Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teette lapsia tähän maailmaan

Vierailija
17.05.2019 |

Että itsellä on mukamas niin hienot geenit, että niitä pitää jatkaa. Tehän kuolette, ettekä ole näkemässä mitenkä ne hienot geenit jatkaa elämäänsä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtään. Hiilijalanjälki nääs.

M45

Vierailija
2/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämä ja elämän jatkuminen on kaiken tarkoitus. Haluan että omat lapseni tulevat näkemään ja kokemaan sen kaiken kauneuden, mitä maailmassa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teekään. Tiedostan että minulla on paskat geenit sekä ulkonäöllisesti, että etenkin terveydellisesti. Sairauksia on myös aivan liikaa lasten hankkimista ajatellen. Töitäkään ei ole. Toisaalta joka päivä jollain tavalla harmittaa, koska tykkään tosi paljon lapsista. No eiköhän harmitus taustalta tässä lähivuosina kuitenkin katoa, kun ikää on jo 37. Eli parin vuoden päästä jo tiedostaa että todennäköisyys saada lapsia on nollissa eli sitä on turha sitten enää harmitellakaan. 

Vierailija
4/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle perhe on todella tärkeä. Saada ihan omia, rakkaita ihmisiä jakamaan kaikkea elämässä. Arvostan myös perinteitä ja minusta kulttuurissamme on paljon säilyttämisen arvoista.

Vierailija
5/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat aina vanhempiaan viisaampia ja ratkovat edeltävien sukupolvien virheet. Tulevaisuus on parempi.

Vierailija
6/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että tulevaisuuden ongelmia on ratkomassa muitakin kuin vauhdillasikiäviä nyrkinvatvojia.

Vierailija
7/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin valheellista puhetta, että maailma olisi nykyään jotenkin niin pa*ka että lapsia ei kannattaisi hankkia. Miltei kaikki mitattavissa olevat asiat ovat menneet jo vuosikymmeniä parempaan suuntaan. Olen erittäin luottavainen, tulevaisuuden esim. ympäristöongelmia ratkaistaan koko ajan, teknologia kehittyy.

Lisäksi se, että on vahva ja yhtenäinen perhe, tuo turvaa ja onnea omaankin tulevaisuuteen.

Vierailija
8/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee lapsia. Saan niitä, jos niin on tarkoitettu. 

Vierailija
9/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 63 v ja vanhempani ovat edelleenkin elossa. Omat lapseni ovat jo yli kolmekymppisiä ja mulla on lapsenlapsiakin. En mä edes haluaisi elää siihen asti, että lapseni aikanaan kuolevat. Mulle riittää se, mitä ehdin näkemään. 

Vierailija
10/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tappaa lajiamme sukupuuttoon. 

Vierailija
11/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee tehdä mihinkään muuhunkaan maailmaan.

Vierailija
12/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuollaan ja elämä jatkuu vain jos on tehty lapsia.

Vierailija
13/13 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä koiran, mutta tulikin lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme