Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi - on niin kaunis

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala löytää itsekeskeisempää ihmistä. Osaa puhua kolmesta aiheesta ja ne ovat minä, minä ja minä.

Vierailija
2/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on ehkä tahtomattaan romuluisena naisena viitoittanut tietä erilaiselle mallikäsitykselle. Siitä pisteet hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala löytää itsekeskeisempää ihmistä. Osaa puhua kolmesta aiheesta ja ne ovat minä, minä ja minä.

Harmi. Mielelläni kuuntelisin Saran mielipiteitä mm. hallitusneuvotteluista tai Venezuelan poliittisests tilanteesta. 

Vierailija
4/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä noissa 2014 kuvissa raikkaan näköinen ja kaunis.

Vierailija
5/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja terveen näköinen nuori nainen. Tsemppiä Saralle! :)

Vierailija
6/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Mielelläni kuuntelisin Saran mielipiteitä mm. hallitusneuvotteluista tai Venezuelan poliittisests tilanteesta. 

Nuo on toki ihan yleissivistykseen kuuluvia aiheita. Aivan sama onko kyseessä Sara tai joku muu, niin outoa on jos muusta ei osaa puhua kuin itsestään. Eikä edes outoa, vaan huonotapaista ja moukkamaista.

Vierailija
7/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on. Miksi tämä mielipide piti muiden tietää, kun jokainen, päivittäin, näkee kauniita ihmisiä?

Vierailija
8/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröä ei kyllä noissa kuvissa ole....ihan söpö.

Vierailija
9/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä tykkään, aina tuota haukutaan. Jotenkin hukassa tuntuu olevan, mutta niin minäkin.

Vierailija
10/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle käy tumma tukka paremmin kuin tuo likaisenharmaa kuontalo.

Vierailija
11/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on nykyään tehnyt itsestään instabeiben. Hän oli joskus nätti Lapin tyttö, mutta nyt on lähtenyt käsistä melko huolella. Toki sen ymmärtää, jos hänen tulonsa kertyvät insta-kuvista.

Siltikin hänen pitäisi miettiä jo tulevaa, koska uusia ja nuoria pyllistelijöitä ja tissien esittelijöitä tulee jatkuvasti. Aika kuluu ja ihmiset vanhenee.

Kuka edes enää muistaa kohuttua Tabe Sliooria? Joskus hänkin oli parrasvaloissa ja niin käy Sarallekin, että heippa vaan!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tabe_Slioor

Vierailija
12/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä tykkään, aina tuota haukutaan. Jotenkin hukassa tuntuu olevan, mutta niin minäkin.

Moni muukin on hukassa, mutta ovat sitä ihan itsekseen. Saralla on pakkomielle tuoda itseään julki - vaikka joskus tuleekin paskaa kommenteissa.

Vierailija
13/13 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Annassa oli tylsä juttu Sarasta. Kuin olisi lukenut taas kerran samaa toistoa iltapäivälehdistä.

En kyllä ymmärrä miksi luin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan