toisissaan kiinni hyvinkin aaltoilevin tuntemuksin. Joskus tuntuu imua. Joskus tuntuu kuin vehje olisi tuplaiso mihinkään aikasempaan nähden. Pussien kiristymisen tuntee. Sekä kalun kovuuden. Eipä siinä kummempaa. Loppujenlopuksi tuntee orgasmin lähestymisen. Tärinän tunteen. Senkin jopa tuntee kun lasti lähtee jostain syvyyksistä liikkeelle. Joskus tuntuu, että se kestää tavanomaista kauemmin. Tuossa vaiheessa on jo jossain oudossa narkoosissa mistä havahtuu vasta kun elimistö pumppaa lastia pihalle. Yleensä hyvinkin rajusti. Ei siinä pysty vetämään ulos kun samanaikasesti on ”sähköiskujen” vallassa täristen.
Ai miehen kanssa vai?
Kysyn samassa ketjussa aiheesta kondomi vs. ilman... Ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden ajan ja saan joka kerta, kundi pystyy jatkamaan todella pitkään kondomin kanssa ja on ihanaa. Olen pari kertaa kuitenkin ollut päällä ilman (pilleri on käytössä) ja silloin on riittänyt pari työntöä ja hän jo tulee. Onko tuntemus niin erilainen vai onko se ajatuksena vain niin hyvä, että ei vaan pysty kauempaa? Pidän siitäkin, että tulee niin nopeasti ilman.
Tosi mielenkiintoista lukea vastapuolen tuntemuksista.
Käytetään joskus kumia muuten vaan,ei tarvia mennä pimpin pesulle suotta kun on mällit kortsussa.
Vähän pitenpään kestää naiminen sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn samassa ketjussa aiheesta kondomi vs. ilman... Ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden ajan ja saan joka kerta, kundi pystyy jatkamaan todella pitkään kondomin kanssa ja on ihanaa. Olen pari kertaa kuitenkin ollut päällä ilman (pilleri on käytössä) ja silloin on riittänyt pari työntöä ja hän jo tulee. Onko tuntemus niin erilainen vai onko se ajatuksena vain niin hyvä, että ei vaan pysty kauempaa? Pidän siitäkin, että tulee niin nopeasti ilman.
Tosi mielenkiintoista lukea vastapuolen tuntemuksista.
Meillä mies tekee niin että "lämmittelee" itsensä ihan pystyyn mun sisällä ilman kortsua ja sitten jos halutaan laittaa sen kesken kaiken. Seisoo siis heti mutta muutaman työnnön jälkeen sojottaa ihan kattoa kohti. Elikkä saattaa tulla mun sisään työntelemään jo esileikin aikana vaatteet osittain päällä.
Mä olen siitä erikoinen, että oon ihan kostea ja haluan jo siinä kohtaa niin paljon kun mies vähän rajummin suutelee. Tuo sanoo, että tuntuu niin hyvältä aloittaa paljaana ja välillä mennään loppuun asti koska ei malteta keskeyttää. Tulee vaan paljaalla nopeammin, kuulemma kun ei pysty pidättämään niin hyvin. Toisaalta kyetään siitä sitten heti jatkamaan uudella.
Minuakin kiihottaa se nopeasti tuleminen koska sitä ajattelee olevansa haluttava. Toisaalta kiva välillä välttää sotkuja ja vaikka tuntuma olisi erilainen, ei se minusta ja miehestäkään niin paljon huonompi ole ettei kortsuja voisi käyttää.
Kyllähän kumi kullin ympärillä joskus kiihottaakin.
Eipä ole kohta viiteentoista vuoteen tullut ilman kumia kokeiltua, eli viimeksi silloin kun kuopusta alettiin yrittää. Sen verran vielä muisti pelaa, että olihan se tunne kyllä molempien mielestä parempi, mutta kun kumin kanssakin meinaa toisinaan tulla liian nopeasti, niin eipä tuo niin haittaa... Kyllä nautinto on loppujen lopuksi enemmän kiinni kunnon lämmittelyistä kuin kumista tai paljaasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kumi kullin ympärillä joskus kiihottaakin.
Joo kiihottaa sen rullaaminen kovana ylöspäin jöpöttävän kalun päälle joka nytkähtelee ihan pienestäkin kosketuksesta ja se poikakaverin ilme kun se kattoo sitä. Innostuu sit niin että päädyn sen patjaksi. Tykkään olla alla ja kiusata lantion liikkeillä <3
Vierailija kirjoitti:
Mä olen siitä erikoinen, että oon ihan kostea ja haluan jo siinä kohtaa niin paljon kun mies vähän rajummin suutelee. Tuo sanoo, että tuntuu niin hyvältä aloittaa paljaana ja välillä mennään loppuun asti koska ei malteta keskeyttää. Tulee vaan paljaalla nopeammin, kuulemma kun ei pysty pidättämään niin hyvin. Toisaalta kyetään siitä sitten heti jatkamaan uudella.
Minuakin kiihottaa se nopeasti tuleminen koska sitä ajattelee olevansa haluttava. Toisaalta kiva välillä välttää sotkuja ja vaikka tuntuma olisi erilainen, ei se minusta ja miehestäkään niin paljon huonompi ole ettei kortsuja voisi käyttää.
Tutulta kuulostaa, ei tarvitse yhtään lämmitellä ja todella nauttii siitä kun on niin kostea.
Omasta nuoruudestani muistan, että paras tyyli molemminpuoliseen tyydytykseen jonka tosimies haluaa aina antaa oli juuri tuo. Ensin pikakahvit ja sitten pidempi taidenautinto kahdesti. Vieläkin on mielessä ne valtavat erektiot ja syöksyt, kun ensin annoin tulla nopeasti ja sen jälkeen tulikin todella liukasta ja ihanaa jatkaa. Pillerit oli vaimolla niin voitiin touhuilla perätysten vaikka kolme kertaa ilman, että kävin edes ulkona hänestä. Upeaa aikaa, oltiin niin tulisesti rakastuneita ja rakasteltiin koko ajan aina makuullaan ja mahdollisimman lähekkäin