Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa ja ihastunut, APUA

Vierailija
17.05.2019 |

Kaikki siis alkoi siitä kun mieheni paras kaveri kertoi minulle tunteistaan, niin eiköhän omatkin ihastumisen tunteen alkanut jylläämään. Olen katkera että hän kertoi tämän parhaan kaverinsa vaimolle, vaikeuttaa vaan asioita.. mieheni ei ole edes hänen kanssaan enää väleissä tämän takia.

Olen koittanut ajatella ihastuksen huonoja puolia ja kehitellyt ällöttäviä mielikuvia hänestä jotta ihastus hiipuisi, mutta ei!

Olen siis naimisissa ihanan vastuuntuntoisen, välittävän ja jalat maassa olevan miehen kanssa. Hän on lyhyehkö ja mahaa löytyy, kun ihastus taas on pitkä, lihaksikas ja maailman hauskin ihminen.

Usein kun ajattelen tulevaisuutta mieheni kanssa, niin yhtäkkiä ihastus on tavallaan mieheni tilalla niissä ajatuksissa! Ää!

Voiko joku nyt takoa järkeä mun päähän että ei se ulkomuoto oikeesti merkkaa mitään 😭

Oletko ollut samankaltaisessa tilanteessa ja miten pääsit eroon elämää häiritsevistä ajatuksista? Ps. ero ei ole vaihtoehto.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerta huor*ksi tee.

Vierailija
2/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo tunne menee ajan kanssa ohi. Keskity aluksi vaikka miettimään sitä, millainen mies pyrkii sotkemaan toisen avioliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin skenaario olisi että menettäisit molemmat miehet. Mietipä sitä.

Vierailija
4/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa sydämen ääntä. Eka panette salaa..

vaihtamalla paranee

Oletko itse hoikka ja kaunis?

Vierailija
5/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa sydämen ääntä. Eka panette salaa..

vaihtamalla paranee

Oletko itse hoikka ja kaunis?

Olen. Ap

Vierailija
6/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuu kai sitä jokainen, jos sopivia ihmisiä tapaa.

Ei naimisissaolo sitä estä.

Vierailija
7/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään aitoa ihastumista, jos ihastut kun joku sanoo olevansa sinuun ihastunut.

Vierailija
8/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään aitoa ihastumista, jos ihastut kun joku sanoo olevansa sinuun ihastunut.

Tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi