Ensimmäinen tapaaminen koskaan vastakkaisen sukupuolen kanssa! Miten toimin!
Eli tapaan ihastukseni ensikertaa lauantaina ja olen aivan paniikissa! Kerroin kyseiselle miehelle jännityksestäni ja hän sanoi että se on okei, häntäkin jännittää kuulemma. Meillä synkkaa tosi hyvin netissä mutta mitä jossei livenä? Pelottaa että joutuu pettymään. Vastakkainen sukupuoli ei siis ole koskaan osoittanut vastakaikua minulle paitsi nyt, joten en ole varma mistään mitä sanon tai teen ): En halua pilata tätä heti alkumetreillä.
Mistä aiheista voisimme puhua jos keskustelu ei luista luonnollisesti? tai jos kumpikaan ei saa sanaa suustaan. Mitä vinkkejä teille tulee mieleen? Oon ihan hermoraunio :/
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan mene asuntonäyttöön.
Voi hymy hyytyä, vaikka olisi hauskempikin mies.
Kävelkää kaupungilla. Ei tarvitse miettiä miten asettelee kätensä kahvilan pöydällä tai ahdistua viereisten pöytien seuratessa ensitreffejänne.
Järjestäkää tapaaminen julkiselle paikalle ja pidä huoli, että tarvittaessa on kyyti kotiin. Muuten ota ihan rennosti äläkä odota liikaa. Treffit tulee todennäköisesti olemaan pettymys (sillä suurin osa treffeistä on), mutta älä ota sitä niin vakavasti. Kysele asioita ja vastaile useammalla sanalla. Keksi jatkokysymyksiä. Ole ystävällinen, mutta älä ole yli-innokas.
Ei kannata tosiaan odottaa isompia. Livenä usein vasta selviää voisiko toisesta oikeasti ihastua. Nauti siitä, että saat ainakin uuden kokemuksen. Tietysti ihastumiselle kannattaa jättää sijaa jos sellaine on tapahtuakseen.
Älä ainakaan mene asuntonäyttöön.