Joku lisäilee mua facebook-ryhmiin
Eli mulla on sellainen stalkkeritili facessa, en ole omalla nimelläni, vaan täysin hatusta vedetyllä ( ei ole edes ihmisen nimi ). Mulla ei ole siellä yhtään kaveriakaan, mutta silti joku lisäilee mua eri ryhmiin. Niin ja kaveriehdotukset van lisääntyy päivä päivältä, kaikki täysin tuntemattomia.
Lisäksi "joku" oli julkaissut muutaman Samsung-mainoksen mun nimellä, en siis minä itse, en todellakaan.
Huomasin ton omituisen facebookmeiningin noin kuukaus sitten ja kävin eroomassa niistä ryhmistä ja vaihdoin varmuudeks mun salasanan. Nyt kävin asken siellä, niin pari viikkoa sitten on taas lisätty mut kahteen eri julkiseen ryhmään..Laitoin ylläpidolle viestiä ja poistin taas itseni. Mutta mutta..mitäs helvettiä tämä oikeen on ?
Olen nauttinut siitä, että saan rauhassa "stalkata" ihmisiä, mutta nyt mun seinä on täynnä päivityksiä tuntemattomilta ja turhia mainoksia...ja lisäksi mun nimissä julkaistaan jotain hömppää...
Pitäskö ottaa yhteyttä facebookin ylläpitoon/tukeen vai onko semmosta edes olemassa?