Petetyt! Miltä tuntuu tulla petyksi?
Ja miten teille paljastui puolisonne pettäminen? Oletko vihainen yhä kakkoselle? Jatkoitteko suhdetta? Sairastuitko masennukseen? Miten selvisit?
Kommentit (7)
Tuntuu hylkäämiseltä. Ja häpeältä.
Mies itse taisi kertoa. En muista.
En ole vihainen. Annoin aktiivisesti anteeksi monta vuotta.
Erosimme, koska mies ei suostunut luopumaan kakkosesta. Olisi pitänyt meidät molemmat.
En saanut diagnoosia, mutta kai se jonkinasteista masennusta oli.
Selvisin lukemalla kaikkierokirjat, tekemällä tehtäviä, tutkimalla pääkoppaa, vertaistuella, päiväkirjalla, käymällä fisherin eroseminaarin... suoritin kaiken mitä voi.
Hyvältä, voi vihdoin lähteä itsekin painamaan vierasta.
Sain syyn erota idiootti miehestä. Sen jälkeen olen harrastanut 2v tinder viikonloppusuhteita eikä ole kaduttanut hetkeäkään. Täksikin illaksi on tulossa eräs puoli vakkari ja harrastammeseksiä ainakin huomiseen, ehkä maanantaihin saakka. Koskaan aiemmin en ole saanut yhtä tyydyttävää seksiä. Pystyn itse valitsemaan millaista seksiä saan (isoa, rajua, pitkään, hellää, pikana, erikoisissa paikoissa vai irstasta). Ennen oli vain vonkaamalla saatu lähetyssaarnaaja seksi kerran viikossa.
Aluksi helvetin pahalta ja hävettää. Itsetunto romuna.
Sitten järkyttää että miten ex on voinut heittää kaiken yhteisen menemään. Ero käy kalliiksi, ja vaikkei rahaa ajattelisikaan, niin sosiaalisesti sitten ainakin jos on oltu pitkään yhdessä ja ehkä työskenneltykin samalla alalla...
Tuntui ihanalta.
Eilenkin rakastellessamme maistoin tupakan hänen suustaan, vaikkei hän edes polta.
Oli siis ainakin imutellut jonkun tupakoitsijan kanssa, hetki ennen minua..
Näissä merkeissä on menty parisuhteessa ja perhe-elämässämme jo melkein 20 vuotta.
Ei todellakaan masenna vaan piristää!
Up