Miksi ihmeessä miehet kasvattavat sellaisen hirvittävän tuheroparran itselleen?
Kommentit (32)
Siisti parta on ok. Mutta sellainen kottaraisen pesä ei . Se on hirveä. Ja jos haluat tietää mitä tarkoitan niin googlaa vaikka parta NHL.
Juuri tuollaisia tuheroita tarkoitin.
Leuattomia miehiä tai babyface yrittää naamioitua.
Vierailija kirjoitti:
Kasvattavat? Se kasvaa itsekseen.
Sekin vielä, että jotkut ukot ovat hurahtaneet Curly girl -metodiin. Vai sanoisiko Curly Manly Man... oo äm gee.
https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/52789415-8d65-42e2-a066-89fe0…
Ehkäpä idea ei ole ollenkaan huono. Curly Girl -Facebook-ryhmässä moni mies on kuvan kanssa esitellyt partaansa ja hiuksiaan. En ole koskaan nähnyt minkään aiheen missään ryhmässä keräävän esimerkiksi viittätuhatta tykkäystä ja sydämenkuvaa muutamassa tunnissa. En epäile yhtään, etteikö treffipyyntöjäkin olisi lähetetty.
Karvat ojennukseen, pojat ja miehet, kaljuus ja rintakarvattomuus ovat mennyttä muotia!
Kyllä miehellä pitää parta olla. Mee ap pois pilaamasta mun onnenpäiviä, en kaipaa tänne mitään sliipattuja poikabändiläisiä!
Metsurit voi astella tännepäin, kiitos...
Makuasioita. Monen miehen ja naisen mielestä parta on miehekästä. Sukupuoliero jota ei ole syytä naamioida sen enempää kuin naisen rintoja. Ollaan sitä mitä ollaan ja pidetään toisistamme sellaisina. Sileä naama kun on naisten ja lasten tyyppipiirre kuitenkin. On erikoista että moni mies haluaa näyttää naiselliselta tai lapsekkaalta. Tai nainen haluaa miehen näyttävän. Mutta makuasioita silti. Kukin tyylillään ja antaa muiden olla kuten hyväksi kokevat.
Sinne parran sekaa voi piilottaa sätkävehkeet, jos vaikka joutuu autiolle saarelle nii voi kessutella siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kasvattaisin, mutta en halua huomiota. Olen siis nainen. Kyllä naisillekin leukakarvat kasvaa, partahan niistä tulisi jos vuosia antaisi kasvaa.
Saisi kaksoisleuankin piiloon. Parta sopisi myös isoon mahaani.
n47
Näin menopaussissa onnistuisi helposti sellaiset Dali-viikset.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kasvattaisin, mutta en halua huomiota. Olen siis nainen. Kyllä naisillekin leukakarvat kasvaa, partahan niistä tulisi jos vuosia antaisi kasvaa.
Saisi kaksoisleuankin piiloon. Parta sopisi myös isoon mahaani.
n47
Näin menopaussissa onnistuisi helposti sellaiset Dali-viikset.
N52
Mulla ei ole viel alkanu, mutta naamakarvaa on kyllä pukannu niin kauan kuin muistan.
Kasvata sä dalit, minä otan poirotit.
Siksi että olisi se tuhero aina lähellä. Oikeasti vastaan, että mitä väliä. Miksi jonkun random-miehen parta kutittaisi omaa takapuolta?
Ei haittaa, jos se parta pestään ja pidetään siistinä.
Miksi naiset käyttävät meikkiä ja push up rintsikoita? Peittääkseen ruman naamansa ja keinotekoisesti nostavat pikku tissien kokoa :D säälittävää toimintaa
Ai semmoinen kuin Uuno Turhapurolla?