Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pidät kylpyhuoneen kalkittomana?

Vierailija
18.05.2019 |

Asutaan sellaisella alueella jossa vesi on kalkkista. Miten pitää laatat ja lasiovet kalkittomina? Parhaat keinot kehiin! 💪🏼

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiledan paistinpannuille tarkoitettu hankaussienellä hangaten sitruunamehun sekä Fairyn seoksella.

Vierailija
2/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkiviinaetikkaa 1:3 vesisumutinpulloon. Suihkulla pikaisesti kostuta lattia/seinät/suihkuseinämät, sumutinpullosta kaikki pinnat, odota 5min, mikrokuituliinalla pyyhit irronneet liat ja lopuksi huuhtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikalla.

Suihkuta pintoihin, anna vaikuttaa, pyyhi ja huuhtele.

Toimii kalkkiteollisuuden tiloissa, toimii varmasti kotonakin.

Vierailija
4/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Meilläkin on vedessä niin paljon kalkkia, että pinnat pitäisi varmaan joka kerta pestä kalkinpoistoaineella ja vähintäänkin kuivata, kun käy suihkussa, jos haluaisi, ettei pinnoille jää kalkkista vettä.

Kylpyhuoneremontti on edessä lähivuosina, siinä vaiheessa meille tulee sellaiset materiaalit, ettei kalkki näy niissä niin selkeästi (mattapintaiset vaaleat laatat, maitolasiset suihkuseinät jne.)

Vierailija
5/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla tuota etikkaa. On kyllä vee mäistä tuo kalkki.

Vierailija
6/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä on mun akuutein kysymys? Mulla 5v vanha asunto ja suihkuseinä ja saunan lasiovi ihan kalkissa... Yritän etikalla- kiitos!

Vierailija
7/7 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kalkkinen vesi ja minä onneton valitsin tummat, epätasaiset laatat lattiaan. Ja kiiltävät seinälaatat.

Pahin mahdollinen yhdistelmä!

Pintamuotoillut laatat estävät liukastumista mutta niihin vesi tekee kalkkikuvioita vaikka lattian aina kuivaimella laappaakin.