Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä miehet kasvattavat sellaisen hirvittävän tuheroparran itselleen?

Vierailija
18.05.2019 |

Onko se muka kaunis tai cool?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En itse oikein välitä miehillä sellaisista mutta voi kai se jollekin sopia. Siisti sänki on paras.

Ai semmoinen kuin Uuno Turhapurolla?

Vierailija
22/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti parta on ok. Mutta sellainen kottaraisen pesä ei . Se on hirveä. Ja jos haluat tietää mitä tarkoitan niin googlaa vaikka parta  NHL.

Juuri tuollaisia tuheroita tarkoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuattomia miehiä tai babyface yrittää naamioitua.

Vierailija
24/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattavat? Se kasvaa itsekseen.

Sekin vielä, että jotkut ukot ovat hurahtaneet Curly girl -metodiin. Vai sanoisiko Curly Manly Man... oo äm gee.

https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/52789415-8d65-42e2-a066-89fe0…

Ehkäpä idea ei ole ollenkaan huono. Curly Girl -Facebook-ryhmässä moni mies on kuvan kanssa esitellyt partaansa ja hiuksiaan. En ole koskaan nähnyt minkään aiheen missään ryhmässä keräävän esimerkiksi viittätuhatta tykkäystä ja sydämenkuvaa muutamassa tunnissa. En epäile yhtään, etteikö treffipyyntöjäkin olisi lähetetty.

Karvat ojennukseen, pojat ja miehet, kaljuus ja rintakarvattomuus ovat mennyttä muotia!

Vierailija
25/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää parta olla. Mee ap pois pilaamasta mun onnenpäiviä, en kaipaa tänne mitään sliipattuja poikabändiläisiä!

Metsurit voi astella tännepäin, kiitos...

Vierailija
26/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Monen miehen ja naisen mielestä parta on miehekästä. Sukupuoliero jota ei ole syytä naamioida sen enempää kuin naisen rintoja. Ollaan sitä mitä ollaan ja pidetään toisistamme sellaisina. Sileä naama kun on naisten ja lasten tyyppipiirre kuitenkin. On erikoista että moni mies haluaa näyttää naiselliselta tai lapsekkaalta. Tai nainen haluaa miehen näyttävän. Mutta makuasioita silti. Kukin tyylillään ja antaa muiden olla kuten hyväksi kokevat.

Vierailija
27/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne parran sekaa voi piilottaa sätkävehkeet, jos vaikka joutuu autiolle saarelle nii voi kessutella siellä.

Vierailija
28/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kasvattaisin, mutta en halua huomiota. Olen siis nainen. Kyllä naisillekin leukakarvat kasvaa, partahan niistä tulisi jos vuosia antaisi kasvaa.

Saisi kaksoisleuankin piiloon. Parta sopisi myös isoon mahaani.

n47

Näin menopaussissa onnistuisi helposti sellaiset Dali-viikset.

N52

Vierailija
29/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kasvattaisin, mutta en halua huomiota. Olen siis nainen. Kyllä naisillekin leukakarvat kasvaa, partahan niistä tulisi jos vuosia antaisi kasvaa.

Saisi kaksoisleuankin piiloon. Parta sopisi myös isoon mahaani.

n47

Näin menopaussissa onnistuisi helposti sellaiset Dali-viikset.

N52

Mulla ei ole viel alkanu, mutta naamakarvaa on kyllä pukannu niin kauan kuin muistan.

Kasvata sä dalit, minä otan poirotit.

Vierailija
30/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että olisi se tuhero aina lähellä. Oikeasti vastaan, että mitä väliä. Miksi jonkun random-miehen parta kutittaisi omaa takapuolta?

Vierailija
31/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos se parta pestään ja pidetään siistinä.

Vierailija
32/32 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset käyttävät meikkiä ja push up rintsikoita? Peittääkseen ruman naamansa ja keinotekoisesti nostavat pikku tissien kokoa :D säälittävää toimintaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän