Muun sukupuolinen
Rupesin pohtimaan omaa seksuaalisuutta. Yleensä sanon vaan että olen bi koska se on helppoa. Se ei kumminkaan ole totta. Olen panseksuaalinen ja muun sukupuolinen. Eli minulle ei ole merkityksellistä onko kumppani, mies, nainen, tai minkä mukaan pukeutuu/käyttäytyy; pystyn hyvin ihastumaan vaikkapa transsukupuoliseen ihmiseen.
Biologisesti olen itse nainen ja pukeudun naiseksi, meikkaan ja minulla on pari lasta. En kumminkaan koe olevani nainen, enkä kyllä myöskään koe olevani mies...
Exäni sanoi että harrastan seksiä niin kun mies, mitähän sekin nyt tarkoittaa... Nautin seksistä, mielellään harrastaisin sitä joka päivä. En nolostele ja olen avoin melkein mihin vaan.
Tässä nyt pohdin onko tämä asia mikä on sellainen joka tavallaan olisi hyvä kertoa jos ryhtyy uuteen suhteeseen? Yleensä en kyllä näitä sen enemmän kerro jos ei kysytä, koska en mieti niitä. Nyt tuli vaan aiheeksi kaverin kanssa jonka mielestä minun pitäisi suunnilleen mennä johonkin pride kulkueeseen marssimaan...
Kommentit (2)
"Muusujen"ja transihmisten asiat on mwnneet aika paljon eteenpäin. Valmista ei toki ole vieläkään. Ajattelen joskus että bi:t ja muusut ovat ehkä aika onnellisessakin asemassa kun voivatvolla kenen huvämsä kanssa, mutta ymmärrän kyllä että tilanne saaytaa olla hankala. Tsemppiä sinulle
Vaikuttaa että olet sinut itsesi kanssa. Älä turhaan tee asioista isompia kuin ne ovat, miksi tehdä ongelmia itselleen. Jos löydät jonkun, jolle sinun tunteesi ja tuntemuksesi ovat ongelma, niin se ei silloin ole sun ongelma. En ehkä asiaa sen enempään itse mainostaisi, mutta toki tärkeissä ihmissuhteissa on hyvä olla rehellinen.