Miksi ulkona kaikki oudot ötökät löytää minut?
Heti iho täynnä kun kävelee ulkona ja ei ole hyttysiä suurin osa. Miten vältän tämän? Tutut pitää hulluna , mutta jos kävelee kanssani huomaa ja ihmettelee. Olen mielestäni ihan tavis
Kommentit (11)
Kirkkaanväriset vaatteet houkuttelee niitä.
Yksi ystäväni oli myös tuollainen, hänen kanssaan oli kiva käydä mustikassa kun kaikki hyttyset olivat vain hänen kimpussaan. Hänellä oli ilmeisesti nopea aineenvaihdunta ja hän myös hikoili paljon. Itselläni olen huomannut tietynvärisen vaaleanvihreän t-paidan (sellainen haalea neonvihreä) olevan ötökkämagneetti.
Käyttämäsi tuoksu houkuttelee ötököitä.
Joku aineenvaihduntaan liittyvä juttu se on. Mulla on hieman ongelma
Kannattaa opiskella ötököitä, monet niistä eivät olekaan outoja vaan ihan tavallisia.
Minä olen punkkien suosikki, aina löytävät iholle.
Ne menevät kohti pölytysväriä, kuten yllä sanotaan tai ohjautuvat tuoksun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen punkkien suosikki, aina löytävät iholle.
...mä oon nähnyt punkin vaan kerran elämässäni ja silloinkin vaan sen jalat, kun se oli jo nypätty pois serkun niskasta. Luultiin pienenä että punkit asuu lepikoissa, mutta ne näyttääkin asuvan heinikossa ja meren rannalla. Täältä on merelle matkaa yli 200km
#3, olen samanlainen kuin ystäväsi. Metsäreissuilla kerään kaikki hyttyset. Kerran yksi kaveri päivitteli kun häntä oli pistänyt VIISI hyttystä. Ihmettelin voiko ne pistot laskeakin. Otin paidan pois ja pistojen määrä oli vähintään 500. Pakko sietää tai pitää kesälläkin pitkiä vaatteita ja hyttyshattua.
Onko ajatuksia?
ap