Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eihän kukaan mene kaupungille verkkareissa?

Vierailija
23.05.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, kun mitä yhdessä isossa kaupungissa keski-Euroopassa... Joskus ei jaksanut pestä tukkaakaan, niin pipo vaan päähän, verkkarit ja verkkatakki (eikä todella mitään Adidasta..) päälle, lenkkarit (rikkinäiset, toki!) jalkaan ja baariin.

Oi niitä aikoja. Sen näkösenä en menis kyllä enää edes kauppaankaan xD

Vierailija
22/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä voisin myös helsingin keskustan kapakoihin lähteä verkkarit jalassa. enkä siis tarkoita mitään räkälöitä, koska niissä en käy. olenpa jyväskylässä ollut muistaakseni paikan nimi seurahovi tai vastaava ja sielläkin oli verkkarit jalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en voi kyllä muuta kuin huokaista syvään ja todeta, että kaikenlaista sitä maailmaan mahtuu.

Itsestäni on ainakin ihanaa laittautua ennen baariin menoa, se on puolet koko huvista!

Vierailija
24/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskelija-aikaan tuli ehkä joskus krapula-aamuna lähdettyä vähän hompsuisena liikenteeseen mutta ei enää ikinä! Pidän siitä, että olen huolitellun ja siistin näköinen ja samaa oletan lapselta ja mieheltä. En ikuna lähtisi keskustaan (Tampere) ilman siistiä asua. Hiukset kammattuna ja sipaisu puuteria. Mielestäni se ei ole edes tälläytymistä vaan osa aivan normaalia aikuisen NAISEN olemusta. Ikää minulla 28v.

Vierailija
25/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä edes ole verkkareita. Lähikaupassa (citymarket) käyn välillä ilman meikkiä, mutta aina puhtaana ja hiukset kauniisti sidottuina.

Vierailija
26/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö koskaan tee sellaisia hommia, joissa ei voio pukeutua viimeisen päälle ja ehdittekö sellaisten jälkeen aina laittautua erikseen mennäksenne kauppaan? Meillä on tehty monena kesänä remppaa, usein sahaan saunapuita moottorisahalla, ajan nurmikkoa yms. Enkä varmasti erikseen käy suihkussa, vaihda vaatteita ym. Kauppahan ehtii mennä kiinni. Iltaisin tuollaisina päivinä käyn sitten kunnolla saunassa.

Ja jos sillä väliä, asun 3 km kaupungin keskustasta. Kotikaupunkini asukasluku yli 130 000.

Vierailija
27/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en Stockalle. Prismaan ja Cittariin kyllä. Kaupungille noin muuten jos satun hölkkäämään kaupungin läpi.

Vierailija
28/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, että täällä moni ei ole yleisesti ottaenkaan samaa mieltä mun kanssa joten sillä en paljon mielipiteistäni täällä puhukaan. Ihan tarpeeksi saanut muutenkin lukea itsestä tehtyjä ketjuja

Vierailija
29/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina verkkareissa. Kyllä vaan löyty seuraa viimekin viikonloppuna ja jopa ihan ilman meikkiäkin! Kauhistelkaa nyt!

Vierailija
30/30 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin mennessä saatan vetästä päälleni farkut kaapista ajalta ennen lapsia ja juhliin tietty tälläydytään, mutta muuten kuljen kyllä ihan hiekkalaatikkolookissa. Ja mitä siitä? mun itsetunto kyllä riittää siihen. ai nii, ja ilman meikkiä...